Ik ben aangenomen!!!!! JIPPIE!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:43

Joehaa!!!!!!!!
Ik heb vorige week gesoliciteerd naar een baan als projectcoordinator. Het gesprek vond ik heel goed gaan en vandaag ben ik gebeld met de mededeling dat ik morgen mag beginnen!
In eerste instantie voor 50% omdat ik mijn studie nog aan het afronden ben.
Ik ben nu helemaal hyper want ik had eigenlijk niet verwacht dat ik aangenomen zou worden. Het gesprek ging wel goed maar ik heb niet alle gewenste vaardigheden helemaal onder de knie.
Ik begin nu eigenlijk als een soort manusje van alles. Ik ga wat dtp-werk doen, wat controle-, plan-, en regelwerk.
Het is bij een bedrijf in Maastricht die technische handleidingen verzorgt voor medische producten (pacemakers enzo). Die handleidingen moeten in verschillende talen worden uitgebract en kloppen volgens de europese regelgeving. Klink een beetje duf maar het lijkt me een heel leuk bedrijf.
De sfeer voelde heel goed en er zitten ook nog meer jongeren.
Pfoe ik sta nog helemaal te shaken van de spanning.
De directeur van het bedrijf had mijn voicemail ingesproken, ik was mijn telefoon namelikj even kwijt (zat in mijn manege bodywarmer). Hij klonk heel streng dus ik dacht dat hij me ging afwijzen. Toen ik terug belde klopte mijn hart dan ook in mijn keel.
Woehaaaaa!!!!
En nu ga ik zometeen rijden, ik ben benieuwd of daar nog veel van terecht komt, of ik nog ergens anders aan kan denken dan aan mijn nieuwe baan.

Groetjes van Katrien met ECHTE baan

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:44

gefeliciteerd!

fijn voor je!!!!!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:46

Hé wat goed joh! Gefeliciteerd! Die basisvaardigheden komen vanzelf wel hoor, is mijn ervaring. Al doende leert men meer dan op school...!

Groetjes Mieke

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:48

Gefeliciteerd Party!! Party!! Party!!
En succes met de studie!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:54

GAAAAAAF Katrien, van harte gefeliciteerd!!! Je had al zo'n goed gevoel over dat gesprek, en nu mag je morgen al beginnen! Leuk man! Heel veel succes en natuurlijk wel ff laten weten hoe je eerste dag was! Party!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:56

Heyyyyyyy Katrien, gefeliciteerd joh!
Echt lekker, je studie nog niet eens klaar en je hebt gewoon al een baan, lekker hoor!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 14:47

GEFELICITEERD!!!
Echt cool hoor....!
Ik ben inmiddels al 2,5 week aan het werk Party!!