computerprobleem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-01 12:58

Sinds kort hebben wij wish click en dial zodat ik 2 uur zonder telefoontikken kan internetten. Maar in die 3 weken dat ik wish heb ben ik er al zeker 10 keer niet kunnen opkomen.En dan bel je die stomme helpdesk van 1 gulden per minuut en dan krijg je zo'n advies als: zet 2 komma's achter je inbelnr. Ik probeer dat braaf lukt het nog niet. Ik weer bellen: krijg ik het volgende advies. Kijkeens of het op een andere provider het lukt lukt het niet moet je maar terug bellen. Met die andere provider lukt het dus wel. Kan dit aan mijn computer liggen? Ik heb geen zin om te blijven bellen want dat nr kost 1 gulden per minuut en ik krijg dan ook zo'n zeikwijf dat er 3 wachten voor me zijn. Ja ja dat zeggen ze al vanaf 12 uur. volgens mij houden ze pauze en de foonrekening is hoog genoeg. Ik word hier echt gek van! Boos! Frusty

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 12:59

Kijk ff of er firmware upgrades zijn op de website van de fabrikant van je modem...

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-01 13:05

firmware?

En waar kan ik zien wat de fabrikant van mijn modem is?

lijkt me stug dat dit aan mijn modem ligt want op 2 andere providers kan ik er wel op komen.

Robert

Berichten: 58
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 23:05

Wat voor melding oid krijg je dan als het niet wil?
In gesprektoon? Helemaal niets? Knikkert ie je eraf or what?