rare dag, week enz.

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marchador

rare dag, week enz.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 20:48

Vandaag kwam ik aan op school, ik had eigenlijk wel zin in school.
krijgen we te horen van mn mentor dat er een leraar is overleden aan een hartaanval, ik heb 2 jaar les van hem gehad en kon het altijd goed met hem vinden... hij was 40 jaar. vandaag hebben ze in de aula van school een herdenkingsplek neergeplaatst zodat iedereen iets in een boek kan schrijven en gedichten en verhaaltjes voor en over hem op kunnen plakken. ik was diep geschokt dat dit was gebeurd, nog steeds eigenlijk wel, het wilt me niet echt loslaten Verdrietig

nu in een keer ga je nadenken over alles en iedereen die dood is gegaan of ernstig ziek is..

het heeft iedereen op school wel dichter bij elkaar gebracht, maar leuk is het natuurlijk niet.

Marcel,... we zullen je nooit vergeten
Rust Zacht

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:52

wat erg! Dan schrik je wel!
Sterkte!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-04 12:21

dank je..
mn mentor had het helemaal zwaar te pakken. eerst overleed zijn schoonzus (donderdag geloof ik) en woensdag zou ze jarig zijn. ze het net een kindje en was net een jaar getrouwd. en nu dit weer. ik ga hem wel een kaartje sturen. hij ziet ern slecht uit...

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie