Actiefoto's met digi

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Actiefoto's met digi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 21:04

Ik heb sinds kort een digi van Sony. Weet niet precies het type. Maar zo'n klein handzaam dingetje die ook film-jes van 1 minuut kan maken.

De actiefoto's zijn een crime.................Hij klikt net 2 sec later dan dat ik de foto wil nemen en staat alleen weer de kont van Nic erop............

Ik vraag me af of het soort foto's dus gewoon niet geschikt zijn voor mijn digi (of net andersom Haha! ) of dat er wellicht een handig truukje voor is!


Ben benieuwd!

Op zoek naar de zon!!!


xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:06

Daar heeft onze camera ook last van.. weet zo snel niet wat voor 1 we dr hebben.. gewoon net voor de kop van je paard rochten en drukken dan staat ie dr (sosm) met zn lijf goed op.. verder is t bij pons ook een ramp!

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 10:58

Ik er ook last van. en dan vooral in een binnenarena. Ik heb wel de multifunctie (sportfoto's) maar dan weet ik niet goed hoe ik het goede beeldje er tussenuit kan halen.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 11:02

waarschijnlijk helpt het volgende:
stel eerst scherp op waar Nic komt te staan door het knopje half in te drukken. Als Nic dan in het beeld verschijnt door drukken, dan zou ie het in één keer moeten doen.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 11:02

tenminste, dat geld voor de sony's die ik in m'n handen gehad heb (en dat zijn de P1 en de DSC P52)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Amazonbot, Barb, Cerosa, Facebook, Ginny135, JudithO, KleinBoefje, Lalidan, lanouska, Lau07, miereneter en 177 bezoekers