Uru, Ages Beyond Myst

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 14:38

OKay, wat moeten we dan in Championworld doen?

Verdrietig

Welk beest Tong uitsteken

... And we like all the fluffy animals.



highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 15:07

Beest houd niet van herrie ( maar ik heb dr nog nooit gezien, heet Shroomie trouwens , zal straks eens een poging doen tot , maar ik geloof dat ze alleen komt als je nog niet uitgespeeld bent? Weet het niet zeker) Ik heb alle hendels aan het werk gekregen ,maar de vastzittende pas in het Expansion pack. ( SPOILER: Die vastzittende doet dan toch de sluis open en dicht ?? Anders zit er hier ook nog een klem.. )
Rainie - Die antenne die je omhoog hebt gekregen ( applaus *LOL* heeft energie nodig, heel milieuvriendelijk trouwens Hyper! ( als je erdoor heen kijkt, er zitten knoppen ana dezijkant als je daar op drukt gaat hij bewegen, en hij moet iets volgen ).

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 15:13

Hmm... Gaat dat beest eng doen? Tong uitsteken
Ik ben blij dat in dit spel geen wapens zitten... Ik haat schietspellen... Tong uitsteken

Ben trouwens nu weer overnieuw begonnen aangezien ik dat andere deel beneden had gespeeld... Nu zit ik weer in lavaland Knipoog

Dat van die antenne was trouwens ook maar toeval... Ik bleef uit pure frustratie maar op dat ding duwen *LOL*
Maar binnen in zit ook een knopje. Een blauwe. GEen idee wat dat doet. Trouwens, die mandjes in de lucht? Gaan die nog bewegen? Moet ik zeker iets voor doen Tong uitsteken

... And we like all the fluffy animals.


highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 15:29

Yup Lachen Blauwe knopje gaat ooit nog wel wat doen, en die mandjes ook Lachen

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 16:01

Ik ben de zon aan het volgen en ik hoor allemaal enge geluiden Nagelbijten / Gniffelen

[Edit] *Aaah ik snap het al Tong uitsteken*
Dat ding is een energieopwekding.. Maaruhm... Dan nog iets... Wanneer komt die Schroompie ofzo? Nagelbijten / Gniffelen

... And we like all the fluffy animals.


Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 16:52

dat beest kom je vanzelf een keer tegen, je merkt het wel Knipoog btw je moet niet op haar (hem) schieten, dan gaat ie weer weg. hij/zij is een linkingbeest, net alsdat je linkingbooks hebt...
ik heb hem/haar van redelijk dichtbij gezien, gewoon met dat waaierspul lokken...

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 17:38

Waaierspul?

En hoe moet je er op schieten, je hebt toch geen wapens? En hoe kom je aan het waaierspul?

... And we like all the fluffy animals.


Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 17:45

dat wapen kom je ook wel tegen, tegen het einde van dat eiland
zelfde met het waaierspul, die is daar vlakbij Knipoog

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 17:48

Dus jemoet echt iets met dat Loch Ness beest doen? Tong uitsteken

Daar is dan zeker ooknog zo'n telescoop?

AAH dit spel is meesterlijk Haha!

Is dat beest gevaarlijk voor me?

... And we like all the fluffy animals.


Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 17:58

nee, probeer er zo dichtt bij als mogelijk te komen, mij is het nooit gelukt hem echt van dichtbij te zien namelijk...

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 18:27

Ik geef het op, volgens mij is die Shroomie er helemaal niet meer in de expansion pack ! En helemaal overnieuw beginnen is me ook ietsje tevele werk.. heb Shroomie in het eerste deel ook niet gezien trouwens, Yessy - weet jij waar shroomie heen linkt ? Ben jij al in de BOBOGOOBO kamer geweest (ik zag net een screenshot van iemand die er in stond ! ), en klopt het dat er in Ae'gura nog aaridg wat deuren dichtblijven ?( bij de plattegrond in de buurt, waar 2 x een marker oplicht kan ik die 2 x geen marker vinden ( heb er wel genoeg ergens anders gevonden, maar toch raar ! ) en die deur van dat gebouw blijft ook dicht..
Oh, en nog wat, er schijnt een flymode te zijn ?( voor als je uitgespeeld bent..dan ene crack installeren )

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 18:33

shroomie linkt niet, voor ons niet iig, want hij/zij (wat is het??) komt niet dichtbij genoeg...helaas...

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 18:34

Ae'gura? is dat een nieuwe? ik heb de expansion pack nog niet dus Knipoog

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:03

Oeps, sorry Lachen Dacht dat je de Expansion pack al wel had ! Ae'gura is daar een deel in ja. Ik zet morgen mijn Teledahn wel aan, zoek op hoe ik dat water weet hoog krijg ( alleen die sluis open helpt niet ? Lekker logisch..) en dan wacht ik gewoon net zo lang tot er 1 Shroomie verschijnt, er schijnen er zelfs meerdere te zijn, moet er toch 1 zin hebben om even langs te zwemmen , had begrepen dat je er op kunt.. lopen ? springen? vliegen ? en dat je dan ook nog ergens heen gaat..?Maar ja, dan moet er wel eerst een komen....Ben nu al benieuwd naar expansion pack 2, ha !

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 19:04

ja, wij hebben ook lopen kl*ten met die sluis, idd in de hoop het water hoog te krijgen... die shroomie's eten die jump-beesten dus als ze honger hebben en er is water zouden ze toch moeten komen...

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:00

Hé, ;las ik net : http://www.mystrevelation.com/teaser/uk/ er komt nóg een nieuw MYST spel, revelations, in de herfst geloof ik. leuk ! Ben nu Riven aan het spelen, is al heel lang geleden en ben dus alle puzzels al weer vergeten..moet zeggen dat hoe meer je msyt speelt hoe sneller je de puzzels snapt..wat niet weg neemt dat ik nu weer even vast zit, in een onderzeeer en ik kan dr niet uit, tijd voor google.

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 13:13

ja de logica is wel hetzelfde
al blijven er vreemde dingen bijzitten soms Knipoog

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 12:23

ik heb dat uitbreidingsding Haha!
ga zo even een plattegrondje van die live wereld maken Lachen

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:09

Yihaa Lachen Uru Expansion Pack 2 - The Path of the Shell is bijna uit ( 14 juli ).
Te bestellen via amazon.com ( alleen USA adres), amazon.de ( ook naar NL, maar bijna twee keer zo duur, GRRR) en misschien ook via http://www.dutchmystcommunity.com/forum/index.php? DUtch Myst community.
Helaas de laatste Xp voor URU !! Maar ze zijn bezig met wat anders : Something Else TM ..Misschoen toch voortzetting van URU Live ? Of een voortzetting van D'ni op een andere manier ? ( je leert nog eens wat als je fora doorspit Knipoog ).

Verder komt er ook een nieuwe MYST (IV ) : Revelation. 21 September 2004.
Teaser filmpjes op : http://www.mystobsession.com/files/Revelation%20E3%20Trailer.wmv Windows Media player filmpje.

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 19:53

hmm ik dacht nieuws te hebben maar nee hoor Tong uitsteken

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:56

Sorry, ik was je net voor Lachen Maar wel leuk, nog een maandje wachten.

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 11:56

Ja, ik heb er al weer helemaal zin in Haha! die vorige hadden we in 3 dagen uitgespeeld, echt erg Tong uitsteken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Colien, ComscoreBot, Fair, Googlebot, heidy_wilco, Hindo2, Isab123, JeRekers, Keizerinnnn, ManonGrr, maya12333, MelissaV, nicole_floor, Olikea, Polarize, savieralover, YandexBot en 72 bezoekers