ben jij kansloze kassamuts? hier melden!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 22:51

haha vandaag ben ik tijdens mijn werk belaagd door een spuitbus peurschuim. ik scan... en pfffffffffff hij spuit in mijn handen helemaal leeg.... fijn!!! alles zat onder gelukkig had ik werkkleding aan... zelfs me broek...me handen, me kassa, me band verschrikkelijk. en die klant maar lachen... geweldig!!!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 00:06

claudia23 schreef:
ik heb na dit voorval mijn ontslag ingediend en hoefde (godszijdank) niet meer weer te komen...



Hoe bedoel je dat? Neem niet aan day ze jou de schuld gaven en dit bedoeld wordt als: je kan vertrekken en je hoeft nooit meer terug te komen? NEem aan dat ze t een goede reden van vertrek vonden?

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 11:37

Ik heb in de friettent achter de kassa gestaan, nee dat is feest.
Van die kinders die tien raketten apart afrekenen tot de grootste junkfood nerds waar je na twee keer aardig doen een stalker aan bij hebt verdiend. Maar eerlijk is eerlijk...wat heb ik gelachen!!

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:00

Ik geef toe dat het af en toe weleens lachen is achter de kassa,maar je hebt helaas ook mensen die bewust komen om stennis te schoppen.Dan neem ik altijd een hele blonde onschuldige houding aan.Het heeft weinig zin om een conflict op te zoeken met dat soort mensen .
Helaas heb ik gister te horen gekregen dat ik na een jaar heel fijn op het brood te hebben gestaan weer achter de kassa moet Scheve mond .Zie er heel erg tegenop Huilen .....Maargoed ik heb gesolliciteerd bij het L.U.M.C. en hoop echt dat ik daar uitgekozen word,dan mag je een vierjarige opleiding voor radiodiagnostisch laborant volgen.Maar dan moet ik het nog tot september uitzingen bij de Albert Heyn..... Frusty

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 17:47

graciaxxx schreef:
ja mischien raad je het al. ik werk parttime achter de kassa. bij een bekende bouwmarkt. waar nogal veel kansloze supergeile "werkmannen"
komen. en die denken dan nog dat ze leuk zijn ook. van die gare opmerkingen als : en wat doe jij vanavond na je werk? ik weet wel wat leuks, waarom word je nou rood...
en als ik ze dan negeer en niks terug zeg... kijk ze word helemaal sprakeloos van me. ow het liefst zou ik ze echt slaan ofzo? maar nee ik mag geeneens wat terug zeggen. maar ik hoef al die opmerkingen toch niet te pikken? ik krijg echt alles over me heen.

en dan heb je ook nog van die mensen die lopen te zeuren. de prijs klopt niet. er zat toch kortoing op? of dan gaan ze hardop alles staan narekenen. ja hallo ik ben wel blond maar mijn kassa rekent het uit en niet ik.

of van die mensen die zeggen als het rustig is: zit je te slapen? zit je op mij te wachten, zo die zullen we weer eens aan het werk zetten. aaaah ik word gek van die opmerkingen.

en dan heb je ook nog van die mensen die in hun eigen taal gaan staan praten. ik heb niets tegen buitenlanders maar praat nederlands tegen mij. dan weet ik waar je het over heb.

ook word ik vaak genoeg uitgescholden door klanten als het even niet zo gaat als hun willen. en dan mag je dus ook niets terug zeggen. ik kan er gelooof ik echt niet meer tegen.

ja of van die mensen die denken dat je gestopt ben met school om achter een kassa te zitten. "had je maar een vak moeten leren" aaaah ik zit nog op school.....

ik vind mijn werk mede hierdoor gewoon niet leuk meer.
ik ga daarom ook op zoek naar een andere baan. maar wie van jullie herkent dit? leef je uit!!!


hai, ik werk ook parttime bij een bekende bouwmarkt. en van dat klanten al dat geld narekenen en stomme opmerkingen maken als: zit je te slapen, zo die zullen we eens aan het werk zetten.. dat ken ik ook ja. en ik word er ook helemaal ziek van.
ik heb een collega die denkt dat ze filiaalleidster is ofzo, dat rare mens loopt alleen maar iedereen te commanderen. en aangezien wij geen ruzie zochten is er een meisje van de kassa naar de leider gegaan om het er over te hebben, en na sluitingstijd begon dat gezeik met haar. helemaal kwaad werd ze, ik ging er mooi niet op in ik had ook al zon pestdag. het werk word hierdoor minder leuk, maar gelukkig zijn er mensen waar ik het wel heel goed mee kan vinden. dus dat maakt het allemaal wel weer goed..

succes bij het zoeken van een nieuwe baan (als je die nog ging zoeken) Knipoog Ach gut

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:15

Heb alleen een super hekel met die mensen die om 5 minuten na sluitingtijd nog met een volle kar rustig komen aankakken en het zijn altijd dezelfde..... Lips are sealed

Owja en die mensen die geen gedag terug zeggen. Dan zeg ik gewoon nog een keer hard: HALLO? Scheve mond

Met sommige klanten heb ik wel lol.

De meeste banketstaaf maar wat, mij boeid niet echt zo eerlijk gezegt.... Schijnheilig Ik laat ze wel banketstaaf en die gewoon vriendelijk...

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:20

ja mensen die na 9 uur nog in de winkel lopen, dat komt bij ons vaak voor. 9 uur klaar met werken nog geen 5 minuten fietsen ben ik thuis. ik kan dus rond 10 over 9 thuis zijn. dat word meestal pas vanaf half 10 ....
daar heb ik ook zon hekel aan, vooral als mn vriend buiten op me staat te w88

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 20:23

ja ach mischien moet je er soms maar wat van maken... de irritante mensen negeren enzo.
kreeg pas ook een opmerking van: had je maar een vak moeten leren... ik zat gewoon achter me kassa... aaah ik werk om mijn studie te betalen... poedersuiker...

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:48

Cow_horse schreef:
ja mensen die na 9 uur nog in de winkel lopen, dat komt bij ons vaak voor. 9 uur klaar met werken nog geen 5 minuten fietsen ben ik thuis. ik kan dus rond 10 over 9 thuis zijn. dat word meestal pas vanaf half 10 ....
daar heb ik ook zon hekel aan, vooral als mn vriend buiten op me staat te w88


Verschrikkelijk, ik ken het. We zijn ooit een bedreigd door een stel kinderen(hangjongeren Clown ) die er vijf minuten na sluitingstijd niet meer inkwamen... Schelden en roepen dat wij discrimineerden Scheve mond

Soms komen mensen met een vaart op de deur af, maar omdat we dicht zijn gaat die deur niet open. Lopen ze zo tegen de deur op Clown
En dan maar roepen dat ze maar één ding nodig hebben....

En als er een klant rustig blijft doorwinkelen terwijl we al vijf minuten dichtzijn.... We zetten we muziek af, doen de lichten van de diepvries uit, laten de schermen voor de koelingen zakken... We jagen die klant gewoon weg Tong uitsteken Klanten moeten niet denken dat omdat ze "koning" zijn, wij extra lang voor hun open blijven

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:12

wij moeten ze wel laten lopen...mogen ze niet wegjagen hoor!!!! Boos! dat is een groot nadeel en heel poedersuiker!!! en dan gaan die klanten nog lopen zeiken dat ze niet alles hebben en bijna klaar zijn: ja hoor meneer we hebben ons avondeten nog niet gehad, maar ga vooral door met winkelen... klant is koning. Blauw oog

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:01

nou bij ons niet hoor, sluitingstijd is sluitingstijd. Er wordt gewoon vriendelijkverzocht om zo snel mogelijk naar de kassa te gaan, omdat we gaan sluiten.. en dat moet ook wel, want de kassalades moeten eruit!

Maa bij ons gaat de winkel weliswaar om 8 of 9 uur dicht, maar je bent altijd een half uur later hoor! Jemag niet eerder weg dan dat de lades uit de kassa's zijn en er niet meer met geld gelopen wordt.. Daarom werk ik ook liever niet savonds..