Herkansing, sneeuwfoto's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carina

Berichten: 2787
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Herkansing, sneeuwfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 13:22

Na de vorige keer sneeuwfoto's gemaakt te hebben die niet zo goed gelukt waren heb ik vandaag een nieuwe kans gekregen.

De foto's zijn allemaal +0,5 overbelicht, en zijn nu echt een stuk beter naar mijn idee

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wie heeft er tips om ze nog beter te krijgen?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:25

Ze zijn nu nog best wel fel.. Wat voor camera heb je??

Nog 1 klein dingentje hoor.. je hebt je geschoren haf hierna toch wel onder een hele dikke deken gezet he?? Lijkt me een beetje erg koud zo voor hem..

carina

Berichten: 2787
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 14:29

youngster schreef:
Ze zijn nu nog best wel fel.. Wat voor camera heb je??

Nog 1 klein dingentje hoor.. je hebt je geschoren haf hierna toch wel onder een hele dikke deken gezet he?? Lijkt me een beetje erg koud zo voor hem..


Ze zijn nu een stuk beter qua kleur. In dit topic [FT] Fotograferen in de sneeuw kan je zien hoe ze de vorige keer waren.

Deze foto's zijn gemaakt met een Kodak DX3900. Zonder flits, met overbelichting van +0,5 en een sluiterstijd van 1/180s


En Carina is zeker daarna weer lekker ingepakt. Ze heeft maar 5 minuutjes zo rondgelopen, en flink gerend, en daarna is ze weer lekker onder haar dekentje van de sneeuw gaan genieten...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 17:09

Ja ik zie het ja, ze zijn een stuk scherper .. Zonder flits worden de foto's meestal mooier heb ik het idee. Had ik met mijn camera ook..