Guusje Nederhorst overleden...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 13:28

Bij zoiets sta je weer even stil dat geld niet alles is.En het leven kan heel kort zijn.LEEF!Ik ben zelf geen voorstander van sparen voor later.Wie zegt dat ik er 'later' nog ben?
En haar korte leven is ook niet alleen feest geweest.Eerst 2 miskramen,daarna eindelijk een gezond kindje,waar ze maar kort van heeft kunnen genieten.En het lijkt me idd vreselijk te weten dat je je kind nooit op zult zien groeien.Wat moet ook zij veel verdriet hebben gehad.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 13:42

Vreselijk...Heb zo veel medelijden met Dinand..

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 13:53

Wat voor soort kanker had ze eigenlijk??

Ja haar leven is niet over rozen gegaan, ook erg voor Dinand.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 13:58

Een heel mooi gedicht van kane echt heel mooi.

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 14:15

Laatst nog bij een concert van Kane geweest. Daar vertelde Dinand hoe zijn beste vriendin overleden was aan kanker. Daar heeft hij het moeilijk mee gehad vertelde hij toen.
En nu....dit.

Twee weken geleden werd er verteld dat het weer beter met haar ging. Helaas was ze toch zieker dan iedereen dacht. Ik vind het heel erg zielig voor Dinand en hun zoontje.

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 15:47

Echt afschuwelijk. Zo`n mooi jong leven verpest en wat ze allemaal achterlaat...

MSNertje

Berichten: 306
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Twisk in een varkensstal ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 18:46

echt zielig ik weet hoe dat kindje zich gaat voelen Verdrietig
nou en haar man heeft het ook zwaar!
kijk op http://www.kane.nl

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 19:01

owkee, ik ga nu misschien heel bokt over me heen krijgen....

en geloof me, ik vind het ook vreselijk, en natuurlijk moet iemand zo jong niet sterven, het is echt vreselijk...

maar ik vind eerlijk gezegd wel dat er een beetje veel ophef over gemaakt word. Kijk, er sterven dagelijks ontzettend veel jonge mensen aan kanker... gaan we ook een condoleance boek openen voor elk 10 jarig kind dat in afrika sterft aan aids, of hier voor elke jonge vrouw die een ongeluk krijgt, of aan een ziekte overlijd...

Ik heb ook medelij met dinand en haar kindje.... en het klinkt heel hard dat, dat weet ik ook, maar goed.. kan het niet zo goed uitleggen geloof ik...

MSNertje

Berichten: 306
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Twisk in een varkensstal ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 19:06

je hebt wel gelijk en wees blij dat dat kindje (Dean) nog maar zo jong is dan kent hij haar niet en heeft hij (waarschijnlijk) niet zo veel verdriet.
en neem maar van mij aan als je je moeder verliest als je 10 jaar bent dat het daan wel iets harder aan voeld als je te horen krijgt dat je moeder dood is als dat je 1 jaar bent!
jah en het klinkt hard maar zo is het leven nou eenmaal en dit was haar lot en wie weet overkomt het jou ook wel Verdrietig

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 19:12

Feit is dat Guusje een bekend persoon was in nl, en die Aidsdoden etc ken je niet van gezicht.
Dat zegt je veel minder.
voor mij is het ok heel schokkend als mijn moeder overlijdt, maar dat zegt jou ook niks. je kunt het hoogstens erg vinden voor mij.
in dit topic leven we dus mee met Dinand en Dean Woesthoff, omdat wij het idee hadden door allerlei tv programma's, dat wij Guusje een beetje kenden.
dat is het verschil.

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 19:20

Ergens is het maar goed dat we niet alles weten wat er op de wereld aan ellende is, denk dat je dan zelf geen leven meer zou hebben.
Je kunt er ook niet steeds bij stil blijven staan, want voor ons, de levenden, gaat het allemaal weer door.

Maar het is nu eenmaal een feit, dat als je bekent bent en er gebeurt zo iets verschrikkelijks, je wel weer effe extra met je neus op de feiten word gedrukt en ook al ken je haar dan niet persoonlijk, het is een beetje vergelijkbaar met iemand die je virtueel kent, dus het raakt dan net iets meer je hart.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 19:20

ik vind dat daar geen verschil tussen zit...

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 19:40

ik vind het echt raar hoor, er is nu zelfs bijj kinderen van 2 kanker, die gaan er ook al aan heen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:13

ben het volledig met shiloh eens..... desondanks blijft het natuurlijk vreselijk........

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:14

Shiloh, dat kun jij vinden en dat is jouw mening. Maar feit blijft dat hier op Bokt inmiddels een topic van 9 pagina's is waarin mensen laten blijken hoezeer ze meeleven met de nabestaanden. Ik vind dat prachtig. En dan maakt het mij niet uit of zo'n topic wordt geopend voor een Bokker, een familielid van een Bokker, een bekende Nederlander of een onbekende Afrikaan, om maar wat te noemen.

Net was op het nieuws dat al 12.000 mensen het condoleanceregister op internet hebben getekend. De site heeft al 125.000 hits gehad en werd daardoor ernstig vertraagd. Echt ontroerend, zoveel medeleven!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 21:43

Idd Karin dat is prachtig...Waar staat ergens de link van die site? (heb geen zin alle 9 te checken)...

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 21:47


Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 22:58

Ik probeer ook al de hele tijd het register te tekenen, maar kom er indd niet door..
Echt erg.. ik heb zelf al verschillende familie leden aan deze K*t ziekte verloren, ennnnn vin het echt verschrikkelijk voor de mensen die achterblijven!
Dussse ik ben het er zeker wel mee eens dat ze een register openen, vaak hebben die nabestaande er wel wat aan...
Ookal weet ik niet of ze het ook echt lezen, maar een beetje medeleven kan echt geen kwaad!

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 12:05

Het register is zo druk bezocht dat het nogal moeilijk is om er door heen te komen, gewoon blijven proberen lukt vanzelf.

R.I.P. Guusje, je zal altijd in onze gedachten voort leven!

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:12

ik startte internet op stond er in een keer, guusje nederhorst overleden. dus ik lezen maar wist nooit dat ze borstkanker had. ik geloofde het eerst niet. later via msn kreeg ik een berichtje van een meisje guusje nederhorst is overleden. dus ik dacht zou het dan toch waar zijn?? ik snel als een speer naar beneden om op teletext te kijken en ja hoor daar stond het op. ik schrok wel heel erg.
jammer genoeg gebeuren deze dingen, helaas ook op veel te vroege leeftijd...

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:21

Guusje is op dezelfde dag overleden als een kennis van ons, ook aan kanker Scheve mond Die ziekte is gewoon niet meer normaal Huilen

Eyan

Berichten: 118
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: in een gekken huis :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:31

een vrouw is op eerste kerstdag ook aan kanker overleden vet erg!
je kan er wel heel verdrietig overdoen (het is ook wel erg)
maar zo is het leven!
ik denk dan altijd iedereen gaat dood maar dat doet er ook niet toe Guusje vas ook nog heel jong en een mooie meid om te zien (vind ik).

Green
Berichten: 1008
Geregistreerd: 28-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:03

kvind het echt vreselijk Huilen
zeker als trouwe gtst kijker...
echt, heb weinig woorden eigenlijk om nu te zeggen.

tis zwaar kl*ote gewoon, wrm bestaat die ziekte toch Verdrietig

m'n overbuurvrouw heeft nou ook kanker.
5 jaar geleden borstkanker...
na een zware tijd, alles weg gelukkig.
1 borst geamputeerd.
iets meer als 5 jaar later, ze was eigenlijk pas echt genezen verklaard.
heeft ze nou een tumor die ze al langer heeft als ze zelf wist, en die al vastgegroeid is aan een ruggenwervel ofzoiets.
gaat niet goed met haar, zal het waarschijnlijk niet redden.
heeft een man en een dochtertje van 7, echt vreselijk..