met de auto de sloot in...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 17:00

Superstar schreef:
Lekker is dat ja...ik weet er alles van!! Mijn sneeuwglijpartij was nog iets erger. Nadat ik uit (lege) sloot getakeld was...en ik dus weer weg wilde rijden....RIJ (lees glij!!) ik er weer in.......SCHAAAM..... De takel wagen stond er gelukkig nog!!!


*moet stiekem een heeeeel klein beetje lachen*

Heb je de schade niet erger gemaakt met die tweede keer? Nou ja, gelukkig ben je er goed afgekomen, ik heb heel de dag met 4 wheel drive gereden en eigenlijk vrijwel nergens last van, ideaal... Haha!

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 17:01

Mannen achter het stuur...
Tong uitsteken

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:36

Fijn dat het allemaal meeviel Maarten!
Volgende keer zorgen dat de strooiwagens Benneveld ook kunnen vinden Tong uitsteken

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:39

lis schreef:
Mannen achter het stuur...
Tong uitsteken


Idd *LOL* Tong uitsteken

*kuch* zeg ik er maar niet bij dat na een leuke sliding 2 straten verderop gelijk maar rechtsomkeert naar huis heb gemaakt Bloos

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:45

Haha! Kan me precies voorstellen hoe dat gaat, ik reed gistermiddag recht op n rotonde... Alleen klein deukie in mn velg gelukkig!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:53

gelukkig verder niets ernstigs, maar geloof dat er een vloek rust op vrienden in e auto met sneeuw.
begin januari ging een vriendin van mij tegen een paaltje aan door de sneeuw (zij had trouwens meer schade aan haar karretje) nu jij in de sloot. hoop niet dat ik de volgende ben Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:56

Susan, jij presteert dat zelfs op een zonnige septemberdag. Knipoog

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 00:02

Hehe... Haha! Ik mag dat beschermengeltje van mij echt heeeeeeel erg dankbaar zijn *LOL* Mijn auto werd dus vanmorgen door de sleepdienst meegenomen om hem te bezorgen bij mijn garage. In eerste instantie wilde ik hem door een garage bij mijn in de buurt na laten kijken, maar aangezien de auto in onderhoud is bij een garagehouder die mijn ouders en ik al 20 jaar hebben leek het me toch beter om de auto door hem na te laten kijken. Hij is nogal eerlijk namelijk en zegt het ook gewoon als de auto echt niets mankeert. Maar goed... de auto zou dus of morgen of maandag daar afgeleverd worden. Ondertussen had ik met mijn garagehouder gebeld om te melden dat de auto eraan kwam en of hij hem even na wilde kijken of er geen schade was. Ik kon een leenauto van hem meekrijgen. Ik 's middags de trein gepakt naar mijn ouders (daar is de garage dichtbij namelijk). Ma lief aangekeken of ze me even af wilde zetten bij de garage. No problem Haha! Kom ik de werkplaats binnenlopen en.... TADAAAA Party!! staat mijn auto daar op de brug. Ze waren er net mee klaar en de monteur zegt "waarom laat je die auto toch helemaal hier naartoe brengen als er niets mee aan de hand is? Knipoog " Kortom... nul komma nul schade aan mijn auto OK dan! Ik hoefde alleen 'maar' 80 euro te betalen voor het nakijken. Ze hebben daarnaast nog even voor alle zekerheid de wielen opnieuw uitgelijnd.

Dusssss.... mazzel gehad! Party!!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 00:03

ka alleen reed ik toen niet zelf *LOL*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 00:04

Dat heb jij weer *LOL* Was je jaloers op Marco? Tong uitsteken

Maar fijn dat het allemaal meeviel en dat jij en je auto er niks aan over hebben gehouden Knipoog

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 00:08

Maarten schreef:
Denk je slim te zijn en rij je met je rechterwielen in de berm om te zorgen dat je wat grip hebt (op een klein landweggetje).



Oooow... Was dat de bedoeling van opa vanmorgen! Er zat een ouwe vent voor me die in de berm reed. Dikke laag sneeuw i de berm, op de weg een mooi spoor. En hij reed in de berm Verward

Ik rij ook altijd over binnendoorweggetjes, ik moet zeggen dat ik daar vanochtend minder problemen had dan op de wat grotere wegen. Op de Rijksweg kreeg ik geen grip met optrekken, op de Streekweg ben ik de andere weghelft op moeten glijden omdat ineens vanalles begon te schuiven voor me. Het enige wat ik vanmorgen meegemaakt heb was dat ik ook een haaks bochtje door moest, en net iets te snel terugdraaide. 1/4 slag gedraaid op een 1baansweggetje (gelukkig geen ander verkeer), en vol op de rem gaan staan - die niet blokkeerde Lachen - om te voorkomen dat ik een boom een zetje zou geven... Schijnheilig

Er is tenminste, ook bij jou, niets gebeurd. Zelfs de auto nog heel... OK dan!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 08:58

Pervinco schreef:
Oooow... Was dat de bedoeling van opa vanmorgen! Er zat een ouwe vent voor me die in de berm reed.

Ojee, hier gaat Maarten niet blij mee zijn... Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 09:22

Mwoah… valt wel mee. Die vent was gewoon slim Knipoog Normaal gesproken werkt die manier van rijden erg goed, maar niet als er zoveel sneeuw ligt als gisteren Haha! Wat ken je me toch slecht Cody Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 10:14

Maarten schreef:
Normaal gesproken werkt die manier van rijden erg goed, maar niet als er zoveel sneeuw ligt als gisteren Haha!

Jij bedoelt dat je ALTIJD met 1 wiel in de berm rijdt?? Wow! Haha!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 11:57

Met Kim niet uitgegleden Verward Haha! oh oh dat heb jij weer Knipoog gelukkig dat het allemaal goed is afgelopen en volgende keer toch maar je sneeuwkettingen om doen Clown

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 12:02

Cody"]
[quote="Pervinco schreef:
Oooow... Was dat de bedoeling van opa vanmorgen! Er zat een ouwe vent voor me die in de berm reed.

Ojee, hier gaat Maarten niet blij mee zijn... Haha!
[/quote]

Ik denk niet dat Maarten daarvan onder de indruk is, gezien de afstand tussen mij en Maarten Haha!

Ik vond het vanmorgen trouwens rotter rijden hoor, die sneeuw was hier allemaal opgevroren... Ik stond op mijn binnendoorweggetje te wachten tot ik de weg op kon, auto voor me gaat ineens op de rem (reed weg). Ik had de reden al aan zien komen, dus ik remde netjes Lachen Kwam geen verkeer meer aan, dus die auto voor me geeft gas, ik laat mijn auto naar voren rollen en kijk nog een keer naar de weg... Kijk weer voor me... Staat die *piep* ineens weer op zijn rem!!! Dus ik ook in de ankers, alleen gleed ik dus door... Scheve mond Volgens mij heb ik hem aangetikt, maar hij reed door... Verward