Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 11:58

Ik heb nu 2 accounts die ik meer gebruik voor mijn honden als dagboek maar dat mensen volgen en de contacten die ik op doe zijn best leuk!

Die van de Duitse dog van mijn ouders is @duitsedogdieke

En ik ben nét gestart met het account voor mijn Whippet die over 3 weekjes bij mij komt wonen <3
@jeppe.the.whippet

Blijf alleen niks snappen van reels XD ene doet helemaal niets en soms ontploffen ze ineens qua likes en vieuws. Bekende audio of niet haha.

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 12:29

Ja reels zijn echt 1 groot ? Zo lastig om te zien hoe of wat ze opeens wel scoren.

Ik heb nu 3 accounts, tenminste ben 2 extra nieuwe accounts begonnen. Mijn eigen account hetbackpackleven gaat best prima. Mag nog iets sneller groeien, maar ben wel tevreden.

Dan ben ik nomadsindemaak begonnen om alle kennis die ik voor mijn andere account opdoe ook verder te delen. Dus bijvoorbeeld over hoe je een blog begint, Instagram algoritme, maar ook affiliatie marketing.

Ook heb ik Soloisnietalleen nu. Staat verder nog niets op, maar hier wil ik in de toekomst verhalen op delen van andere vrouwen die solo een trektocht hebben gelopen. Vooral om andere vrouwen te inspireren (ik krijg zelf nogal eens reacties van: zou je dat wel alleen doen?).

Bij beide ga ik nog een website maken, maar ben ook nog op reis en bijvoorbeeld hier in Zuid-Afrika is er ook regelmatig geen stroom...


Ik ga je hondenaccounts straks volgen als er weer stroom is. Mijn telefoon is bijna leeg en we zitten op 2 uur tussendoor na al bijna 14 uur zonder stroom... Super oliebol

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 13:14

Klinkt tof travel me! Zal de jouwe zo ook eens opzoeken. Vooral die solo travel spreekt mij wel aan :D ben nu net onderweg naar huis na iets meer dan 1 week solo interrailen door Zwitserland.

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 14:14

Gaaf! Ik zou ook graag keer naar Zwitserland willen, enige wat mij nu tegenhoudt zijn de kosten. Tis niet heel goedkoop land, maar wel prachtig!

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-24 19:59

Ik heb voor t eerst een reel met meer dan 10k views, vind ik toch wel leuk :=
De eerste 2 dagen deed ie niet veel, vandaag schiet ie plots omhoog. Ik snap het algoritme niet maar prima.

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-24 20:34

Dat is wel heel nice! Die reels begrijp ik nog altijd niet.. Misschien een keer in verdiepen, maar zie wel meer voorbijkomen die zeggen dat het mega wisselend is

Iemand hier ook last van mensen ontvolgen en dat het aantal weer omhoogschiet? Echt vreemd, want het lijkt wel of ik spontaan weer extra mensen volg

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-24 21:44

Ja heb ik ook, ik volg nauwelijks mensen terug maar toch wisseld het aantal mensen die ik volg continu. :+ Maar ik denk dat dat komt omdat je ook mensen hebt die je wel volgt maar jouw pas (veel) later als nieuwe volger accepteren.

Melisje_92

Berichten: 1096
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 10:02

Die ene reel van mij heeft bijna 80.000 views gehaald en 106 volgers en er stromen nog steeds likes en volgers binnen. Dat was een filmpje van 8 seconden, daarna heb ik er eentje gepost die een stuk langer was, die is een heeeel stuk minder gezien.

Laatst weer een korte reel gepost en die gaat nu richting de 14.000 views en daar heb ik nu 16 volgers van.

Dus ik denk sowieso hoe korter hoe beter en verder is het gewoon mazzel hebben :')

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 12:55

Ja het advies is niet langer dan 10 seconden.

Ik heb nu ook iets heel raars: Ik kan niet meer dan 10 hashtags plaatsen bij mijn reels. Wel als ik ze later in de comments zet. Meer mensen hier last van?

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 19:39

Ja tussen de 6 en 9 seconden schijnt het beste te zijn.

Hmm nee daar heb ik nog geen last van. Gister was er wel een storing dat je geen reacties kon plaatsen.

Qimm

Berichten: 15165
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 19:40

Dat verklaart waarom mijn uberschattige reel het niet zo goed doet :D

Melisje_92

Berichten: 1096
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 20:05

Gaat ook niet altijd op _O-

Dit is mijn allerbeste reel, met meer dan 197.000 views en duurt wel 12 seconde :')


Furst
Berichten: 608
Geregistreerd: 15-06-17
Woonplaats: Vlaams-Brabant, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 20:22

Leuk! Ik zou me hier ook graag melden met mijn paarden account. Ik wil graag de mensen laten zien dat een paddock paradise of paardvriendelijke huisvesting niet altijd heel duur moet zijn. Zo hebben wij veel tweedehands of gratis spullen op onze plek staan. Mijn doel is om te groeien hiermee en op de lange termijn met fijne merken/bedrijven die hier iets mee doen te kunnen samenwerken. We hebben 1200 volgers. Ook deel ik er veel over op Youtube :)

Mijn Instagrampagina!