Help, grote maten Skibroek, waar te koop?!

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DinkeyToy

Help, grote maten Skibroek, waar te koop?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 19:11

Ik ga binnenkort op ski vakantie in Oosterlijk, heerlijk dus
Alleen loop ik nu al tegen een probleem aan! Ben vandaag namelijk eens gaan kijken naar een skibroek. Maar zelfs in maatje xxl pas ik niet.
Dus of ze vallen vrij klein, of het is gewoon ernstig gesteld met mijn omvang Scheve mond Ik kom er wel in, maar de rits gaat onmogelijk dicht Bloos
Met gewone kleding zit ik rond maat 48, ook best mega, maar daar kan ik altijd wel in slagen.

Weet iemand een adres waar ik aan die dingen kan komen, of anders een andere oplossing ?

Dacht zelf aan dikke joggingsbroeken en daarover een regenbroek te doen, misschien heeft iemand andere betere tips?

Nieuweling

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 19:58

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 20:28

Ook ik heb een mega maat Haha! maar ik heb toch heerlijk geskieed vorige week!
Natuurlijk kun je het proberen bij de heren broeken,die vallen meestal iets groter maar zijn daar in tegen ook meestal te lang!

Voor mij ook geen skibroek dus.......als oplossing op dat probleem heb ik mijn best zittende strechspijkerbroek water dicht gespoten,is iets minder
warm dan een echte skibroek maar zit tien keer zo lekker [ Bloos je voelt je tenminste geen watteerde worst Bloos ].
Ik wens je in ieder geval heel veel ski plezier *LOL*

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:46

ik weet dat ullapopken wel ooit skikleding had, maar ik weet niet of ze die nu nog ergens hebben... you can always try...

DinkeyToy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 23:32

Wat een lieve reacties, dank jullie wel ! Vond het best genant om zo'n vraagje hier neer te zetten, maar heb er geen spijt van denk ik Lachen

Ik ga zeker even tussen de linken kijken dimmelim, dankje !!
Lengte kan ik goed gebruiken Binky ik ben toch wel rond de 1.80. Ik hou jou tip in mijn achterhoofd !!
Ullapopken, zegt me eerlijk gezegd niets, ga ik ook eens intikken op google !

Nieuweling

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 23:35

Ik kan je aanraden om niet voor een skibroek, maar voor een snowboardbroek te gaan, die vallen over het algemeen wat groter Knipoog

Ik heb er een van het merk Timberland, dat ding zit geweldig Knipoog

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 09:37

Ik ben er vorig jaar min of meer toevallig tegenaangelopen bij een ski winkel die opheffings uitverkoop had * hier heb je dus ook niks aan * Dat ging ook om maat 48. We gingen skikleding voor mijn mannetje halen en er hing zowaar een broek voor mij bij! Er waren er zelfs 3 waar ik in kon, waar van 1 echt veel te groot.
Ze zijn er dus ├ęcht wel Lachen

:evaw:

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 11:04

ik ben een paar jaar geleden ook wezen skieen en heb toen een broek gekocht bij de Scapino. Maat 46 geloof ik... Misschine hebben ze daar wat hangen... en ze zijn niet zo onwijs duur! Succes. Als je in de buurt woont mag je wel komen passen, kun je hem lenen...

Bevalt prima in duitsland...

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:49

Er is een Ulla popken winkel in zaandam volgens mij.

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:49

Weet niet precies waar maar in Hilveresum hebben ze een winkel met alle soorten kleding in de grote maten.
succes met zoeken.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Myke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 18:16

Ik weet niet precies waar je vandaag komt, in Utrecht OVervecht zit ook een Ulla..en je kan altijd via de site bestellen. Misschien hebben de Wehkamp of zo iets ook wel grote maken en ski kleding. Ik heb iig het geluk vorig jaar een broek gevonden te hebben in mt 46 bij Ulla in de aanbieding Knipoog Was er ook maar eentje, maar je kan zo bestellen online. Weet alleen adres niet voor je> Sorrie...
In Alkmaar zit ook een grote maten winkel volgens mij, misschien weten zij iets.
En je kan altijd nog een herenbroek nemen dan kom je rond mt 58-64. Passen ook prima, wel iets minder flatteus.. Maar goed genoeg om veel lol te hebben. Bij de BBC in Bilthoven hebben ze ook veel skikleding. SUCCES!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie