Op en neer vliegende vlinders!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Foogul

Berichten: 986
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 00:17

Je moet keuzes maken in het leven. A: kies voor jezelf!

Blijf hier niet in hangen, want het vreet energie. Makkelijker gezegd dan gedaan, want gevoelens schijnen nog altijd niet zo'n handig on/off-button te hebben. Maar hak voor jezelf gewoon de knoop door, das wel zo relaxed in the end.

En ga nou niet niet zitten kniezen dat dit de enige kans is die je voor de komende 500 jaar hebt gekregen. Het is wat je er ZELF van maakt: kansen creeren...

En besides: mannen, heel vaak kun je echt wel zonder ze!!!

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 00:29

He wat jammer joh!

Maargoed vrienden blijven is wel lastig als je zelf helemaal in love bent. Aan de andere kant als hij leuk genoeg is van een relatie is hij zeker ook leuk genoeg voor vriendschap.
Ik zou nou eens echt een jongen als goede vriend willen heben.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 10:13

Dit heb ik 'm gisteren teruggemaild. Ik ben er redelijk overheen intussen. 't schrijnt nog wel een beetje, maar ik mail alweer (:o) met iemand anders die ik aardig vind, en ik zie wel verder.

Citaat:
> wat dacht je van gewoon vrienden blijven?

Heb hier een paar dagen over nagedacht. Hoe zal ik dit zeggen zonder aanvallend over te komen...
Als *jij* vrienden wilt blijven, dan wil ik dat ook best. Als het aanbod meer bedoelt is als een soort troostprijs denk ik niet dat we elkaar nog veel te zeggen hebben. Om dat uit te leggen... tot nu toe nam ik steeds initiatief om met je te praten en dat vond ik niet erg, maar van vrienden verwacht ik blijkbaar meer als van een eventuele love-interest. Onlogisch eigenlijk. Maargoed, mocht je echt interesse hebben in vrienden zijn, je staat nog op m'n MSN dingetje, ik hoor het wel. Of niet.

Cheers,
Arwen


Ik denk niet dat ik nog wat van 'm zal horen, maar dat vind ik prima eigenlijk. Zo zal wel blijken of *hij* ook echt vrienden wil blijven.