Leuk engelstalig boek?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manic

Berichten: 6989
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 15:29

Uums schreef:
The Butcher Boy



Zo,die je hoor je niet vaak genoemd worden... Ben nog eens met de schrijver daarvan in de kroeg beland... erg vaag. Film is ook echt heel tof, met Sinead o'Connor als de Heilige Maagd Maria...

Ik heb net Life of Pi uit, en die is ook best fijn. Mijn favoriete boek is Neil Gaimans Neverwhere... en ook zijn American Gods is echt helemaal fantastisch. Ik denk alleen niet dat je die voor je lijst mag lezen. Hitchhiker's Guide to the Galaxy is ook erg leuk. God of Small Things is waarschijnlijk wat moeilijker... die heeft een paar jaar terug de Booker Prize gewonnen. Horse Heaven (Jane Smiley) was ook erg leuk.

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 15:34

manic"]
[quote="Uums schreef:
The Butcher Boy



Zo,die je hoor je niet vaak genoemd worden... Ben nog eens met de schrijver daarvan in de kroeg beland... erg vaag. Film is ook echt heel tof, met Sinead o'Connor als de Heilige Maagd Maria...

Ik heb net Life of Pi uit, en die is ook best fijn. Mijn favoriete boek is Neil Gaimans Neverwhere... en ook zijn American Gods is echt helemaal fantastisch. Ik denk alleen niet dat je die voor je lijst mag lezen. Hitchhiker's Guide to the Galaxy is ook erg leuk. God of Small Things is waarschijnlijk wat moeilijker... die heeft een paar jaar terug de Booker Prize gewonnen. Horse Heaven (Jane Smiley) was ook erg leuk.
[/quote]

Whaat!!!!!!! Heb jij geborreld met die auteur????!! Ik ben diep, diep jaloers! Wat gaaf! *LOL*

Mijn Engelse leeslijst heb ik zo ongeveer uitgelezen in de stal van mijn ex-pony; erg knus! Maar het was wel een goede aanzet om lekker door te lezen; er is te veel goede literatuur om niet te lezen...!

manic

Berichten: 6989
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 15:53

Pat McCabe ja... was een beetje vreemde ervaring. Ging naar een concert van Cathal McCoughlan met een paar vrienden... vriend van een vriend is een relatief bekende zanger, en die is weer een vriend van McCabe. Zanger nodigde ons uit om ergens wat te gaan drinken en zodoende druppelde er van alles binnen, waaronde Pat McCabe... Ergens halverwege de avond ging hij helemaal uit zijn dak, terwijl hij het deuntje van de Thunderbirds zong.. Erg vermakelijke avond in ieder geval...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 17:55

Er schiet me zojuist een onwijs gaaf boek te binnen... Dagboekvorm, over een jong meisje dat met drugs in aanraking komt. Zooooo mooi geschreven! Ik had een 10-, omdat ik me zo goed ingeleefd had Haha!

Ik kan alleen niet meer op de naam van het boek komen... Bloos!

*gaat diep nadenken*