vreemdgaan.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:07

Vreemdgaan betekend bij ons wegwezen!. Heel simpel,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:13

gijsenkim schreef:
Vreemdgaan betekend bij ons wegwezen!. Heel simpel,

Bij ons dus ook, en terecht ook

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:27

ik vind vreemdgaan echt laag. Als je dat doet dan vind je je vriend ook niet echt leuk, meen ik.
Maarja er zijn mensen die continu vreemdgaan en die vinden het helemaal geweldig Verward iets wat ik niet snap...
ik weet wel dat ik nooit vreemd zal gaan!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:46

gijsenkim schreef:
Vreemdgaan betekend bij ons wegwezen!. Heel simpel,


Ik denk dat per direct opstappen toch anders ligt als je al jaren bij elkaar bent. Ik heb er namelijk nog eens over nagedacht en ik weet niet of ik mijn vriend de deur uit zal zetten als hij een keer vreemdgaat....vier jaar gooi je niet zomaar weg en we hebben het verder goed samen, dus...

Zelf ben ik tegen vreemdgaan. Ik ga niet zeggen dat ik het nooit zal doen, zeg nooit nooit. Maar in principe niet nee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:50

peeky"]
[quote="gijsenkim schreef:
Vreemdgaan betekend bij ons wegwezen!. Heel simpel,


Ik denk dat per direct opstappen toch anders ligt als je al jaren bij elkaar bent. Ik heb er namelijk nog eens over nagedacht en ik weet niet of ik mijn vriend de deur uit zal zetten als hij een keer vreemdgaat....vier jaar gooi je niet zomaar weg en we hebben het verder goed samen, dus...

Zelf ben ik tegen vreemdgaan. Ik ga niet zeggen dat ik het nooit zal doen, zeg nooit nooit. Maar in principe niet nee...
[/quote]

Als jouw vriend vreemdgaat heeft hij de relatie al weggegooit. Op het moment dat je een relatie hebt met elkaar dan ga je door dik en dun. Op het moment dat een van beide op het punt is dat hij/zij in kan gaan op de avances van een vreemde dan heb je niet meer dezelfde gevoelens voor je partner als in het begin. Ik betwijfel ook of een relatie ooit nog goed kan worden na zoiets. Ik denk persoonlijk dat het vertrouwen voor eens en altijd verdwenen is en dat je altijd met het idee in je achterhoofd loopt dat hij/zij het nog eens kan doen. Ik denk niet dat dat een goede basis voor een relatie is...

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:10

Nou ja, het is me ook nog nooit overkomen dus eigenlijk kan ik er niet over meepraten, want ik zou het eerst mee moeten maken om te zien hoe ik er op reageer. Maar goed, liever niet dus Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:19

peeky"]
[quote="gijsenkim schreef:
Vreemdgaan betekend bij ons wegwezen!. Heel simpel,


Ik denk dat per direct opstappen toch anders ligt als je al jaren bij elkaar bent. Ik heb er namelijk nog eens over nagedacht en ik weet niet of ik mijn vriend de deur uit zal zetten als hij een keer vreemdgaat....vier jaar gooi je niet zomaar weg en we hebben het verder goed samen, dus...

Zelf ben ik tegen vreemdgaan. Ik ga niet zeggen dat ik het nooit zal doen, zeg nooit nooit. Maar in principe niet nee...
[/quote]


Je relatie zal nooit meer hetzelfde zijn. Je zal altijd de ander wantrouwen...... daarom is het bij mij gelijk exit.... Gijs gaat veel alleen op stap, en dan moet ik hem kunnen vertrouwen, anders zit ik me gek te maken op de bank..............

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:35

Mijn ex begreep dat dus niet, dat vreemdgaan oprotten is bij mij Hij ging vreemd met een meisje en ik stuurde hem de laan uit. Ging 'ie aandacht lopen trekken door een vriendin van me op haar mond te slaan (twee tanden door haar lip) ik was kwáád!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:59

Ik ben nog nooit vreemdgegaan... en ben het ook niet van plan ook niet.

Als je een vriend hebt, en je meent het serieus met elkaar, dan ga je niet vreemd.
Je kent op voorhand de gevolgen van vreemdgaan, en die zijn dat je je vriend kwetst en zijn vertrouwen schaadt.. En iemand opzettelijk pijn doen en z'n vertrouwen misbruiken doe je niet als je van elkaar houdt...

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:11

Voor mij is vreemdgaan ook oprotten. En ik zou mijn huidige vriend ook nooit belazeren.
Maar in mijn vorige relatie is het toch gebeurd, dit terwijl ik altijd zei dat IK het nooit zou doen. Ik heb mijn vriend daarna wel direct aan de kant gezet.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 18:46

bij mij zit het zo:

een jaar of 3 geleden had ik een vriend.
op een verjaardag van een vriendin zat toen een lekker ding mmmmmm
ik ging naast hem zitten en het was meteen raak.
Ik heb het toen uitgemaakt met mijn vriend en ben meteen naar hem gegaan.
we hebben een super passionel relatie gehad echt dat was niet nrmaal, zo gek dat als ik hem zag ik mijn kleren niet kon aanhouden.
Ik wist niet eens dat dat gevoel bestond, want voorheen was ik niet zo'n klefbeer.

OOOO wat was ik verliefd ik denk dat dit gevoel ook niet iedereen meemaakt, en ik denk dat je het maar 1 x in je leven meemaakt.
(het gevoel van DE WARE)

het is uitgegaan omdat hij ergens anders een baan kreeg
en nu kwam ik hem laast weer tegen en ja................. Scheve mond

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 18:49

en zeg nooit nooit, want ik was ook iemand van dat doe ik NOOOOOOOOIIIIIIT maar ja.
en dan nog iets als je iemand niet kan weerstaan wat doe je dan???

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:00

Dan maak je het eerst uit met je huidige vriend, dat is nog het fatsoenlijkste wat je kan doen... En eerlijk toegeven hoe het komt... Dat verdient ie ook wel dan denk ik?

Ik weet dat dingen zeggen gemakkelijker is dan ze ook doen... Maar ik wil m'n vriend nooit zo kwetsen door vreemd te gaan en ik weet zelf wat het is om bedrogen te worden, en als je dat gevoel kent dan denk ik dat je er wel 2x bij nadenkt eer je het een ander aandoet.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 19:02

ik ken het

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:30

Nee, nooit. Ik zou er zelf kapot van zijn als het mij gebeurde, dus ik zou het de liefde van mijn leven ook niet willen aandoen. Bovendien is hij toch al de mooiste, liefste, leukste...(klef klef) Knipoog

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:57

Nee, nooit meegemaakt en nooit gedaan.
Ben er ook heel makkelijk in, als mijn vriend vreemd zou gaan dan kan hij weg wezen!!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 13:00

Haffie_Lady schreef:
Nee, nooit meegemaakt en nooit gedaan.
Ben er ook heel makkelijk in, als mijn vriend vreemd zou gaan dan kan hij weg wezen!!


ja is ook... het lijkt me wel moeilijk om het dan toch definitief uit te maken.

Als mijn vriend vreemd zou gaan zou ik denk ik eerst in een status zitten van ongeloof, daarna in verslagenheid, daarna in de huilfase Tong uitsteken, en daarna in de woedefase!

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:18

gijsenkim schreef:
Vreemdgaan betekend bij ons wegwezen!. Heel simpel,


Idd, ook al steekt ie alleen zn tong bij een ander naar binnen, schop onder de kont!!! Doei, doei Ik zelf ben nog nooit vreemdgegaan en zal het ook nooit doen, ik bedoel vind je ander leuker of heb je de neiging tot dan zit er echt iets niet goed. Houd je in of zeg diegene waar je mee hebt netjes gedag en ga dan je gang. Bespaart een hoop gezeur voor beide kanten....

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:18

Ik ben nog nooit vreemdgegaan en het is ook nog nooit in me op gekomen.

Ik ben wel eens bedrogen en ik weet dus hoeveel pijn je er iemand mee doet dus dat alleen al is een reden voor mij om er niet eens over na te denken.

Bovendien, in een goede relatie komt het toch ook niet in je op om vreemd te gaan??? Verward

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:24

Tja voor sommige mensen waaronder mezelf is het gewoon lastig om het bij 1 persoon te houden. Zeker als je uitgaat veel leuke jongens enzo. Vingers aflikken

Dus ik heb nu een hele goede oplossing! Haha!
Free love, dus een vrije relatie zonde verwachtingen en verplichtingen. Dus je kan ook gewoon met andere gaan! Lachen

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:27

Avanti schreef:
Tja voor sommige mensen waaronder mezelf is het gewoon lastig om het bij 1 persoon te houden. Zeker als je uitgaat veel leuke jongens enzo. Vingers aflikken

Dus ik heb nu een hele goede oplossing! Haha!
Free love, dus een vrije relatie zonde verwachtingen en verplichtingen. Dus je kan ook gewoon met andere gaan! Lachen


oke maar dan maak je daar duidelijke afspraken over in je relatie lijkt mij

Maar imo kun je als je je niet aan iemand wil binden beter van het vrijgezellen leven blijven genieten Knipoog

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:34

Bij ons is het ook zo. Direct exit!! En dat weten we ook van elkaar! Het komt nooit in mij op om het te doen, en ik denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren. Ik ben heel eerlijk en mijn vriend is dat ook en we weten van elkaar altijd precies waar we aan toe zijn. Als ik vreemd zou gaan zou ik eht ook direct vertellen, hij komt er toch wel achter en dat is de ramp helemaal niet meer te overzien.

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:37

Iedereen zegt wel zo makkelijk; als ie vreemd gaat vliegt ie eruit. Maar wat nou als je samen een huis hebt, getrouwd bent en/of samen een kind hebt...?
Of andersom, je hebt dat allemaal samen en je wordt verliefd op een ander. Dan schop je voor een verliefdheid toch niet heel je leven, die van je vriend/man en je kind overhoop?

Zo simpel ligt het gewoon niet.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:37

Avanti schreef:
Tja voor sommige mensen waaronder mezelf is het gewoon lastig om het bij 1 persoon te houden. Zeker als je uitgaat veel leuke jongens enzo. Vingers aflikken

Dus ik heb nu een hele goede oplossing! Haha!
Free love, dus een vrije relatie zonde verwachtingen en verplichtingen. Dus je kan ook gewoon met andere gaan! Lachen


Je wilt vast niet weten hoe ik dit noem............ Scheve mond Clown

Wiesje

Berichten: 2915
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:41

gijsenkim"]
[quote="Avanti schreef:
Tja voor sommige mensen waaronder mezelf is het gewoon lastig om het bij 1 persoon te houden. Zeker als je uitgaat veel leuke jongens enzo. Vingers aflikken

Dus ik heb nu een hele goede oplossing! Haha!
Free love, dus een vrije relatie zonde verwachtingen en verplichtingen. Dus je kan ook gewoon met andere gaan! Lachen


Je wilt vast niet weten hoe ik dit noem............ Scheve mond Clown
[/quote]

Je maakt me eigenlijk wel heeeeel erg nieuwsgierig Kim Haha! Haha! Haha!