[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macyy

Berichten: 1490
Geregistreerd: 27-12-09

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 09:02

Leuk die only broeken! :D Ik ga vandaag een dagje naar de efteling.

Broek en jasje only
Blouse zara
Schoenen nog niks, draag er air max onder
Afbeelding

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 09:37

Leuk Macyy!

Ik ga pas om half 5 werken dus lekker chille kleertjes aan (+netuitbedvlecht oeps)

Afbeelding

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 11:12

Afbeelding
Shirt: Pull&Bear
Tuinpak: New Yorker
Schoenen: Adidas Superstars

mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:19

Ik heb vandaag een extreem simpele outfit. Een zwarte t-shirt dress van asos met een flannel en zwarte hakken! Afbeelding

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 15:12

mie123gie schreef:
Ik heb vandaag een extreem simpele outfit. Een zwarte t-shirt dress van asos met een flannel en zwarte hakken! [ [url=m/FPRcc1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk! Ik zoek ook al een tijdje een t-shirt dress. Nouja eigenlijk een sweater-dress. Heb nog geen leuke kunnen vinden..

kimberly1995
Berichten: 2426
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 18:46

SavannahNx schreef:
mie123gie schreef:
Ik heb vandaag een extreem simpele outfit. Een zwarte t-shirt dress van asos met een flannel en zwarte hakken! [ [url=m/FPRcc1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk! Ik zoek ook al een tijdje een t-shirt dress. Nouja eigenlijk een sweater-dress. Heb nog geen leuke kunnen vinden..


Coolcat? In de sale denk ik..

Ik heb vandaag ook de Only broek gekocht, haha

Granoek
Blogger

Berichten: 10482
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 20:27

Afbeelding

Mijn eerste trui zelf gemaakt! Nog niet afgewerkt en toch al de hele dag aan want hij zit zo lekker. Zwarte rok van H&M, ballerina's van Tamaris

Edit: ok hij ziet er heel raar uit op foto maar hij is fleece vanbinnen en zit daarom zo dik haha

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 21:26

Wat een superleuke print! Doe je ook verzoekjes? :D

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 21:44

Die is zeker leuk! Ik zoek nog wat leuke truitjes O:)

Granoek
Blogger

Berichten: 10482
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 21:51

Ehhh ik wil je wel wat in elkaar gooien hoor maar ik ben net een week bezig :') ik ben eigenlijk van plan om met een hoop oud stof uit mijn oma haar kelder, kinderkleren te maken om mee te geven aan mijn beste vriendin die in Marokko woont.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 21:58

Nou ik wilde toevallig vragen of je met dat printje een babytruitje of pakje kunt maken _O- Vind het echt zo'n leuk printje!

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 08:32

Echt geweldig gedaan al, ik doe het je niet na, ik ben beter met Mn handen met een muis en een bestel knop :')

1 van deze dagen komt eindelijk mn grote spiegel dus dan gaat het wat beter maar ik wil toch alvast meeposten, wie weet ben ik inspiratie :') ik ben een plussize en dus het meisje dat altijd overdressed is :+ tenminste de meeste zullen denken dat ik een feestje heb oid maar ik werd in de zakelijk markt en ook nog eens vrijwel alleen mannen. Hoe gek het ook klinkt maar je word zo gewoon serieuzer genomen, ja dit gebeurt nog steeds anno 2017 :') overigens zijn mijn outfits vaak mega budget al zal je dat niet zeggen geloof ik _O-

Genoeg ge**** outfit van vandaag:

Afbeelding

Jurk - Boohoo.com
Schoenen - Van Haren
Vestje weet ik niet meer
Riem - AliExpress

lovis

Berichten: 1214
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 08:52

Mooie jurk _Friemel.
Leuke trui Granouk, knap dat je die zelf gemaakt hebt. Mijn moeder is ook heel handig met een naaimachine. Ik totaal niet.
Mijn outfit voor vandaag:
Afbeelding

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 08:59

Plussize?
Zie je niks van!

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 09:07

Spanx 8-)

Als je de prijzen ziet val je stijl achterover maar ik zweer bij Spanx! kruipt niet op, zit lekker maar corrigeert stevig, zakt niet af... en je hebt zoveel soorten! Heb er nu 4 maar wil er nog wat bij :j

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-17 09:16

IMJ schreef:
Plussize?
Zie je niks van!


Nou mijn gedachten waar kan ik tekenen voor dat figuur? Kom hem gelijk ophalen :')

linoleum

Berichten: 6495
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 10:28

Jaaa Friemel! Jij draagt altijd geweldige kleren :D

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 10:57

Wat een leuke outfit Frummel! en inderdaad kleding doet echt zoveel of je serieus genomen wordt of niet. Hakken kan ook zoveel doen :D
Vorige week was er iemand op de radio (olcay gulsen?) die het had over hoe je je kan kleden op de werkvloer en wat de invloed hiervan is.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 11:28

Ja en ik heb mn jonge leeftijd al niet mee en daarnaast ben ik de enige vrouw op een afdeling van 35 man waar grotendeels verkoper is :+ maar ik ben hier nu net 2 weken en wordt continu overal bij betrokken. Mensen kijken écht anders naar je.. daarnaast voel ik me gewoon veel vrouwelijker en lekkerder zo.

Ik ben overigens wel echt een plussize maar ik ben van mening dat als je je passend kleed en je manier vindt dat je dan al de helft slanker lijkt. In een spijkerbroek ben ik echt een stuk forser, ik leg de nadruk dan op mn bovenbenen, met een jurk "verberg" ik dat punt

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-17 11:31

_Friemel schreef:
Ja en ik heb mn jonge leeftijd al niet mee en daarnaast ben ik de enige vrouw op een afdeling van 35 man waar grotendeels verkoper is :+ maar ik ben hier nu net 2 weken en wordt continu overal bij betrokken. Mensen kijken écht anders naar je.. daarnaast voel ik me gewoon veel vrouwelijker en lekkerder zo.

Ik ben overigens wel echt een plussize maar ik ben van mening dat als je je passend kleed en je manier vindt dat je dan al de helft slanker lijkt. In een spijkerbroek ben ik echt een stuk forser, ik leg de nadruk dan op mn bovenbenen, met een jurk "verberg" ik dat punt


Met een jeans kan je ook gewoon slank lijken hoor. Je moet hem dan alleen goed combineren.

Afbeelding

Afbeelding

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 11:34

Ik weet heel goed hoe te combineren maar feit is dat ik wel degelijk dikker lijk in een jeans, vooral lichte jeans :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 11:46

_Friemel schreef:
Ik weet heel goed hoe te combineren maar feit is dat ik wel degelijk dikker lijk in een jeans, vooral lichte jeans :j


Same here :wave: ben geen plussize meer maar stevige bovenbenen altijd al gehad, dus ik draag ook alleen donkergrijs, donkerblauw, zwart dat soort kleuren broek :)

Edit ;
Ik heb wel ooit een witte broek gehad, die ik nu niet meer pas |( dat was de enige en eerste lichte broek waar m'n stevige bovenbenen niet zo erg naar voren kwamen, terwijl bij een gewone witte jeans ik het echt niet mooi vind..

Was deze broek even uitgesneden van een fantastische foto met ex :')
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-07-17 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 11:49

Klopt hoor. Hier heel normaal gewicht maar wel stevige benen vind ik. Dat kan met een spijkerbroek heel 'raar' uitpakken. Maar de ene broek is de andere niet!

MerleSimone

Berichten: 5733
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 11:52

Outfit van gisteren, shirtje van Vero Moda en schoenen van Nike.

Afbeelding

Even nodig hoor, kijk deze schoenen <3

Afbeelding

Net verkondigd de airmax niet zo super meer te vinden en dan tegen deze aanlopen, love at first sight :')

Vanavond naar Mallorca, kom maar door met die zon 8-)

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-17 12:02

IMJ schreef:
Klopt hoor. Hier heel normaal gewicht maar wel stevige benen vind ik. Dat kan met een spijkerbroek heel 'raar' uitpakken. Maar de ene broek is de andere niet!


Ik denk zeker met een goede broek inderdaad dat het wel mee valt. De ene washing is de andere niet.