"Een vrouw als huisdier"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:16

@ Suikermeisje: of clickertraining of pressure-release? }>

Bij Bol kun je als je direct onder het omslag kijkt nu trouwens ook de eerste hoofdstukken van het boek zelf lezen: https://www.bol.com/nl/p/het-houden-van ... stedsearch

Als je die lijst met 'kenmerken van de man' of zoiets leest dan kun je daar toch ook niet meer serieus beledigd door zijn? :')

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: "Een vrouw als huisdier"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:18

Eigenlijk gewoon training op zicht zonder een specifieke methode. Ik noem het gewoon de T. Mobach methode. Dwang. Laten zien wat gedaan moet worden en geen woord zeggen.
Morgen krijg ik vakantiegeld. Misschien koop ik het boek wel gewoon. Ik hou van die onzin <3

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 21:00

Nagini schreef:
Ik snap het wel hoor.

Het is lekker meten met twee maten. Vrouwen vinden dat ze alles kunnen zeggen of grapjes maken over mannen... maar zodra een man het doet zijn de feminazis direct van de partij.

Ik kan me dus best voorstellen dat je je daar aan stoort.


Als er een boek over de andere sexe zou zijn zou ik het net zo goed wel of niet waarderen als het boek wat in de openging word aangehaald

Ik ben niet zo heel politiek correct wat betreft humor
Maar goed... het toppunt van gelijkheid zou zijn dat beide boeken net zo hard wel of niet gewaardeerd worden op basis van de humor ongeacht welke sekse er gebruikt word

Anoniem

Re: "Een vrouw als huisdier"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 23:06

Maar als je het eerste hoofdstuk van Hethouden van mannen leest in de link hierboven, of de tekst op de achterkant van het boek zoals die op de vorige pagina is geplaatst, vind je die tekst dan nog steeds kwetsend, denigrerend of man-onvriendelijk?
Ik kan wel begrijpen dat het niet jouw soort humor is, maar als dit soort teksten al als kwetsend worden gezien...

Of struikel je dan alleen over de titel, het plaatje en wat je dan zelf invult over waar het boek dan vast wel over zal gaan?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 12:05

Gister op festival wel een meneer als huisdier gezien. :+ Zat met halsband en riempje vast aan een mevrouw. Stond wel even vreemd te kijken, maar heee als ze er allebei gelukkig en blij van worden en er ook zo uitzagen. Dan veroordeel ik niks. :)