Ik ben vast niet de enige die elk jaar heerlijk over de vrijmarkt struint. En ik ben benieuwd wat jullie vandaag allemaal hebben weten te scoren

Mijn mooiste aankoop van vandaag is een Princess Dinner4all voor 2 personen.

Deze had ik toevallig laatst ergens gezien en vond het heel grappig maar niet voor dat geld (een 2 persoons set kost in de winkel 54 euro en de 4 persoons 99 euro.
Nu liep ik tegen deze 2 persoonsversie aan die bijna niet gebruikt is en mocht hem meenemen voor € 12,50. Ben ik toch erg mee in mijn sas

Verder kocht ik nog een knuffelrups voor mijn hond voor 50 cent. Hij vind het namelijk schitterend om daar de pootjes af te kauwen en is daar nu ook al druk mee bezig geweest haha.
Ook nog 2 andere knuffels die hij al eerder heeft gehad en mooi vond voor 50 en 20 cent ( jaja diepte-investeringen

Ik kocht een VHS recorder voor mijn neefje die graag wil knutselen met de onderdelen. Deze mocht ik uiteindelijk voor 2 euro meenemen

Ik kocht 2 Peachtree glazen voor samen 50 cent. Helaas is van de onderkant van de voet van 1 van de 2 een scherfje af zag ik later, nou ja, dan gebruik ik die van de zomer in de tuin is het ook niet zo erg als ie sneuvelt.

Ik kocht een grijshouten 4 vaks theedoos voor € 1,50. Ik was al even op zoek maar wilde niet de hoofdprijs betalen en deze was mijn smaak en mijn prijs.

(Foto: Dekodecorations.nl)
Vooraf had ik ook geroepen dat ik graag een rekje voor Dolce Gusto koffiecups erbij wilde en dan wel graag voor de spreekwoordelijke 'twee kwartjes'. Dat werden letterlijke twee kwartjes want voor 50 cent mocht ik er één meenemen.

(foto is voorbeeld, maar zoeen is het er)
Ben erg tevreden met mijn aanwinsten dit jaar, en jullie?