Verder daten of stoppen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Verder daten of stoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 09:37

Hoe kan je ooit echt gelukkig als je zo elke relatie "beredeneerd"

Babootje

Berichten: 26262
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 09:41

Es_ther schreef:
Stop met daten en werk aan jezelf. Als jij je niet lekker voelt kan je geen gezonde relatie aangaan.


Enige goede advies.
Een getrouwde man, een gescheiden man met kind. TS op jouw leeftijd zijn er toch nog genoeg mannen zonder die ballast. Een man die zo snel mogelijk kinderen met je wil en geen vrouw die ook haar eigen carriere belangrijk vindt; waarom zou die gescheiden zijn denk je? Die wil jou afhankelijk op de bank en achter t aanrecht. Niet aan beginnen dus.

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 09:42

Waarom zou je dit online zetten? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 09:43

TS, het zal wel mosterd na de maaltijd zijn; maar jij hebt HULP nodig. Geen financiele hulp of of hulp in de vorm van liefde, maar mentale begeleiding

Een aantal weken geleden was je nog bang dat je zwanger was van een getrouwde(?) man die aan de andere kant van de wereld woonde, en nu heb je het over een relatie met een man die een dochter heeft?

Kijk vooropgesteld dat je nooit de moeder van die meid zal worden, zal je wel een moederrol moeten vervullen als je dit daadwerkelijk serieus door zou zetten. Vind jij jezelf momenteel capabel en verantwoordelijk genoeg om die rol aan te nemen? Je werkt of studeert nu niet eens, wat je goed recht is, maar je hoort aan jezelf te werken met jouw historie. Niet jezelf bij een gezin naar binnen te werken. Want wees nou eens eerlijk; wil je met die vent daten omdat je verliefd op 'm bent, of omdat hij een totaalpakket heeft (huis, geld, baan, gezin) en je daar makkelijk in mee wil gaan?

Wil geen bijdehantje zijn, maar je bent overduidelijk al niet heel gelukkig met hoe je momenteel in het leven staat. Van zo'n relatie wordt je niet beter of gelukkiger, want ondanks alles wat die man heeft, ben je er niet verliefd op. En dat is op de korte termijn misschien prima, maar op de lange termijn wordt je daar nog ongelukkiger van. Alleen tref je daar niet alleen jezelf mee, maar ook andermans dochter.

Doe eerst wat met je eigen leven voordat je dat van een ander in wil walsen.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 09:57

lieveli schreef:
Nagini schreef:
Natasja TS is rond de 24 geloof ik. Heeft meerdere studies gedaan en is gestopt en heeft geen werk (of gehad) en wordt onderhouden met haar paarden door haar familie.


Paarden zij niet van haar, na het vorige topic is er borderline bij haar geconstateerd. Hier moet een goede therapeut naar kijken, niet bokt.


Aha,...

Mee eens....

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 10:06

Babootje schreef:
Es_ther schreef:
Stop met daten en werk aan jezelf. Als jij je niet lekker voelt kan je geen gezonde relatie aangaan.


Enige goede advies.
Een getrouwde man, een gescheiden man met kind. TS op jouw leeftijd zijn er toch nog genoeg mannen zonder die ballast. Een man die zo snel mogelijk kinderen met je wil en geen vrouw die ook haar eigen carriere belangrijk vindt; waarom zou die gescheiden zijn denk je? Die wil jou afhankelijk op de bank en achter t aanrecht. Niet aan beginnen dus.


TS wil ook afhankelijk zijn, huisvrouw worden en een man die haar onderhoudt en alles betaalt wat zij wil, dus wat dat betreft zou het een match kunnen zijn :=

troi
Berichten: 17007
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 10:40

verootjoo schreef:
Babootje schreef:

Enige goede advies.
Een getrouwde man, een gescheiden man met kind. TS op jouw leeftijd zijn er toch nog genoeg mannen zonder die ballast. Een man die zo snel mogelijk kinderen met je wil en geen vrouw die ook haar eigen carriere belangrijk vindt; waarom zou die gescheiden zijn denk je? Die wil jou afhankelijk op de bank en achter t aanrecht. Niet aan beginnen dus.


TS wil ook afhankelijk zijn, huisvrouw worden en een man die haar onderhoudt en alles betaalt wat zij wil, dus wat dat betreft zou het een match kunnen zijn :=


Waar op zich niks mis mee is natuurlijk, er zijn best mannen op zoek naar een huisvrouw zodat zij zich niet druk hoeven te maken over huis en (eventueel) kinderen. Maar dan moet je wel open zijn over je ambitie op dat vlak.

tengeltje11
Berichten: 7137
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Verder daten of stoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 10:56

ik volg een advies hier:

stop idd met daten en werk aan jezelf.
pas als jij op jezelf gelukkig bent,kan je pas een relatie krijgen die aanvullend is en je nog gelukkiger maakt.
zolang je leven zo'n puinhoop ik,gaat geen enkele relatie je gelukkig maken!

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Verder daten of stoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 11:15

Stop met daten, ga eerst aan jezelf werken en vergeet die vent in Amerika. Zolang jij je leven nog niet volledig op de rails hebt kun je een ander niet opzadelen met jouw dingen waar jezelf niet over uit bent.

IHN
Berichten: 2333
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: Verder daten of stoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 11:41

Eigenlijk werkt hier maar 1 ding: volledig negerem zodat ts 0 reacties krijgt. Dat zeg ik niet uit boosaardigheid, maar wel omdat de topics volgens mij vooral een schreeuw om hulp/aandacht zijn alleen op de verkeerde plek.

Emigreren? Geen goed idee. Je neemt jezelf nl. altijd mee en niet je omgeving maar jij bent het probleem. Je hebt nu mensen om je heen die je wispelturigheid pikken maar vreemden pikken dat niet van je. Ik word al onrustig als ik je post lees..die man kun je beter laten voor wat ie is...voor jullie beider bestwil. En ga serieus in therapie...geen gelul van ik voel me beter na 4 weken. Dat kan nl. niet zo snel. Als er borderline geconstateerd is, kan je gemoedstoestand met het uur zelfs wisselen. Zoek een goede therapeut op en ga aan jezelf werken. En als jouw basis goed is, je eigenwaarde etc. dan komt die man vanzelf wel voorbij. Echt.

Sannens
Berichten: 1406
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 11:57

lieveli schreef:
Nagini schreef:
Natasja TS is rond de 24 geloof ik. Heeft meerdere studies gedaan en is gestopt en heeft geen werk (of gehad) en wordt onderhouden met haar paarden door haar familie.


Paarden zij niet van haar, na het vorige topic is er borderline bij haar geconstateerd. Hier moet een goede therapeut naar kijken, niet bokt.


Ik durfde het woord borderline niet in de mond te nemen, maar heel dit verhaal schreeuwt borderline. Dat TS dit zou hebben kan ze natuurlijk ook niets aandoen, maar TS, laat je behandelen hiervoor.
Deze behandeling is iets waar je je hele leven mee bezig moet zijn en het is zeker niet binnen 4 weken afgerond.

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 12:12

TS: hoe vaak wil je horen dat je eerst jezelf op de rit moet hebben voordat je je leven met een ander kunt delen?

hanny_jelke

Berichten: 5577
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: grave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:25

Ts werkelijk ik weet niet waar ik moet beginnen.
Ik wordt eigenlijk van binnen heel boos op je. Alles is de schuld van alles en iedereen, maar je bemt zelf het grootste probleem.
Borderline en depressie gaan hand in hand en nee dat is niet volledig jou schuld hoe je er mee omgaat is echter wel jou probleem en wel jou schuld.

In je vorige topic zei je je kunt iemand met een gebroken been niet zeggen ga maar 10 km hardlopen. Nee klopt dat zou heel onverstandig zijn.

Iemand met Borderline en depressie kun je echter wel zeggen van heey geef je zelf eens een loei harde schop onder je reet. Waarom omdat dat juist is wat jij nodig hebt.

Wat ik mij ook afvraag. Je openingspost is tegenstrijdig 1 geef je aan dat je vader je (sexsueel) misbruikt heeft. 2 geef je aan dat hij een oplichter is en van alles en dat hij niet naar jou om keek. Dat niet naar je omkijken en misbruiken spreekt enorm tegen.
Nee ik zeg niet dat het niet kan, maar trek het wel ernstig in twijfel. Puur omdat zoals ik je reactie's en posten lees. Je gelooft je eigenwaarheid, maar is dat wel de waarheid?

Moet je naar het buitenland nee, ook daar hebben ze een jeugdzorg en ik kan je zeggen dat die van Amerika sneller ingrijpt als hier. Je neemt je eigen mee en dat is op dit moment het grootste probleem van al je problemen.

Jeugdzorg waarom ben je zo bang voor hun je hebt nog niet eens kinderen. Als ik lees hoe je vader is, dan is het heel goed dat je zusje uithuis gehaald. Het is te laat want voor jou was dat waarschijnlijk ook beter geweest.
Maar als jij straks kinderen hebt en jij houd je keurig aan afspraken met artsen, je zorgt goed voor je kinderen, je zorgt dat ze in een schoon en veilig thuis leven, en niet overbodig bloot gesteld worden aan geweld dan heb je niks voor jeugdzorg te vrezen.(als je op straat loopt met je kinderen, en er breekt een vechtpatlrtij uit dan heb jij daar niks mee te maken en neemt niemand jou dat kwalijk. Maar heb jij thuis veel ruzie met je partner en is de situatie onveilig ja dan ben je fout)

Maar op dit moment moet jij niet eens aan kinderen willen denken.
Je studie's draaien stuk voor stuk op niks uit. Je geeft aan dat je elke baan lichamelijk zwaar vind. Denk maar niet dat kinderen altijd mee werken en je huis keurig op oorde houden. Want die droom kan ik meteen voor je kapot maken. Kinderen spelen kinderen knoeien kinderen zijn op hun tijd eigenwijs en ow nee die luister oren gebruiken ze ook liever niet dan wel. Nee kinderen hebben is lichamelijk ook zwaar en niet altijd even leuk. Ja tuurlijk steken bij de meeste de plus punten er met kop en schouders boven uit. En ik neem zelf de minderen punten ook voor lief ik hou van me kids en kan me geen dag zonder ze voorstellen. Maar hoe jij nu in het leven staat raad ik je af er aan te beginnen dat kun je op dit moment niet aan. Dus laat het los en denk voorlopig niet aan kinderen, die gaan je leven echt niet ineens zoveel beter maken.

Aan studie en/of werk zou ik als ik jou was ook niet beginnen. Ja uiteindelijk zul ook jij moeten werken, maar ik denk dat dit op dit moment niet haalbaar is en dat weer uitloopt op een fiasco.

Ow en je vraag wel of niet daten, daar kan ik maar 1 antwoord op geven NEE niet doen. Je eisen pakket is echt de meest opvallend die ik ooit heb gehoord. Je wilt vooral zekerheid die je nu niet hebt, maar deze zaken gaan je geen zekerheid geven. Want gelukkig zijn.is de basis van alles en kun je gelukkig zijn met hem zoals je nu over hem praat niet. De meeste willen een prins op een witte paard, hij moet knap zijn, lief zijn en goed voor je zorgen. En ach dat heb ik altijd al een raar pakket gevonden. Simpel omdqt mijn pakket er anders uit zag. Ik wilde iemand dieneen aantal jaar ouder is, en volwassen in het leven stond owja hij moest wel lief en zorgzaam zijn. en niet een jongeren losgeslagen puber.
Lief en zorgzaam ja dat is wel gelukt en hij kan soms heel volwassen zijn maar hij heeft ook zeker zijn losgeslagen pubermomenten. := ow en inplaats van een aantal jaar ouder is hij een aantal jaar jonger :+
Tot zover je eisen pakket :evaw:
En ik denk TS dat 95% vroeg of laat kan zeggen nou mijn partner was totaal niet mijn eisen pakket.

Oke TS ik snap dat dit heel hard op jou overkomt en dat dit allemaal niet is wat je wilt horen. Maar op dit moment is dat wel iets wat je moet inzien en accepteren.
Ik raad je aan een goed behandel centrum te zoeken. Want met borderline kun je leren leven en ja je blijft altijd gevoelig van aard. Maar je moet je emoties kunnen regulieren en dat is voor iemand met Borderline niet makkelijk. Maar wel te leren en ik kan je uit ervaring zeggen. Dat je zelfs dan nog vaker als een gemiddelde persoon even een stapje terug moet doen. Ik kan nu redelijk uit de pieken van emoties blijven, nee niet altijd hoor en weet je de mensen om mij heen waten hoe en wat en accepteren dat nu van mij. Omdat ze nu weten laat maar even gaan we weten hoe het komt en waar het vandaan komt ze moet afkoelen en dan komt ze terug. Maar ik zeg nu vaker oke luister. Dit is hoe ik er in sta en dus doe ik nu een stapje terug. Ik ga eerst even afkoelen en laten bezinken. En dat is goed. En dat wordt geaccepteerd. En als ik dat heb kunnen leren kan jij dat ook. Maar dan moet je wel alles wat je nu wilt gaan los laten.

Ik heb deeltijd therapieen gehad, emotionele regulatie therapie gehad, ik heb intensieve begeleiding om van de post traumatische stress stornis gehad.
En ik kan je zeggen dat was zwaar en moeilijk, maar uiteindelijk ook echt alles waars.
En dat kun jij ook bereiken je moet echt de stap nemen voor goede hulp voor je zelf en pas als je dat op de rit hebt kun je kijken naar werk/studie en zelfs naar een relatie maar op dit moment is dat het echt niet verstandig.

Als je vragen hebt omtrent de trainingen en alles wat ik gehad heb mag je me een pb sturen, maar verder ga ik hier niet meer reageren het is aan jou nu wat je er mee wilt doen.

Ow en TS nog 1 ding laat die man in Amerika los. Hij maakt misbruik van jou en hoe jij nu in je schoenen staat. Hij gaat zijn vrouw niet voor jou vrrlaten hij ziet jou enkel als een makelijk verzetje. :(:)

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:58

IHN schreef:
Eigenlijk werkt hier maar 1 ding: volledig negerem zodat ts 0 reacties krijgt. Dat zeg ik niet uit boosaardigheid, maar wel omdat de topics volgens mij vooral een schreeuw om hulp/aandacht zijn alleen op de verkeerde plek.


Dit dus. TS reageert toch niet.