Mensen van het commenius college in H'sum?

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

napoleon

Mensen van het commenius college in H'sum?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 10:37

Ok beetje rare tekst om een topic te starten maar ik vroeg me af of er hier ook mensen (leerlingen of leraren) zijn die op het commenius college in Hilversum zitten of hebben gezeten?

Zelf heb ik er 5 jaar door gebracht en ik ben nu bezig om voor een reunie adressen van mensen te verzamelen waaronder een aantal adressen van oud leerlingen en van een aantal leraren.

Ik heb helaas vanwege mijn werk en training weinig tot geen tijd om op mijn oude school langs te gaan en heel begrijpelijk geeft de school over de telefoon geen informatie over oud-leerlingen en leraren....

Ik zoek dus mensen (leerlingen/leraren) die op het Commenius college zitten of zaten en die me misschien verder kunnen helpen aan adressen. Ik schrijf de namen van de betreffende personen die ik nog zoek niet hier op internet maar denk je me te kunnen helpen omdat je adressen van leerlingen hebt die tussen 1991 en 1996 hier op school hebben gezeten op de Mavo-Havo of het Vwo of dat je het adres hebt van een aantal leraren die ik zoek, PB me dan alsjeblieft Ik ben al een heel eind gekomen via www.schoolbank.nl maar daar kom ik op dit moment helaas niet veel verder meer mee Huilen

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:29

Hee wat leuk, wist niet dat jij op het Comenius gezeten hebt Haha!

Mijn vader werkt er! Al *denkt* heel veel jaar! Hij is daar technisch medewerker maar helpt ook vaak bij techniek of surveilleren (zoiets Tong uitsteken) bij tentamens enzo. Ik zou wel kunnen vragen of hij misschien aan adressen zou kunnen komen? Lachen (als jij namen doorpbt!) Hij kent er wel heel veel mensen dus wie weet! (zelfs een vader van een meisje die nu bij mij in de klas zit! Die vader zat daar ook als leerling, en mijn vader begon toen daar net met werken Haha! )

Maar ik kan niks beloven, weet namelijk niet of hij uberhaupt wel aan adresgegevens kan komen Lachen
Kan je niet de school bellen, kunnen die geen gegevens doorgeven?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:34

:evaw:

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:36

Yep, hier een oud-comeniaan Haha!
Ik heb er van 1984 tot 1987 gezeten en heb er bijzonder goede herinneringen aan Knipoog

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 19:49

He wat leuk, toch nog ene paar reacties

Ik was idd vergeten Steffi dat jouw vader er werkt Bloos! maar ik ga je van de week even een pb sturen met wat namen waar ik graag het adres bij zou willen hebben School zelf geeft geen adressen en enamen vrij

Wat grappig Irene dat je ook een commeniaan bent geweest Haha! wel iets voor mijn tijd maar neem aan dat we vast wel een paar dezelfde leraren hadden Knipoog

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:42

Heb er niet zelf op gezeten maar ken wel heel veel ex-leerlingen. Dus wie weet ken ik er wel een paar die je zoekt.

geen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie