Dit is zooo grappig

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 00:48

Kom net uit het vliegtuig gevallen en nou zie ik dat er allemaal nieuwe forums zijn op Bokt!! Waaronder dit bokt dieet... Kan me nog herinneren dat ik dat uitgevonden had zo'n beetje met... wie nwas het ookal weer? Sharda? En..? Haha erg cool guys. Hoop dat jullie het volhouden. Ik ben een beetje aan het wennen aan Nls eten nu, moet eerst maar eens even wennen aan een hamburgerloze maaltijd voor ik ga lijnen. Maar toch.. ik ben iig niet teruggekomen als een 'Big Fat American!' Party!! Vork

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 01:21

Haha, en als er één land ter wereld is waarop op vrijwel ALLE eet- en drinkwaren tot op de een-honderdste milliliter staat vermeld wat er allemaal aan voedingsstoffen en calorieën in zit - 'nutrition facts' - dan is dat wel de US of A... Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 13:00

Yep ga je naar de Subway een sandwich kopen met een amerikaanse ('lekker een low fat sandwich'... degene kiezen met de minste calorieen en dan extra oil en vinegar en mayonaise nemen. Zucht)

Is het jullie trouwnes ook opgevallen dat alles in amerika Low Fat is, maar dat er gigantisch veel suiker in zit? Vette calorieen weer. En onbeperkt frisdrank bijvullen.... Ahum nouja heb t overleefd Lachen