Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 23:26

Welnee gewoon gaan!

florence123

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 07:52

Gewoon doen! het is slechts een eerste date en iets drinken mag altijd toch ? :P

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 10:21

Gewoon doen ja! Het niet benoemen is geen liegen toch ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 10:46

jooproo schreef:
Gewoon doen ja! Het niet benoemen is geen liegen toch ;).

Hm. Als je alleen wat gaat drinken hoef je natuurlijk niet gelijk je dategedrag te vertellen, maar als je verder gaat daten met beide lijkt het me wel zo netjes om in ieder geval aan te geven dat ze niet de enige gegadigden zijn.

florence123

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 10:49

Emmaa_ schreef:
jooproo schreef:
Gewoon doen ja! Het niet benoemen is geen liegen toch ;).

Hm. Als je alleen wat gaat drinken hoef je natuurlijk niet gelijk je dategedrag te vertellen, maar als je verder gaat daten met beide lijkt het me wel zo netjes om in ieder geval aan te geven dat ze niet de enige gegadigden zijn.


Ik vind dat je dan wel moet opletten hoe je het vertelt want dat kan nogal snel verkeerd overkomen. "ik date nog met anderen" kan nogal afschrikkend werken, terwijl de andere dates misschien nog niet veel voorstellen.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 10:51

In mijn geval was ik al vrij hoteldebotel (hij zei dat het hetzelfde was) en nadat ik daar voor het eerst was blijven slapen kwam hij er via Whatsapp mee dat hij niet meer verder kon daten omdat hij ook nog met iemand anders was. Dat is echt pijnlijk en poedersuiker. Ik voelde me echt super voorgelogen want we hadden al meerdere keren gesprekken gehad over hoe gek we op elkaar waren. Bedoel dus ook meer dat dat soort situaties het beste voorkomen kunnen worden.

Alja

Berichten: 25637
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 10:53

Maar dan waren er vast al meer dates geweest emma?

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 10:57

Viel best mee, ik ga gewoon van 0 naar 100 in een korte periode. Ik bedoel ook echt niet dat ze op de eerste date gelijk moet vertellen dat er meerdere mensen in het spel zijn, maar ik voelde me best genaaid. En het was een onhandige situatie omdat het condoom scheurde, hij zei dat dat geen probleem was maar blijkbaar dus ook al een tijd met een andere meid was. Ben daar achteraf echt super boos om geworden.

Alja

Berichten: 25637
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 11:03

Ja maar diegene die het vroeg heeft het echt over eerste dates met beide mannen :)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 11:05

Ja en daar zei ik ook op dat ze dat echt niet gelijk hoeft te zeggen maar dat het misschien wel zo netjes is als ze verder met ze gaat daten.

Zinzi_jewel

Berichten: 8829
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 11:05

Dan ben je toch verder als date 1
Of ga je gelijk over tot aktie ?

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 11:28

Ben t met Emma eens :j
Zolang t 1 date is dan is t prima maar ga je verder zou ik t idd ook opbiechten :)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 11:35

Maar na een 1e date weet je neem ik aan ook wie je voorkeur heeft.. dan zou ik het idd wel eerlijk zeggen

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 13:44

Fles, de nieuwe tinderupdate is top voor jou met je Tinderplus account! Je kunt nl. al zien wie jou ook heeft leuk gevonden. ;)

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 13:50

Jibbel schreef:
Fles, de nieuwe tinderupdate is top voor jou met je Tinderplus account! Je kunt nl. al zien wie jou ook heeft leuk gevonden. ;)


huh, is er weer een update? :o? En ik meende dat dat los kwam te staan van Tinder Plus

Zal vanavond ofzo wel eens kijken (hoe slecht het gesteld is) :+

misschien moet ik eens wat slechtere timing krijgen hier, jullie kunnen wel denken dat ik de hele dag in dit topic hang :')

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 13:59

OW ja, zie dat het Tinder Gold heet. Sorry.. :D

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 14:00

Jibbel schreef:
OW ja, zie dat het Tinder Gold heet. Sorry.. :D


oliebol, en nog niet in Nederland uitgebracht -O-

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 17:04

Maar dan ga je eigk iemand liken puur omdat ie jou al geliked heeft... en niet omdat t je wat lijkt? Vind t een bijzondere nieuwe functie :+

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 17:05

idinn schreef:
Maar dan ga je eigk iemand liken puur omdat ie jou al geliked heeft... en niet omdat t je wat lijkt? Vind t een bijzondere nieuwe functie :+


Nou ja, voor mannen kan het zeker praktisch zijn omdat je ook geen nutteloze likes geeft. Je kan gewoon kijken wie jou liken en hopen dat daar iemand tussen zit die je werkelijk wat lijkt :P

Kun je eerst efficiënt voor de matches tinderen :+

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 17:32

Succes.

hyppolyte

Berichten: 5911
Geregistreerd: 07-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 17:58

PINK schreef:
Hij was aller eerst al een uur later dan we hadden afgesproken. Kreeg ineens een appje met locatie dat zijn moeder moeilijk deed ofzo. Eenmaal bij het restaurantje waar we wat zouden drinken. Wachtte hij niet eens op me maar liep gelijk naar de bar. Dus ik appte ik ga alvast buiten zitten. Geen hand, drie zoenen of hallo.. maar gewoon gaan zitten. Gaat ie vet ver tegen over me zitten. Ik zei nou je mag wel naast me komen zitten, ik bijt niet. Hij heeft 2 biertjes besteld terwijl hij nog naar huis moest rijden. Vielen super veel akward stiltes tenzij ik dingen vroeg/interesse toonde. Als hij naar me begon te lachen voelde ik me echt super ongemakkelijk dus begon ik ook een soort van ongemakkelijk te lachen.

Hij vroeg dus op een gegeven moment wat ik van hem vond en of ik een 2e date met hem zag zitten. Heb gezegd dat ik dat best zag zitten, maar dan wel puur vriendschappelijk. Hij heeft nadat ik dat zei wel 6x gevraagd waarom ik dan niet verder wilde daten en hem niet leuk vond. Raakte lichtelijk geïrriteerd op een gegeven moment. :') En dat heb ik niet snel. Heb het keer op keer opnieuw uitgelegd. Op een gegeven moment was ik het echt zat. Heb toen maar gezegd hoe duidelijk wil je nou dat ik nog ben?
Hij begon nog over dat we het over onze geschiedenis hadden gehad en toen was ik er zo klaar mee.
Dat hadden we namelijk helemaal niet... Uiteindelijk zei ik dat we maar moesten gaan afrekenen en dat we beter beide lekker naar huis konden gaan. Ik heb de rekening uiteindelijk betaald zonder dat hij vroeg of hij mee moest betalen ofzo. Gingen we weg begon hij weer over waar ligt het nou aan dan? Ik zei Ik ben nou toch eerlijk en duidelijk geweest? Ja oke is ook zo zei die.. pfffff vermoeiend. En toen gingen we beide weg.

Hij was gewoon totaal niet in mij geinteresseerd. Zat ook te roken en rookte steeds mijn kant op ook al gaf ik aan dit echt niet fijn te vinden. Deed hij zijn sigaret uit en steekt er 10 minuten later weer 1 op. Normaal zou ik echt weg lopen als iemand zo doet. Heb duidelijk gezegd dat ik in een relatie met hem of dates bij wijze van over hem heen zou lopen. Merkte meteen dat we gewoon echt niet bij elkaar paste.
Hij was daar geloof ik echt niet blij mee of snapte het serieus echt niet. Na de date kreeg ik ook echt nog allemaal appjes ('s avonds en de volgende dag) met hoe leuk ik wel niet ben en dat hij het jammer vind en wat nu.

Heel verhaal, maar kon echt niet korter.
Nu ik dit typte werd ik ineens weer door hem geappt met een poppetje met hartjes ogen. :') Wauw



WOOOWWWW..... Hoe groot is het bord voor je kop dan :')....

Ik heb ook wel eens zoiets gehad, die snapte niet hoe ik hem nou niet leuk kon vinden, behoorlijk narcistisch tiepje :'). Maar zelfs die was niet zo vasthoudend als deze gast _O-

Die nieuwe update kan indd wel handig zijn om je potentiële matches goed in te schatten (of iemand die je normaal links zou swipen omdat je denkt dat het toch geen match is, naar rechts swipen?), maakt het wel leuker denk ik :j.

Wat dat daten betreft, de meeste mensen op tinder zijn met meerdere mensen aan het daten, daar ga ik in ieder geval vanuit. met zo'n eerste date kun je het eventueel wel ter sprake brengen, maar om ze al meteen in te lichten vind ik wat overdreven, als er meerdere dates gaan volgen dan lijkt het me wel zo netjes om het te vertellen. Bij mijn vriend had ik ook niet de illusie dat ie alleen met mij aan het daten was, en tot na de 2e ontmoeting deed ik dat ook gewoon.

Hier gaat het nog steeds goed, burgerlijkheid ten top enzo. Van de week wel wat irritaties gehad, maarja, hij is nu veel bij me (want zomervakantie, dus kids mee) en dat vergt best wel wat aanpassingsvermogen van ons allemaal (ben ik niet zo sterk in :')), best lastig als je 8 jaar alleen gewoond hebt :=.... Maar we komen er wel uit gelukkig :j. Het is heerlijk om hem steeds bij me te hebben <3.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 20:05

Klinkt goed!!

Hier laminaat leggen, ikea meuk in elkaar zetten en week roadtrip overleefd samen zonder ruzie of ergernis. Gaat lekker dus :+

Annettu_

Berichten: 2293
Geregistreerd: 15-08-07

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 02:06

Net date gehad ! Was leuk... maar meer ook niet.. 2de komt denk ik wel. Allebei erg verlegen

hyppolyte

Berichten: 5911
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 16:41

hmm, das niet handig annettu :'). Op naar de volgende dan maar :j.

Erg eigenlijk, ik had gehoopt dat ie vanavond al zou komen, maar wordt toch morgen, ik vind het stom :'). Terwijl ie donderdagavond pas weg is gegaan en hij vanaf morgen t/m volgende week zondag blijft (en we dan dus ook dat weekendje naar pretpark gaan), gelukkig ben ik in zn geheel niet onredelijk hoor O:)

melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 17:54

hyppolyte schreef:
hmm, das niet handig annettu :'). Op naar de volgende dan maar :j.

Erg eigenlijk, ik had gehoopt dat ie vanavond al zou komen, maar wordt toch morgen, ik vind het stom :'). Terwijl ie donderdagavond pas weg is gegaan en hij vanaf morgen t/m volgende week zondag blijft (en we dan dus ook dat weekendje naar pretpark gaan), gelukkig ben ik in zn geheel niet onredelijk hoor O:)



Oh wat leuk!
Veel plezier samen!

Ik heb gister m'n date af moeten zeggen omdat een vriend van me ruzie had met z'n vriendin omdat hij tegen me sprak in een groepsapp en in haar ogen hij mij meer aandacht gaf dan haar. :')