Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:22

Exitium schreef:
Namens alle mannen wil ik m'n excuses aanbieden voor zijn gedrag :')

Probeer je nu een voorbeeldige man te zijn? :roll:

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina


Yonker

Berichten: 13499
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 23:08

Zo schattig :')

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Exitium

Berichten: 7110
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 23:08

Ook ik schaam me wel eens voor m'n medeman :')

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie


Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 08:48

Exitium schreef:
Namens alle mannen wil ik m'n excuses aanbieden voor zijn gedrag :')


Dit inderdaad. Wat een type :')

http://www.dutchsolarboat.com/

Een ras-echte edit Ninja

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 10:57

Dat je nog zo lang en vaak hebt geprobeerd t uit te leggen joh..ik denk dat ik m op een gegeven moment gewoon genegeerd had. Wat een pannenkoek!

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Ketly

Berichten: 5925
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 11:03

Ik heb inmiddels via een andere weg dan Tinder een hele leuke jongen ontmoet, waar ik sinds gisteren een relatie mee heb! :D Ik lees nog graag mee hier!

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 12:36

Ketly schreef:
Ik heb inmiddels via een andere weg dan Tinder een hele leuke jongen ontmoet, waar ik sinds gisteren een relatie mee heb! :D Ik lees nog graag mee hier!


Gefeliciteerd :)

Het kan nog normaal dus :+

http://www.dutchsolarboat.com/

Een ras-echte edit Ninja

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 15:36

Gewoon in het wild loopt dus ook wat rond _O-

You can't have a positive life and a negative mind.

BarryPlopper

Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Zwartsluis

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 15:51

Nu we het over wilde catches hebben, is het raar als ik iemand uit mijn Facebook vrienden lijst een berichtje stuur met de vraag of ze een keer wat zou willen gaan doen?
Ik ken haar al een poosje maar ze is nu sinds 2-3 maand ofzo weer vrijgezel. De vriendin van mijn maat is weer een goede vriendin van haar en krijg elke keer weer te horen dat ze vrijgezel is

Goof

Berichten: 28609
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 15:54

Je kent haar ook persoonlijk? Gewoon doen! Niets mis met een keer samen een kop koffie drinken toch!

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:09

Ligt er miss wel aan hoe lang haar relatie heeft geduurd?

ONDERSCHRIFTLOOS

Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:14

Sommige mensen hebben best snel na een lange relatie iemand nieuw, niets mis mee toch?

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:24

Ik zou het doen als je 1. spanning hebt gevoeld bij haar en 2. haar regelmatig spreekt.

Ik zou niet out of the blue ineens haar mee uit vragen, dat is creepy.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

BarryPlopper

Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Zwartsluis

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:49

Ken haar persoonlijk en de keren dat we samen ergens waren ook wel leuke en goede gesprekken gehad, maar aan de andere kant lijkt het mij ook best wel awkward _O-

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:53

BarryPlopper schreef:
Ken haar persoonlijk en de keren dat we samen ergens waren ook wel leuke en goede gesprekken gehad, maar aan de andere kant lijkt het mij ook best wel awkward _O-


als het niet werkt of ze negatief reageert is het awkward, anders is het alleen maar leuk toch :)

http://www.dutchsolarboat.com/

Een ras-echte edit Ninja

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 18:19

Gewoon doen! Ik had bijna een ambulance verpleegkundige op date gevraagd, als ik hem had kunnen vinden op Facebook :+

You can't have a positive life and a negative mind.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 08:57

Al een poosje niet meer gereageerd maar PINK, OMG, wat een kerel _O- _O-

BarryPlopper, go for it!!

Ik ben nog steeeeeeeds aan het daten met dezelfde kerel, al bijna 4 maanden :wow:
Iedereen zegt ook inmiddels, jullie zijn toch inmiddels wel een keer een stel gezien hoe en hoe lang jullie met elkaar omgaan. Maar helaas, hij noemt mij nog steeds zijn date. Heeft het nog steeds heeeeeel veel over onze toekomst samen. Ik heb besloten deze week nog zo te laten, hij heeft zaterdag een verrassing geregeld dus dat wil ik afwachten. Wie weet gaat hij het wel in combinatie met die verrassing "definitief" maken ofzo, dus wilde hem daarvoor niet gaan pushen. Maar... als er dit weekend van zijn kant niks komt wat dat betreft ga ik toch echt die knoop doorhakken, relatie of stoppen. Ik ben ook al 30 en heb wel het doel een serieuze relatie weer aan te gaan uiteindelijk, en niet om eindeloos te daten.

Tinder heb ik inmiddels nu zo'n 2 weken geleden helemaal verwijderd, gaf me alleen maar onrust als ik zijn locatie afstand ineens zag veranderen >;) dus maar verwijderd, geeft wel rust ook.

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:05

Het geeft nog meer rust als je op de man af vraagt hoe het ervoor staat ;)

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:09

Dat heb ik gedaan een paar weken geleden, en daarna besloten het te laten rusten tot deze verrassing zaterdag :) hij weet dus ook dat ik wat "ongeduldig" wordt :+

Nickyyyy

Berichten: 1834
Geregistreerd: 27-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:14

Na 4 maanden mag er inderdaad wel wat duidelijkheid komen inmiddels, tenminste als er vaker dan 1 keer in de week gedate wordt :')

Hier afgelopen vrijdag de tweede date gehad, was erg gezellig maar ik weet het niet zo goed.. Hij heeft duidelijk aangegeven van te voren klaar te zijn voor iets serieus en er dus ook voor open te staan en toch twijfel ik heel erg over zijn bedoelingen maar om daar nu al over te beginnen vind ik persoonlijk erg snel..
Enerzijds krijg ik het gevoel dat hij niks meer wilt, anderzijds door kleine dingen weer wel.. Via de app is hij zo nu en dan een stuk afweziger, op het moment dat ik het dan ook los laat krijg ik ineens de vraag of hij wat fout heeft gedaan omdat hij niks hoort. Aangegeven dat het van twee kanten moet komen en ik het idee kreeg dat hij er geen behoefte aan had, daarop kreeg ik als reactie dat dat zijn bedoeling niet was. Anderzijds was hij wel weer beledigd dat ik niet had gestuurd dat ik thuis was bijvoorbeeld na de date en heeft hij het over elkaar beter leren kennen.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:20

We spreken elkaar de hele dag door zo'n beetje, en zien elkaar zo'n 3/4 keer per week..

Lastig zo iemand Nickyyyyy, krijg je niet zo goed hoogte van op deze manier. Maar pas 2 dates gehad, misschien wordt het allemaal nog wel wat makkelijker als je elkaar wat meer gezien hebt. Ik zou na 2 dates nog helemaal geen verwachtingen hebben eerlijk gezegd... dus dat hij beledigd is dat je niks had gestuurd nadat je thuis was gekomen vind ik best gek.. of vragen of hij wat fout gedaan heeft als je even niks stuurt. Ik stond er zelf bij vorige dates na 2 dates nog super nuchter en luchtig in, maar dat is voor iedereen anders

Nickyyyy

Berichten: 1834
Geregistreerd: 27-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:24

Oohh dan mag er inmiddels wel wat duidelijkheid uit voortkomen lijkt me :D

Lastig uit te leggen, ik verwacht ook absoluut geen duidelijkheid na 2 dates, ik weet zelf ook nog niet echt wat ik er nou van moet vinden. Hij is heel anders als de jongens waar ik normaal gesproken op val, en wellicht is dat in mijn geval juist goed :Y) Ik kan nooit zo goed tegen tegenstrijdige signalen ofz, lastig :')

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:29

Oooh ik zou er zo klaar mee zijn als ik na 2 dates al vragen via de app krijg als "heb ik iets verkeerd gedaan?" krijg dan echt zo'n gevoel dat je een relatie krijgt waarbij iedereen op zijn tenen moet lopen voor als je eens iets fout doet.

Ik moet zeggen dat ik ondertussen echt erg blij ben met dat mijn vriend amper appt. Voorheen kon ik er niet zo goed mee overweg omdat ik gewend was 24/7 te appen met mijn vriend. Maar dit geeft veel meer rust, veel minder gedachtes van "oooh waarom appt hij niet terug?". Enige nadeel is wel dat als hij een paar dagen weg is ik hem dus zo goed als niet spreek op af en toe een "ik mis je" appje na. Maar goed dan hebben we na die dagen weer genoeg aan elkaar te vertellen.

Na 4 maanden zou ik toch ook wel echt duidelijkheid willen hoor. Volgende week ken ik mijn vriend een half jaar alweer, tijd vliegt. Zijn nu 4,5 maand samen. Zijn al druk plannen aan het maken met wat we allemaal nog willen doen samen, maar we hebben zo weinig vrije tijd :')

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina

Maeve
Berichten: 1871
Geregistreerd: 12-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 13:30

Ik hoop dat ik hier even mee mag praten :o
Ik heb vanavond voor het eerst in mijn leven een date en ik knijp 'm nogal :')
Hiervoor alleen langere relaties gehad waarbij we elkaar leerden kennen door gemeenschappelijke vrienden, maar vanavond heb ik dus een Tinder date :j
Het lijkt een hele leuke jongen, hij komt spontaan over en niet als een douchebag, maar toch, ik ben zo zenuwachtig :') Hoe begroet je elkaar alleen al? Hoe voorkom je dat het een soort interview/sollicitatiegesprek wordt _O- en wat moet ik aan?

Halp? _O-

Joker's Valentine


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 29 bezoekers