Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 18:02

En jij moest daarvoor je date afzeggen omdat?

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 19:22

Relaxed schreef:
En jij moest daarvoor je date afzeggen omdat?


Dat vroeg ik me ook al af idd... als ik die date was zou ik er al wel weer klaar mee zijn :+

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 22:14

Daar zou ik echt mn date niet voor afzeggen... dat ze ff normaal doet :+

Zinzi_jewel

Berichten: 8809
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 17:12

Het was in een groeps app
Daar kan iedereen mee lezen uit die app
Wat een jaloers wijf zeg ...
daar had ik mijn date ook niet voor afgezegd
Tenzij ik die gozer uit die app heel leuk zou vinden ofzo

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 17:17

Ja, maar daar zeg je je date toch niet voor af? Laat ze het lekker samen uitzoeken :+

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 17:23

Daar had ik mijn date ook niet voor afgezegd := Hun probleem, niet het jouwe

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 19:52

Ik kom hier als meelezer nu ook binnenvallen! :)

Na een relatie van een paar jaar ben ik nu een tijdje single en ik zou toch wel weer willen gaan daten. Tinder lijkt me een prima tijdverdrijf en wie weet waar het toe leidt. :D Ik ben niet per se op zoek naar een serieuze relatie, maar wat scharrelen is best welkom.

Ik vroeg me af, stel ik heb 25 km als maximale afstand ingesteld staan, kan iemand met een grotere afstand mij dan wel vinden? Of kan dkt alleen als je binnen elkaars 'bereik' valt?

Charlottemv
Berichten: 905
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 19:57

Nee volgens mij alleen als je binnen elkaars bereik valt. Maar als je ergens anders gaat tinderen dan heb je dus ook weer nieuwe mensen die in dat bereik vallen.

Ik zit echt met een lastige situatie. Nu 2,5 maand met iemand die het nog steeds absoluut geen relatie wil noemen want hij wil pas een relatie als hij iemand een x aantal maanden kent, half jaar ofzo. Ik weet ook niet zo zeker of ik hem daar leuk genoeg voor vind. 70% van de tijd wel, maar 30% van de tijd helemaal niet.
Het is het ene uiterste en het andere uiterste.

Vorige week begon er een oude tinder match weer te appen. Dit is iemand waar ik enorm mee kon lachen maar die ik toch wat minder aandacht ging geven vanwege andere matches en toen ik uiteindelijk wel met hem wilde afspreken was hij aan het daten met iemand anders. Nu wil hij dus graag afspreken, maar date ik met iemand anders.. lekker handig dus!
Ik heb nu wel besloten omdat ik met zo veel twijfels zit over mijn huidige date en die toch niet meer wil dan scharrelen dat ik vrijdagmiddag wat ga drinken met die ander om te kijken of dat mijn keuze makkelijker maakt.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 20:14

Jawel hoor, als de ander hem op 80 heeft staan val je immers wel binnen zijn bereik.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 20:16

Pascalle, het feit dat je voor die ander open staat zegt toch genoeg?

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 20:49

Relaxed schreef:
Pascalle, het feit dat je voor die ander open staat zegt toch genoeg?


Ja ben ik het mee eens. Als je twijfelt over of je wel een relatie wilt met diegene zit het niet goed.

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:01

Dat was een awkward dagje op t werk... Hing een muur met foto's van het personeel bij het bedrijf waar ik langs moest. Herkende 3 dames van Tinder :') :+

Goof

Berichten: 28797
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:03

_O-

Nickyyyy

Berichten: 1834
Geregistreerd: 27-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:38

Hahaha hilarisch Flessuh! :')

Ik snap mannen geloof ik niet.. 2 leuke dates gehad, daarna werd het contact vaag, dus ben er eigenlijk vanuit gegaan dat het vanuit zijn kant sowieso niks was. Maar nu appt hij zo nu en dan weer, maar ineens houdt het dan weer op? En niet omdat het gesprek gewoon stil valt, ik vraag nog iets na aanleiding van iets wat hij notabene zelf zegt, en dan gewoon geen reactie meer. i'm a litte bit confused 8)7 (Nou ben ik ook niet de meest ervaren persoon hierin, altijd vaste relaties gehad wat vanzelf ging, dus nooit gedate :Y) )

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:43

Pascalle... vind ook maar beetje geneuzel dat je iemand eerst half jaar moet kennen voor je er een relatielabel op wil plakken ja of nee. Daarbij vind ik de basis ook niet echt goed als je 30% van de tijd helemaal niet leuk vindt? Plus je open staat voor die ander, zegt denk genoeg...

Nicky, ow daar zou ik snel klaar mee zijn. Lekker vaag..

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:01

Nickyyyy schreef:
Hahaha hilarisch Flessuh! :')

Ik snap mannen geloof ik niet.. 2 leuke dates gehad, daarna werd het contact vaag, dus ben er eigenlijk vanuit gegaan dat het vanuit zijn kant sowieso niks was. Maar nu appt hij zo nu en dan weer, maar ineens houdt het dan weer op? En niet omdat het gesprek gewoon stil valt, ik vraag nog iets na aanleiding van iets wat hij notabene zelf zegt, en dan gewoon geen reactie meer. i'm a litte bit confused 8)7 (Nou ben ik ook niet de meest ervaren persoon hierin, altijd vaste relaties gehad wat vanzelf ging, dus nooit gedate :Y) )


Ik ben daar heel direct in en zeg zulke dingen dus gewoon. Ben misschien een botte hark maar ik zou gewoon zeggen: 'gaan we nog reageren of kan ik je verwijderen?' Hoppa duidelijkheid.

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:24

Jildau schreef:
Nickyyyy schreef:
Hahaha hilarisch Flessuh! :')

Ik snap mannen geloof ik niet.. 2 leuke dates gehad, daarna werd het contact vaag, dus ben er eigenlijk vanuit gegaan dat het vanuit zijn kant sowieso niks was. Maar nu appt hij zo nu en dan weer, maar ineens houdt het dan weer op? En niet omdat het gesprek gewoon stil valt, ik vraag nog iets na aanleiding van iets wat hij notabene zelf zegt, en dan gewoon geen reactie meer. i'm a litte bit confused 8)7 (Nou ben ik ook niet de meest ervaren persoon hierin, altijd vaste relaties gehad wat vanzelf ging, dus nooit gedate :Y) )


Ik ben daar heel direct in en zeg zulke dingen dus gewoon. Ben misschien een botte hark maar ik zou gewoon zeggen: 'gaan we nog reageren of kan ik je verwijderen?' Hoppa duidelijkheid.

+1 ik dus ook.
Ik heb de pech een vent getroffen te hebben die totaal niet met zijn telefoon bezig is. Hij vergeet letterlijk regelmatig te antwoorden, een gesprek houden via whatsapp is echt een onmogelijke klus. Dus als ik hem snel een vraag gesteld heb en geen antwoord heb binnen x aantal uren app ik altijd nog een keer dat hij me niet moet negeren :')

Ik heb mijn vriend het weekend meegesleurd naar een paardenevenement. Hij is super bang van paarden (kwam er een paard links langs dan ging hij rechts van me staan en andersom) maar desondanks vond hij het toch onwijs leuk zei hij.
Volgende week heb ik een wedstrijd, ook dan gaat hij mee (en hij neemt zijn oom mee omdat hij mijn pony eeeeecht niet gaat vasthouden, dat mag zijn oom doen) en dan mag ik zijn trots (auto) lenen om de trailer mee te rijden.

Ik sta er helemaal verstelt van dat hij zo makkelijk mee gaat naar alles, hij bied het elke keer zelf aan om mee te gaan ondanks dat hij het eng vind, hoef er niet eens naar te vragen.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:28

Wat lief Colien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:29

Lief!! Mijn vriend vraagt vaak wel naar "de dikzak" .. maar is in dat half jaar 2x mee geweest naar stal. En van de week even snel wat tuingereedschap gaan ophalen. Dan ben ik m wel kwijt omdat die zoekt waar die dikke dan is om vanaf afstand te kijken :')

Hij vindt vooral de kippen en stalhond leuk :+

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:40

Ooh mijn vriend vraagt nooit naar mijn pony hoor, maar als ik er iets over vertel luistert hij wel braaf :)) Hij is in het half jaar dat ik hem nu ken 1 keer mee geweest naar mijn pony, hij heeft hem toen met een lange arm aan de andere kant van de draad geaaid :D Maar hij ziet hoeveel ik ervan geniet en vind dat erg leuk. Hij moedigt me ook echt altijd aan om eerst te gaan rijden en dan pas naar hem te gaan, ondanks dat ik dan wel eens vaker een avondje niet kan omdat het dus of pony is of hij, meer tijd heb ik dan niet. Mijn vriend gaat nooit een paardenvriend worden gok ik, maar gelukkig heeft hij zijn eigen hobby's.

Het is echt een lieverd eerste klas.

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:58

Hahah super schattig zeg!

Mijn vriend kwam onverwacht uit zichzelf bij de Kampioenschappen kijken, alleen moest hij even zoeken en was ik al met de proef bezig en heb ik hem ook niet gezien haha (daarna wel).

Hij is 1x mee geweest omdat ik moest voeren, maar hij heeft erge hooikoorts dus in een stal staan is eigenlijk geen optie voor hem.

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:03

Nadat ik mijn laatste date na bijna 4 maanden nog niet eens zijn echte naam weet, ben ik terug gaan swipen.
Ik heb nu alleen 2 leuke matches :+ Helaas wel slechte timing met eerst werk en nu zit ik in het buitenland, dus al 2 weken aan het appen.
Met beide eens afspreken en zien met wie het beste klikt, lijkt het logischste maar straks kan ik niet kiezen :+ :+ en eigenlijk vind ik zoiets ook not doen, past gewoon niet bij me..


En flessen, de dames al irl tegengekomen? :P

Pascalle90, wat de rest zegt inderdaad. 70% iemand leuk vinden is setteling for less. Blijkbaar denkt hij ook zo over jou aangezien hij je eerst een half jaar wil daten.. Alsof jullie beiden wachten op een betere optie

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:24

Mag ik ook meekletsen :o

Lees zo nu en dan hier stiekem mee. Een relatie van ruim een jaar gehad met iemand via Tinder, totdat ik mijn twijfels had uitgesproken en meneer het daarna nodig vond zijn Tinderaccount alvast te heractiveren }:0 Hij was al een tijdje bij me ingetrokken dus daarna meneer de volgende dag maar op straat gezet, 2 dagen voor onze vakantie naar Italië.

Nu weer een aantal weken aan het Tinderen, een aantal dates verder waarvan ik van eentje best gecharmeerd ben. Echter hij is alles wat ik niet in een man zou zoeken, maar toch zitten we regelmatig uren met elkaar aan de telefoon := . Een tweede date zal wat meer moeten uitwijzen, maar hij zit nog even in het buitenland...

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:36

Pascalle, denk dat dat de rest gelijk heeft en dat t genoeg zegt dat je open staat voor die ander.

Linda_Fleur, zo, dat is snel gegaan dan. Leuk dat je weer aan het daten bent.

Ik heb een beetje een issue met mn 'scharrel' en merk dat ik t lastiger vind dan gedacht om te kiezen wat goed voor mij is. Ben wel weer lekker aan het swipen, maar nog niet iemand gevonden om een x mee te daten.

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:55

Ik lees al een tijdje mee, inmiddels ook een paar weken op Tinder maar het valt me nog niet mee. 1 date gehad met iemand die onwijs gezellig kletste, in het echt helaas een beetje neurotisch was, er iets anders uitzag dan op zijn foto's die ook wel een beetje vaag waren. Maar goed, wat gedronken gekletst etc. En een week later kreeg ik ineens een app dat ie me had willen zoenen.....ik ben toch heel blij dat ie dat niet geprobeerd heeft :x Ik heb m dan ook maar gelijk duidelijk gemaakt dat ik het voor een keer gezellig vond maar dat was het wat mij betreft.

Ik heb nu twee amerikanen op de app, allebei hier in NL bij shell werkend maar goed 1 in Amsterdam en 1 in Rotterdam dus ik ga er maar vanuit dat ze elkaar niet kennen :D Eentje blijft wel appen maar geeft vage antwoorden. Inmiddels ook via Fb geconnect maar daar zie ik dat ie in New York zou wonen terwijl ie aangaf dat ie uit Texas kwam. Beetje bijzonder maar ach, we appen nog even verder.....