Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annettu_

Berichten: 2293
Geregistreerd: 15-08-07

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 21:32

Ja geen idee.. meneer is geen appert.. Contact verwaterde 2 keer, ik ben namelijk wel een ontzettende appert. Maar nu hebben we eindelijk een datum geprikt.

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 10:04

Zo spreek ik al 1,5 jaar lang iemand die ik via tinder heb "leren kennen". Nooit mee gedate, maar spreek hem nog wel wekelijks. Hebben beide ook geen behoefte aan een date (ook niet gehad), lachen elke keer weer smakelijk om wie nou wie gefriendzoned heeft. Het is gewoon een fijn contact geworden die mij heel goed snapt en ik hem. Konden goed praten toentertijd omdat we beide net een lange relatie achter de rug hadden waarvan we beide aan een andere kant stonden (hij was gedumpt, ik had het zelf uitgemaakt bij mijn relatie), we konden elkaar af en toe duidelijk maken waarom iemand zo reageerde en hielp ons beide enorm. Zou er ook niet aan moeten denken om nog met hem te daten, hij kent heel mijn verleden met mijn ex, nee dankje zou het voor mij te ingewikkeld maken.

Al die getrouwde mannen op tinder :r Waarom zijn er zoveel mensen (mannen en vrouwen) die hun relatie op het spel willen zetten? Heb het met mijn schoonmoeder over vreemdgaan gehad (op de bruiloft van mijn schoonbroer weliswaar :') ), als een van haar zonen vreemdgaat hangt ze hem hoogstpersoonlijk aan zijn ballen in de hoogste boom :') Scheelt, hoef ik het tenminste niet in mijn uppie te doen :))

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 10:32

Dat zijn de beste schoonmoeders! Heb je tenminste wat aan.

Zinzi_jewel

Berichten: 8809
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 10:35

Er zijn er ook veel op Tinder die openlijk een extra zoeken .
Niet dat ik dat 3e wiel zou willen zijn .
Maar beter openlijk als zo sneaky

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 11:12

Zinzi_jewel schreef:
Er zijn er ook veel op Tinder die openlijk een extra zoeken .
Niet dat ik dat 3e wiel zou willen zijn .
Maar beter openlijk als zo sneaky


Pcies, daar heb ik minder moeite mee, maar dan heb je iig een keus. Door het niet te vermelden heb ik geen keus erin.

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 12:12

Ik vind het risico om ontmaskerd te worden op tinder toch ook best groot ....

Tinder verwijderd ..... nu wil het er niet op omdat de teldfoon te vol staat :')

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 14:20

Ik kom de laatste tijd wel veel koppels tegen op tinder die er nog een extra vrouw bijzoeken :+
Meer en meer is het enkel voor een ONS en minder iets serieuzer

Annettu_

Berichten: 2293
Geregistreerd: 15-08-07

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 16:10

Mag ik vragen hoe jullie 'swipen'? Zijn jullie echt heel streng, of denken jullie.. nou een leuk karakter hopelijk, we zien wel.

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 16:35

Bijna alles naar links :+

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 17:00

Annettu_ schreef:
Mag ik vragen hoe jullie 'swipen'? Zijn jullie echt heel streng, of denken jullie.. nou een leuk karakter hopelijk, we zien wel.


soms van vinger wisselen omdat de swipe-vinger moe wordt :+

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 17:18

We hadden eerst een alles naar rechts policy maar dat werd een drama.

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 21:47

Tijdje niet meer mee gepraat (en online geweest), maar ik swipe heel veel naar links. :') Ben iets te kieskeurig denk ik en mijn voorkeur staat op vrouwen.

Charlottemv
Berichten: 905
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 21:49

Ik ben niet zo kieskeurig en dat heeft me wel een hele leuke opgeleverd. Hij leek totaal niet op de foto's maar bleek hartstikke leuk te zijn! (Voor een paar keer dan..)

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 21:51

Foto's zeggen ook niet altijd alles. Dat is jammer dat het dan maar leuk is voor een paar keer..

Ik had afgelopen donderdag trouwens een date. Echt een fail date. :') Ergste date die ik ooit heb gehad.

Exitium

Berichten: 7144
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:00

Nu worden we nieuwsgierig :P

melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:07

Nu zijn we idd nieuwsgierig. :')

Ik heb aankomende week weer afgesproken met m'n date, hij is vandaag weer terug gekomen uit Kos. :)

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:09

Hij was aller eerst al een uur later dan we hadden afgesproken. Kreeg ineens een appje met locatie dat zijn moeder moeilijk deed ofzo. Eenmaal bij het restaurantje waar we wat zouden drinken. Wachtte hij niet eens op me maar liep gelijk naar de bar. Dus ik appte ik ga alvast buiten zitten. Geen hand, drie zoenen of hallo.. maar gewoon gaan zitten. Gaat ie vet ver tegen over me zitten. Ik zei nou je mag wel naast me komen zitten, ik bijt niet. Hij heeft 2 biertjes besteld terwijl hij nog naar huis moest rijden. Vielen super veel akward stiltes tenzij ik dingen vroeg/interesse toonde. Als hij naar me begon te lachen voelde ik me echt super ongemakkelijk dus begon ik ook een soort van ongemakkelijk te lachen.

Hij vroeg dus op een gegeven moment wat ik van hem vond en of ik een 2e date met hem zag zitten. Heb gezegd dat ik dat best zag zitten, maar dan wel puur vriendschappelijk. Hij heeft nadat ik dat zei wel 6x gevraagd waarom ik dan niet verder wilde daten en hem niet leuk vond. Raakte lichtelijk geïrriteerd op een gegeven moment. :') En dat heb ik niet snel. Heb het keer op keer opnieuw uitgelegd. Op een gegeven moment was ik het echt zat. Heb toen maar gezegd hoe duidelijk wil je nou dat ik nog ben?
Hij begon nog over dat we het over onze geschiedenis hadden gehad en toen was ik er zo klaar mee.
Dat hadden we namelijk helemaal niet... Uiteindelijk zei ik dat we maar moesten gaan afrekenen en dat we beter beide lekker naar huis konden gaan. Ik heb de rekening uiteindelijk betaald zonder dat hij vroeg of hij mee moest betalen ofzo. Gingen we weg begon hij weer over waar ligt het nou aan dan? Ik zei Ik ben nou toch eerlijk en duidelijk geweest? Ja oke is ook zo zei die.. pfffff vermoeiend. En toen gingen we beide weg.

Hij was gewoon totaal niet in mij geinteresseerd. Zat ook te roken en rookte steeds mijn kant op ook al gaf ik aan dit echt niet fijn te vinden. Deed hij zijn sigaret uit en steekt er 10 minuten later weer 1 op. Normaal zou ik echt weg lopen als iemand zo doet. Heb duidelijk gezegd dat ik in een relatie met hem of dates bij wijze van over hem heen zou lopen. Merkte meteen dat we gewoon echt niet bij elkaar paste.
Hij was daar geloof ik echt niet blij mee of snapte het serieus echt niet. Na de date kreeg ik ook echt nog allemaal appjes ('s avonds en de volgende dag) met hoe leuk ik wel niet ben en dat hij het jammer vind en wat nu.

Heel verhaal, maar kon echt niet korter.
Nu ik dit typte werd ik ineens weer door hem geappt met een poppetje met hartjes ogen. :') Wauw

melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:17

PINK schreef:
Hij was aller eerst al een uur later dan we hadden afgesproken. Kreeg ineens een appje met locatie dat zijn moeder moeilijk deed ofzo. Eenmaal bij het restaurantje waar we wat zouden drinken. Wachtte hij niet eens op me maar liep gelijk naar de bar. Dus ik appte ik ga alvast buiten zitten. Geen hand, drie zoenen of hallo.. maar gewoon gaan zitten. Gaat ie vet ver tegen over me zitten. Ik zei nou je mag wel naast me komen zitten, ik bijt niet. Hij heeft 2 biertjes besteld terwijl hij nog naar huis moest rijden. Vielen super veel akward stiltes tenzij ik dingen vroeg/interesse toonde. Als hij naar me begon te lachen voelde ik me echt super ongemakkelijk dus begon ik ook een soort van ongemakkelijk te lachen.

Hij vroeg dus op een gegeven moment wat ik van hem vond en of ik een 2e date met hem zag zitten. Heb gezegd dat ik dat best zag zitten, maar dan wel puur vriendschappelijk. Hij heeft nadat ik dat zei wel 6x gevraagd waarom ik dan niet verder wilde daten en hem niet leuk vond. Raakte lichtelijk geïrriteerd op een gegeven moment. :') En dat heb ik niet snel. Heb het keer op keer opnieuw uitgelegd. Op een gegeven moment was ik het echt zat. Heb toen maar gezegd hoe duidelijk wil je nou dat ik nog ben?
Hij begon nog over dat we het over onze geschiedenis hadden gehad en toen was ik er zo klaar mee.
Dat hadden we namelijk helemaal niet... Uiteindelijk zei ik dat we maar moesten gaan afrekenen en dat we beter beide lekker naar huis konden gaan. Ik heb de rekening uiteindelijk betaald zonder dat hij vroeg of hij mee moest betalen ofzo. Gingen we weg begon hij weer over waar ligt het nou aan dan? Ik zei Ik ben nou toch eerlijk en duidelijk geweest? Ja oke is ook zo zei die.. pfffff vermoeiend. En toen gingen we beide weg.

Hij was gewoon totaal niet in mij geinteresseerd. Zat ook te roken en rookte steeds mijn kant op ook al gaf ik aan dit echt niet fijn te vinden. Deed hij zijn sigaret uit en steekt er 10 minuten later weer 1 op. Normaal zou ik echt weg lopen als iemand zo doet. Heb duidelijk gezegd dat ik in een relatie met hem of dates bij wijze van over hem heen zou lopen. Merkte meteen dat we gewoon echt niet bij elkaar paste.
Hij was daar geloof ik echt niet blij mee of snapte het serieus echt niet. Na de date kreeg ik ook echt nog allemaal appjes ('s avonds en de volgende dag) met hoe leuk ik wel niet ben en dat hij het jammer vind en wat nu.

Heel verhaal, maar kon echt niet korter.
Nu ik dit typte werd ik ineens weer door hem geappt met een poppetje met hartjes ogen. :') Wauw



Oh wauw..
Ik rook ook maar als iemand aangeeft het niet fijn te vinden als er gerookt wordt wordt er gewoon niet gerookt.
Ik zou die appjes gewoon negeren. :Y)

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:19

Normaal negeer ik ze ook wel, maar kon er echt niet meer tegen dus dat heb ik even laten merken. :') Nu laat hij me met rust zei die.

Ja precies, dat is dan toch het minste wat je kan doen. Ik vind het niet erg als iemand in mijn bijzijn rookt hoor, maar doe dat even de andere kant op dan. Niet zo dat de rook vol in mijn gezicht komt.

melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:22

PINK schreef:
Normaal negeer ik ze ook wel, maar kon er echt niet meer tegen dus dat heb ik even laten merken. :') Nu laat hij me met rust zei die.

Ja precies, dat is dan toch het minste wat je kan doen. Ik vind het niet erg als iemand in mijn bijzijn rookt hoor, maar doe dat even de andere kant op dan. Niet zo dat de rook vol in mijn gezicht komt.


Ik vind dat het gewoon een stukje respect is, vooral als je ergens buiten zit heb je kans dat de rook alsnog in je gezicht komt door de wind, dan rook ik liever gewoon niet dan dat ik iemand zit te irriteren vanwege de rook zeg maar.

Dat laten merken herken ik ook, alleen zijn sommige mensen heel hard leers dus die worden meestal gewoon geblokkeerd. :')

Het is iig fijn dat hij zegt dat hij je met rust laat. Nu maar hopen dat hij dat ook echt gaat doen. :')

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:24

Groot gelijk heb je hoor! Dat was dus ook mijn insteek, maar goed.

Nou ik hoop voor hem dat ie me met rust laat want de volgende keer blok ik hem ook hoor. :') Hij mag best appen, maar dit sloeg nergens op.

Edit: krijg nu net een appje of ik hem niet nog een herkansing wil geven.. :')

Exitium

Berichten: 7144
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:38

Ik gok van niet. :') Na donderdag dus je voorkeur maar op vrouwen gezet? :+

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:41

Heb hem nog maar 1x uitgelegd dat ik eerlijk en duidelijk ben geweest eergister en gister. Dat hij iemand zal vinden die wel bij hem past, maar dat ik het niet ben. Dat we gewoon niet bij elkaar passen. Krijg ik ineens terug of ik wil ophouden hem de grond in te boren? En daarna ga ik direct op de blok en wordt ik ook geblokt op fb. WAUW! :')

Exitium die had ik sowieso ook al op vrouwen gezet, maar nu helemaal. :P

Exitium

Berichten: 7144
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 23:00

Namens alle mannen wil ik m'n excuses aanbieden voor zijn gedrag :')

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 23:08

Haha thanks! :P