Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alja

Berichten: 25601
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 17:12

vinden mannen het dan ook raar of vervelend dat je niet zo n apper bent emma?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 17:13

Alja schreef:
vinden mannen het dan ook raar of vervelend dat je niet zo n apper bent [naam]?

Nah, meestal niet als daaraan vast hangt dat ik gewoon snel wil afspreken. Het is niet alsof ik het super vervelend vind, maar ik kom snel erg fel/bot over via Whatsapp en ik vergeet ontzettend vaak gewoon te reageren. M'n maten zijn daar ondertussen wel aan gewend maar het is lastig uit te leggen aan iemand die ik niet zo goed ken zonder dat ik gelijk een heel betoog moet houden ofzo.

Goof

Berichten: 28799
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 17:47

Geryon schreef:
Goof schreef:


Maar die goede voorselectie hoeft ook niet twee maanden te duren toch??
Je merkt al snel genoeg in een gesprek een klik, overeenkomst, zelfde point of view of wat dan ook.


In twee maanden zou ik denk ik mijn interesse verliezen :') , maar een aantal gesprekken vind ik te weinig. De eerste gesprekken zijn vooral informatie uitwisselen. Leuk met diegene praten vind ik niet al genoeg om voor af te spreken. Omdat uit ervaring blijkt dat 9 van de 10 keer het alsnog niks zou kunnen worden :o


Even nieuwsgierig, wanneer is het voor jou wel genoeg om af te spreken? (trouwens, ben daar in het algemeen, dus ook bij anderen, wel benieuwd naar haha).
Ik merkte juist dat hoe langer ik zat te appen, hoe minder interesse ik kreeg.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 17:49

Ja bij mij is het dus zekerweten dat iemand op politiek-maatschappelijk niveau een beetje op dezelfde lijn zit als ik en leuk kunnen kletsen. Vaak ben ik vrij direct als ik daar iets over wil weten dus dan heb je dat binnen een halve dag ook wel besproken. Dat eerste is voor mij vooral belangrijk omdat ik nogal activistisch ben en gewoon niet zo graag op wil trekken met iemand die bv antifeministisch is. Gewoon geen zin om daar discussies over te hebben of überhaupt een meningsverschil over te hebben met iemand die ik wil daten.

Goof

Berichten: 28799
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 17:52

Duidelijk!

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 18:28

Poeh moeilijke vraag :+ ik moet echt een gevoel hebben van die is wel leuk, wil ik ermee af willen spreken. En dat heb ik, als diegene er niet meteen al uit ziet als iemand die me super leuk lijkt, pas als het niet zo'n echte vreemde meer is. Ookal ben ook wel een directe die meteen alles vraagt en duidelijk wil hebben :P

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 18:55

Maar niet iedereen komt op de app leuk over... Sommige mannen komen op de app echt totaal niet leuk over en zijn in het echt wel leuk en sommige komen leuk over en zijn zo saai _O-
Ik vind het inderdaad ook wel belangrijk dat je een soort "klik" hebt maar merk ook wel dat ik na lang appen mijn interesse idd verlies :+

Charlottemv
Berichten: 905
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 19:34

Ik ben ook niet zo'n apper maar met deze ging het gewoon vanzelf. Nu is dat ook wel minder hoor nu we 2 maanden daten, maar in het begin konden we echt non stop appen vanaf we wakker werden tot we gingen slapen. Of 3 uur een een kwartier bellen.. gebeurde ook wel Hahaha.

Ik heb wel eens afgesproken met iemand die niet boeiend was op de app maar gelijk de eerste dag wilde hij even bellen. Ik stond wel wat voor het blok maar dat was zoooo gezellig dat een gelijk diezelfde week hebben afgesproken! Daar heb ik een leuke fwb aan overgehouden dus die zie ik nu even niet _O-

Jildau

Berichten: 9410
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 20:57

Tsja maanden vind ik ook te ver gaan maar het is ook lastig te zeggen wat lang is. Je kunt in 2 dagen al heel veel geappt hebben, meer dan met een ander in 2 week.

Ik wil zelf altijd gewoon wel wat dingen weten en over en weer gevraagd hebben enzovoorts voordat ik met iemand afspreek. Las hier wel eens dat er na een paar zinnen op Tinder al gedate werd en dat zou ik nooit doen. Als iemand mij zegt dat ie erg gelovig is of niet van dieren houdt is het gewoon exit en dan vind ik het zonde van mijn tijd en geld om daar nog een date mee door te brengen. :D

Dus er staat voor mij geen tijd voor maar wel eerst via een paar Whatsapp gesprekken iemand een klein beetje leren kennen voordat ik afspreek.

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 09:33

Hier is het wisselend. Het ligt ook echt aan degene met wie ik app.

Heb weleens 2,5 maand met iemand geappt voordat we afspraken. Hadden beiden geen haast om af te spreken en ook geen intentie om een relatie te starten (want beiden net uit een relatie en eerder behoefte aan gezellig contact). Hoe langer het contact er was, hoe vaker het natuurlijk weleens ging over afspreken, maar uiteindelijk dus pas na 2,5 maand daadwerkelijk afgesproken.

Andere keren sprak ik af na een week tot een maand. Verschil was daarbij wel dat er de intentie was om te kijken of er meer was dan alleen gezellige praat. En dan speelt uiterlijk en aantrekkelijkheid toch ook een grotere rol. Dan vind ik het wel zonde voor beiden als je lang appt en irl valt iemand tegen.

Denk dat als je langer en regelmatig met elkaar appt, je toch ook al wel een beeld van iemand hebt of het klikt of niet. Heb iig nog nooit meegemaakt dat het op de app wel klikte en irl niet.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 09:52

Nou, ik was al 2 weken aan het appen met iemand, wat ik eigenlijk al te lang vind.. Zegt ie voor vanavond ook nog af, ben er nu dus wel klaar mee, zoveel geduld heb ik nu ook weer niet :+

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:20

Nou mijne die afgezegd had en waar ik mee zou gaan lunchen vandaag zegt ineens niks meer :')
Ben dr eigenlijk ook wel klaar mee...... :=

OliLau
Berichten: 517
Geregistreerd: 17-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 12:29

Pff ja lastig he. Ik heb ook zo'n hekel aan; sorry dat ik zo laat reageer, ben druk. Prima dat je druk bent maar je hoeft daar niet de hele tijd sorry voor te zeggen :+
Dat geeft mij het gevoel alsof ik de hele dag psycho op mn telefoon zit te wachten op berichtjes :Y)

Als iemand op t laatste moment afzegt ben ik er eigenlijk al gelijk klaar mee. Of je wilt het of je wilt het niet. Ligt er uiteraard wel aan wat voor reden

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 12:39

De mijne had wel afgezegd met een goede reden kwam ik later achter. Maar ben er nu klaar mee iig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 12:41

OliLau schreef:
Pff ja lastig he. Ik heb ook zo'n hekel aan; sorry dat ik zo laat reageer, ben druk. Prima dat je druk bent maar je hoeft daar niet de hele tijd sorry voor te zeggen :+
Dat geeft mij het gevoel alsof ik de hele dag psycho op mn telefoon zit te wachten op berichtjes :Y)


Ja echt he! :') Ook zo raar om sorry voor te zeggen, heb eigenlijk ook liever dat ze niet reageren als ze druk zijn, merk je toch meteen, van die halve reacties :+

OliLau schreef:
Als iemand op t laatste moment afzegt ben ik er eigenlijk al gelijk klaar mee. Of je wilt het of je wilt het niet. Ligt er uiteraard wel aan wat voor reden


Ik heb idd 'Ok' gezegd en zijn nummer en chat verwijderd, vind het wel goed zo ;)

Goof

Berichten: 28799
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 12:42

OliLau schreef:
Pff ja lastig he. Ik heb ook zo'n hekel aan; sorry dat ik zo laat reageer, ben druk.


Ik vind dat overigens een stom excuus. Een berichtje sturen kost nauwelijks tijd en moeite. Desnoods doe je het even als je zit te kakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 12:51

Goof schreef:
OliLau schreef:
Pff ja lastig he. Ik heb ook zo'n hekel aan; sorry dat ik zo laat reageer, ben druk.


Ik vind dat overigens een stom excuus. Een berichtje sturen kost nauwelijks tijd en moeite. Desnoods doe je het even als je zit te kakken.


Dat zei die scharrel idd ook steeds en toch was uiteindelijk zijn excuus om niet/weinig te appen ook dat ie druk was.. Heb hem even teruggepakt op zijn woorden, vond ie niet grappig :+ Sukkel :n

OliLau
Berichten: 517
Geregistreerd: 17-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 13:01

Relaxed schreef:
Goof schreef:


Ik vind dat overigens een stom excuus. Een berichtje sturen kost nauwelijks tijd en moeite. Desnoods doe je het even als je zit te kakken.


Dat zei die scharrel idd ook steeds en toch was uiteindelijk zijn excuus om niet/weinig te appen ook dat ie druk was.. Heb hem even teruggepakt op zijn woorden, vond ie niet grappig :+ Sukkel :n[/quote]

Ja mee eens hoor, ik zit ook niet de hele dag niets te doen maar je hebt echt wel even tijd om iets aan iemand te laten weten lijkt mij. Ik praat dan zelf ook gewoon niet of ik reageer heel laat, t hoeft niet allemaal van mijn kant te komen.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 13:06

Denk dat dat toch stiekem ook wel met de mate van interesse / afleiding zoeken te maken heeft :+

Hier weer ff een weekje pas op de plaats, iets te hard gegaan afgelopen week en druk met andere dingen (vakantie plannen jeeeeeej!) dus zien elkaar pas over een ruime week weer.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 13:09

Ik heb adhd en als ik aan het werk ben zie ik vaak wel dat er iets binnenkomt maar reageer ik er gewoon niet op. Dan denk ik een paar uur later ineens oliebol, ik heb nog niet gereageerd. Maar zoals ik al zei ben ik sowieso niet echt een uitgebreide apper en ik geef het meestal ook wel even aan.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 13:10

Ik voel me vaak verplicht om te reageren tenzij iemand echt heel vervelend wordt. Dan kan ik heel snel een heks worden _O-

Exitium

Berichten: 7144
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 13:16

Bij mij hangt het er op werk vanaf hoe druk het is. Combineer een paar verschillende functies, dus als het ene rustig is heb ik vaak nog wel andere dingen te doen. Kan goed zijn dat ik in zo'n geval m'n app pas zie als ik thuis kom. :)

OliLau
Berichten: 517
Geregistreerd: 17-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 13:20

Ik bedenk me eigenlijk net dat ik ook best wel vaak laat reageer. Weer een typisch mij ding: zeiken om wat een ander doet maar zelf geen haar beter zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 13:22

Robijntjah schreef:
Denk dat dat toch stiekem ook wel met de mate van interesse / afleiding zoeken te maken heeft :+


Absoluut, bij mij werkt dat tenminste wel zo :j

Charlottemv
Berichten: 905
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 13:54

Relaxed schreef:
Robijntjah schreef:
Denk dat dat toch stiekem ook wel met de mate van interesse / afleiding zoeken te maken heeft :+


Absoluut, bij mij werkt dat tenminste wel zo :j

Ja bij mij ook zeker. Ik kan heel fanatiek appen, maar soms laat ik ook pas uren later wat horen..