nergens dik behalve op kont billen hoe...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:35

mijn zus heeft ook zo'n stroom ding maar het helpt voor geen meter. Kun je niet gewoon oefeningen doen om je kont sterker te maken. Of zeg ik nu iets heel stoms? Want daar val je volgens mij toch ook vanaf? Of anders gaan rennen, krijg je wel beenspieren van, weet niet of je dat erg vind.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 16:44

Oefeningen voor je kontspieren zorgen ervoor dat die spieren sterker worden (butt lift!). Ze zorgen er niet voor dat je bij je kont afvalt. Om het heel duidelijk te zeggen: je zou zelfs bij je borsten af kunnen vallen als je oefeningen doet voor je grote teen (bij wijze van spreken dan).

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 19:56

Kawa, zo'n stroomding is niks.... Helpt voor geen meter (bij mijn pa & zus) en ik vond m doodeng, want je krijgt gewoon schokjes (ben panisch voor stroom Schijnheilig Knipoog )

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 20:12

ik heb precies hetzelfde probleem, mn verhoudingen kloppen ook voor geen meter. mn kont en benen zijn ook veel dikker.
en ook ik heb geen tijd om meer te bewegen, ik heb t met school heel druk, en de rest van de tijd besteed ik aan mijn paard.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 20:18

mn zus heeft zo'n abtronic(die brede band voor om je buik met stroom) ik durfde die niet te gebruiken haha

ik heb zelf voor mn onderrug en mn nek de butterfly abs, zet ze op stand 3, dan masseert ie

je kan de sterkte variren van stand 1 tot 10

bij stand 4 is het eng en stand 5 doet PIJN!!! hoger heb ik hem niet durven zetten, en daar ging dus mn droom om er ook meteen buikspieren bij te kweken

ik mag helaas niet fitnessen en hardlopen en veel fietsen enzo(rennen&fietsen ivm knieën en fitness ivm whiplash gehad en verschoven wervels onderrug) dis ik ben erg dankbaar dat ik nogsteeds een redelijk slank figuur heb, ondanks dat ik erg veel snoep en ongezond eet Vingers aflikken

maar ja mn buik mag strakken en een strakkere kont en bovenbenen/dijbenen zijn ook nooit weg!
maar ja voordat die butterfly abs effect hebben moet je ze dus op zo'n hoge stand zetten dat het gewoon echt te pijn doet, ik hou die dingen dus mooi voor massage van rug&nek(op advies van de chiropractor)

maar ja als je van hardlopen nou echt zo mooi strak wordt(benen buik kont enz) dan ga ik mn knieën weer intapen en toch maar weer een poging tot hardlopen doen!

kan het beter nu goed aanpakken, dan dat ik nog een jaar zo doorga met snoepen&niet sporten en het te erg wordt....

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 01:15

vonneke schreef:
kan ik hier aan werken?

het is namelijk erger als een tijd geleden.


wat voor sporten helpen hieraan?

hardlopen?

groetjes yvonne[/b]



ja net in de afslankpillen topic ook al genoemd; hardlopen en fietsen!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 11:31

Helaas kreeg ik van fietsen alleen maar dikkere benen (leve de spieren). Maar bij mij heeft hardlopen me super geholpen. Alles is weer in proportie.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 12:11

Ik heb ook wel een dikke reet nouja voor mijn figuur dan. En eigenlijk vind ik het wel mooi. *LOL*
Stuk beter dan geen kont.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 13:18

OK dan! avanti snapt het!
beter wat vorm dan een rug met 2 spillepootjes eruit en geen kont!

maar idd, hardlopen, dat zeggen heel vele mensen, daarmee breng je over heel je lichaam het vetpercentage naar beneden, en krijg je ook geen mega dikke gespierde benen van

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 14:05

Renske/Avanti, jullie hebben gelijk: Een (strakke) kont is mooi. Ik heb gelukkig ook geen tandenstokers als benen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 14:32

ik ben jaren erg dun geweest, 45-50 kilo bij een lengte van 1.80(ook toen ik al 17 was, echt niet grappig, na mn 18e is t wel beter gegaan gelukkig)
nu zit ik aan de 62-64 kilo en dat is stukken mooier, ik heb nu eindelijk iets van een kont, heupen en niet te vergeten borsten Knipoog

afvallen ga ik dus ook niet doen, alleen mag alles wel mooi strak zijn en blijven, t is nu nog gewoon normaal, maar ik snoep nogal graag&veel, dus denk dat k toch maar iets van hardlopen ofzo moet gaan doen, omdat ik anders over een jaartje niet meer zo blij ben denk ik Tong uitsteken

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 17:43

wij hebben ook zon 'stroomding':D en het heeft mij heel erg geholpen hoor en ook mijn vader was 5 kilo afgevallen in 2 maanden