Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nymphe

Berichten: 507
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: omgeving Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:17

Ik heb inmiddels van meerdere mensen pb gekregen over de kaart en wij zijn tot de conclusie gekomen (mede door slimme opmerkingen van anderen hier in het topic!) dat alle klanten van Vodafone Thuis zo een kaart hebben gekregen van T-Mobile. Vind echter dat ze compleet de plank mis slaan :n (je gaat toch je toch afvragen wie er in je partner geïnteresseerd is, en ik moet niet denken aan degene die al relatieproblemen hebben) dus wij gaan sowieso niet mee naar T-mobile maar houden het tv/internet/bellen via Vodafone/Ziggo aan. Scheelt we via Vodafone/Ziggo tenminste ook naar de formule 1 kunnen kijken straks :o

Nivada

Berichten: 1682
Geregistreerd: 08-07-08
Woonplaats: In een huis :)

Re: Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:30

niks... al 10 jaar minstens :+

Forever alone! -O-

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:37

Hahaha dat kaartje van TMobile vind ik wel grappig :-)

Wij spreken ieder jaar af dat we niks met Valentijn doen.
Ik ben gisteren met vriend uit eten geweest (doen we heel ongeveer twee keer per week) dus dit was niet speciaal voor Valentijn. Na het werk kreeg ik thuis een door hem zelf uitgezocht boek zodat ik kan ontspannen (nogal drukke tijden voor ons, veel geregel). Heel lief!

In het restaurant ging hij 'even naar de wc' en kwam terug met een bos rode rozen <3 Heel het restaurant keek natuurlijk haha!
Hij had de rozen al eerder die middag afgeleverd bij het restaurant.
Laatst bijgewerkt door Willeke_ op 15-02-17 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

AmyJamess

Berichten: 2121
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:38

Ik heb helemaal niks met valentijn. ik doe er ook nooit wat mee, ook nooit een iets gekregen.
Maar gisteren toen ik de brievenbus los deed zat er toch een valentijn pakketje in.
Heb een lekker doos merci gekregen van vriendlief <3

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:40

Werd wakker op Valentijnsdag... en mijn vriend had zijn koffers gepakt.

Spoiler:
Voor een korte vakantie :D Maar weinig romantisch aan hier dus.

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:42

hetzelfde als vorig jaar en het jaar ervoor -O-
Mijn man is niet zo romantisch... :D

Froukje_J

Berichten: 2210
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Re: Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:49

Hier ook niks hebben beide niks met Valentijn...
We willen nog wel even lekker uit eten met z'n 3en (vl dochter en ik)maar dat is omdat we morgen 5 jaar samen zijn

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48446
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:49

Ik heb een roos gekregen... en hem een romantisch diner voor 2 gegeven...
Had ik via fb gewonnen door een romantisch verhaal met McDonald's te delen... ons allereerste etentje samen was bij de grote gele M en we mochten ons eerste etentje over doen :D

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:51

Wij gingen gisteren met 10 dames uiteten, en bij de tafel aangekomen lag er op elke plek een roosje klaar en midden op tafel stond een bos rozen.

Ik denk nog "aha, dat doet het restaurant" maar wat bleek: elk roosje had een persoonlijk kaartje met daarop ook de naam.

Op een van de kaartjes stond "voor de liefste zus" en toen was gelijk duidelijk wie het had geregeld: de vriend van mijn vriendin, en de bos rozen op tafel was voor haar <3

Mendel

Berichten: 910
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:56

Ik heb een boeket gekregen. Alweer :+

Leuk, zou je denken. Maar hij is niet mijn vriend. En zal dat ook zeker niet worden. Ik zeg het hem al jaren maar zodra ik ook maar een beetje aardig doe ziet hij dat weer als een kans. En ieder jaar wordt de tekst op het kaartje slijmeriger.
Ik ben eigenlijk te lief naar hem toe. Ik vind het zielig voor hem om hard tegen hem te zijn maar ik denk dat ik dat toch écht weer moet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 13:00

Als hij al jaren om je heen draait lijkt het me wel duidelijk dat jij hem niet ziet zitten op due manier toch? ;)
Lekker van genieten want stiekem is het wel leuk! :+ (tenzij je een jaloerse partner hebt natuurlijk..)

Mendel

Berichten: 910
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 13:09

Shanna schreef:
Als hij al jaren om je heen draait lijkt het me wel duidelijk dat jij hem niet ziet zitten op due manier toch? ;)
Lekker van genieten want stiekem is het wel leuk! :+ (tenzij je een jaloerse partner hebt natuurlijk..)


Haha ja. Dat is het stiekem ook wel. Ik zat ergens wel een beetje te wachten op de bezorger en zou toch wel raar hebben gekeken als hij niets had gestuurd :+ (ben ik nu niet leuk meer dan :') ). Maar tegelijkertijd voelt het heel benauwend. Hij ziet het écht niet in en vind zichzelf een ouderwetse romanticus die alles zou doen voor de vrouw van zijn dromen. Dus hij geeft niet op. Mijn moeder vind het geweldig. Ik erger me er kapot aan.

Ik mis karakter. Jongen, als ik je al jaren afwijs, hou dan de eer aan jezelf en zoek iemand die je wel wil! En misschien helpt het ook wel om niet meer te jagen. Het is veel stoerder dat een vent zijn eigen waarde ook in ziet. Wil zij me niet, your loss not mine. Dat vind ik dan hé..

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 13:12

Wij vinden Valentijnsdag eigenlijk maar commerciële onzin, maar stiekem doen we beide wel iets elk jaar.
Ik had samen met dochter een schilderij gemaakt op canvas. Daar twee foto's op geplakt en een steen met leuke tekst aan gehangen. Doosje hartjes chocolade en twee lijstjes met foto's van de hond.

Ik kreeg een mandje met allemaal kaasjes, worst, toast, nootjes, dipsausje en we hadden nog wijn open dus we hebben heerlijk genoten gisteravond.

Oh en ik had nog een cadeau voor hem en zijn collega. Hij heeft een vrij stoer beroep. Op zijn kantoor hebben ze nu een thee hoekje gemaakt. Dus ik heb een roze kleedje met de tekst 'hello pretty' een hart vormig serveer schaaltje en twee hartjes theelepels gegeven...

Jannie79
Berichten: 307
Geregistreerd: 23-03-04

Re: Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 17:32

Hier gisteren geen cadeautjes of valentijnsdag. 11 jaar geleden kreeg mijn man het grootste cadeau. Zijn eerste zoontje, dus wij vieren geen valentijnsdag meer maar de verjaardag van onze oudste zoon.

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 18:55

Bij ons ging de liefde weer eens door de maag. Ik kreeg een hart van chocola en ik heb mijn vriend een boterkoek gegeven. En allebei een kaartje <3

little_birdy
Berichten: 12230
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 19:08

Hoe ziet die kaart dan eruit ? Kan niks vinden op google

Hutcherson

Berichten: 7363
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 18:24

Deze:
Afbeelding

hij krijgt van mij een liefdesboekje met alle fotos en herinneringen van afgelopen jaar en we gaan morgenavond (tevens zn laatste werkdag) uiteten bij ons favo restaurant,

Jildau

Berichten: 9410
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 18:25

Wow prachtig RoyceMack!

Ginootje

Berichten: 2751
Geregistreerd: 10-07-06
Woonplaats: Rhoon

Re: Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 18:29

Wij doen ook eigenlijk niets aan Valentijn.. Ons zoontje is vrijdag 10/02 geboren en hij heeft een bos bloemen en chocolade voor me gekocht als we niet in de kraamweek hadden gezeten hadden we denk ik wel uiteten gegaan

kevinsky

Berichten: 1982
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Ergens in het noorden

Re: Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:16

Een 3 dubbele beenbreuk :+

Anoniem

Re: Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:45

:oo hoe dan? Ruzie met je ex? Ongeluk? Van paard gevallen?

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 12:19

kevinsky schreef:
Een 3 dubbele beenbreuk :+

origineel cadeau :+

Qimm

Berichten: 15174
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 12:24

kun je dat niet ruilen?

kevinsky

Berichten: 1982
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Ergens in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 13:02

Ja zeer origineel, hopelijk eenmalig :')

Paard gleed uit en samen vlogen we over de kop. Vriendlief en ik waren zo van slag. Dat er niks meer van valentijn is gekomen :=

Helaas ik het geprobeerd te ruilen, maar ik mocht het niet terugbrengen.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57966
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:26

kevinsky schreef:
Ja zeer origineel, hopelijk eenmalig :')

Paard gleed uit en samen vlogen we over de kop. Vriendlief en ik waren zo van slag. Dat er niks meer van valentijn is gekomen :=

Helaas ik het geprobeerd te ruilen, maar ik mocht het niet terugbrengen.

Ja potje breken is potje betalen he... :P
Sterkte er mee :(:) :(:)