info over ADSL gevraagd door Belgische bokkers

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

info over ADSL gevraagd door Belgische bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 15:44

Thuis hebben wij een belgacom twin box. Dus 2 aparte ISDN-telefoonlijnen. Eigenlijk zou ik heel graag ADSL hebben maar ik ben bang dat ik duurder uitkomt met ADSL dan nu het geval is. Deze 2 lijnen worden apart berekend maar dan wel samen gefactureerd. Dus wij ontvangen 1 factuur voor de 2 lijnen. Nu vraag ik mij af hoe dat juist zit als ik zou overschakelen naar ADSL zijn internet en telefoon 1 bedrag of moet je enkel een vast bedrag betalen voor het internet en komen daar nog eens de telefoonkosten erbij?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:15

Als eerste de ISDN eruit! Laten omzetten naar 1 analoge lijn. ADSL aanvragen (tip: NIET bij Skynet) en je betaalt aan Belgacom enkel de telefoon aansluiting en gesprekken.
De goedkoopste internetprovider in Belgie is XS4ALL.

petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 08:57

wat is er mis aan skynet?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, _Utah_, Avelienvd, DotBot, Dyphusion, estell__, Fenn, GoogleAdsense, Ik_is_Ik, judithM, larapurdy, Levita, LiDi, MagicBullet, Marcato, MarjanB, Nathalie18x, Nescio18, RoronaZorro, Seventeen, Shetloveerrr, Steenbok12, thequeensmum, Toffeltje, willievdh, x_Rebecca, xLauLaUx en 56 bezoekers