Heel af en toe wat nu weer vaker gebeurd is dat ik ga nadenken over mijn leven en dan vooral negatief.
Net in de auto wist ik wat ik wou typen en nu weet ik het niet hoe ik het op papier moet zetten

maar laat ik maar een poging wagen/.
Zoals in de eerste regel staat ben ik veel aan het denken over mijn leven, waarin ik niks bereik, ik niet weet wat ik wil, misschien herkennen mensen het vandaar het topic.
Voor mijn gevoel ben ik de enigste, die niks kan en weet wat ze wilt
Ik zal eerst iets wat over mijzelf vertellen.
Mijn naam is Joyce ik ben 23 jaar, ik heb een lichte vorm van PDD-NOS (autisme) en last van paniekaanvallen. Ik heb samen met mijn moeder 4 paarden, waarvan 2 van mij zijn.
Ik heb qua school paardenhouderij gedaan, omdat ik niet wist wat ik wel wilde en nog steeds niet. Ook moet ik mijn vakantie inleveren en ik weet niet wat ik wil. Ga ik op kamp zoals elk jaar, ga ik met mijn ouders mee naar Italië. Ik kan zelf gewoon geen keuzes maken, geen eigen mening hebben etc.
Qua werk ik heb dus een paardenhouderij diploma, maar wil niks in de paarden doen. Ik werk nu 15 uur bij de AH (meer kan ik niet achter de kassa). Wat ik wel weet is dat ik niet mijn hele leven achter een kassa wil zitten. Maar wat wil ik wel, geen idee.
Dan met de paarden, ik volg mensen die de meeste ook volgen, ik ben jarloers op iedereen die iets speciaals kan met of zijn of haar paarden. Mensen op youtubers die veel volgers hebben. Ik wil het allemaal kunnen. Ik heb een eigen kanaal, maar ik vind mezelf lelijk, mezelf dom en vind het eigenlijk helemaal niet leuk. Ook wou ik endurance gaan starten, maar heb daar eigenlijk helemaal geen zin in.
Ik kan dus helemaal niks, zelfs dit topic is 1 rotzooi en jullie snappen mijn gevoel denk ik niet.