'Beatrix en Balkenende zijn het eens over satire'

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

wat vind jij ervan:

zo dom!
2 (66%)
wel begrijpenlijk
Geen stemmen
tsjaa
1 (33%)

Totaal aantal stemmen: 3

MSNertje

'Beatrix en Balkenende zijn het eens over satire'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 14:18

Koningin Beatrix noch premier Balkenende heeft moeite met satire. Dat zei minister Bot van Buitenlandse Zaken op een persgesprek tijdens het bezoek van de koningin aan Thailand.
Afbeelding Haha!

Moeite
De koningin had al eerder aangegeven dat zij zich niet stoorde aan satires over het koningshuis. Vorig jaar zei premier Balkenende nog dat hij moeite had met dat soort satirische uitingen.

Grenzen
Volgens Bot heeft Balkenende slechts aan willen geven dat de vraag moet worden gesteld waar de grenzen liggen. Ook de koningin maakte in haar laatste kerstrede een dergelijke opmerking.

Verbazing
Bot heeft met verbazing de vlucht gadegeslagen die de opmerking van Beatrix van dinsdag in sommige media heeft genomen, zei hij. "De koningin zei tegen de pers: 'Ik heb er geen last van, ik heb last van u.' Dat grapje is misschien wel sneller bewaarheid dan ze zelf heeft gedacht." Hij wees er ook op dat de prins de opmerking van zijn moeder ook al meteen had gerelativeerd met het gekscherende: "Wij mogen ook grapjes maken!"

Kopspijkers
Bot zei te hopen dat hij zelf ook gauw op de hak wordt genomen in een programma als Kopspijkers. "Dat is de mooiste beloning, dat ze je de moeite waard vinden. Ik zet de video aan, hoor!"

I HATE EVERYBODY BEHALVE MIJZELF EN BOKT SUCKS Boos!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 14:21

Ik snap de poll nietecht. Wat moet ik waarvan vinden?

- Offline -

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:39

Mij interesseert het koninklijk huis helemaal niks. Het kan me dus ook niks interesseren of er satire is of niet. Voor mijn part schaffen ze het af.

Boyke & Hummer :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie