Wat voor vloer... (helpen jullie even inrichten :D )

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Wat voor vloer... (helpen jullie even inrichten :D )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 16:13

Tsja... ik ga morgen nog even naar mijn toekomstige huisje kijken met mijn bf, dan bekijken we ook even of de vloerbedekking die er in ligt nog fatsoenlijk genoeg is om over te nemen... Ik heb wel al min of meer besloten dat ik er zeker niet te veel voor wil betalen want ja... het is cremekleurige vloerbedekking dus ik vermoed dat dat er niet al te lang in zal blijven liggen als ik het al over zou nemen... (cremekleurige vloerbedekking is niet echt ideaal voor paardenbezitters...lol) Mocht het dus zo zijn dat de vorige bewoonster er meer voor wil hebben dan ik er eventueel aan uit zou willen geven, dan moet ik toch op zoek naar iets anders... mijn budget is niet giga hoog maar ik wil dan natuurlijk toch wel iets fatsoenlijks... ik denk dat ik ca. 65m2 (wk is 29m2, sk 1 is 14 m2, sk 2 is 6 m2, keuken schat ik op 6m2, gang op 5 m2 en nog een klein extra stukje...)te bedekken heb...badkamer e.d. zijn natuurlijk al mooi betegeld. Voor ongeveer welk bedrag denken jullie dat ik wat zou moeten kunnen kopen en wat zijn de goedkopere zken waar ik het beste eens een kijkje kan nemen...


Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:16

Als je niet veel te besteden hebt zou ik gaan voor zeil.. In een leuk houtdesign ziet dat er best aardig uit en het is vooral bij bijvoorbeeld Leen Bakker niet duur!


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

Ratjetoe
Berichten: 1524
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:17

Of laminaat, hele verstandige keuze voor paardenbezitters!! Zijn ook vaak ind e aanbieding bij Kwantum/Gamma ed!

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:23

Op te beginnen: neem niet het allergoedkoopste (prik je zo doorheen, is slap), maar ook niet het allerduurste.
Verder zijn er op dit moment allerlei aanbiedingen bij bouwmarkten, waardoor je voor een goede prijs spullen kan kopen. Imv de paarden zijn laminaat en linoleum heel geschikt. Zijn goed schoon te houden en als 't van redelijke kwaliteit is, gaan 't ook lang mee.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:25

laminaat idd! let even op de klassen, maar zo achterlijk duur is dat niet.
Misschien (soms kan dat) kan je de vloerbedekking als ondervloer gebruiken voor 't laminaat.

:evaw:

Ann

Berichten: 13224
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:28

Wij hebben nu al meer dan 4 jaar vinyl liggen wat bij Leen Bakker vandaan komt, het was niet het goedkoopste maar ook niet het duurste, er lopen drie honden rond bij ons en het vinyl houdt zich prima Lachen

Zorg bij vinyl wel voor een goede ondervloer, dat komt de levensduur ook ten goede, laminaat vind ik te glad voor de honden, het liefste zou ik een grenen houten vloer willen hebben maar we zitten in een huurhuis en dat vind ik zonde.

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:41

Slaapkamers kan je best bedekken met vloerbedekking van de kwantum of Leen Bakker ofzo. Neem wel vloerbedekking met een jute onderkant dat is goedkoop en sterk.
Voor de keuken en de gang zou ik inderdaad voor zeil gaan. En aan de woonkamer iets meer besteden en daar laminaat leggen. Geeft toch net even een andere uitstraling, en zo duur hoeft dat tegenwoordig niet meer te zijn.
In verband met burenruzie: denk wel aan onderburen bij het leggen van een ondervloer Tong uitsteken

Pak iets aan voordat het een probleem is. Schep orde voordat de chaos intreedt.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 16:41

Hebben jullie enig idee (indicatie, snap dat het niet tot op de cent te zeggen is Haha! ) op wat voor bedrag ik ongeveer zou moeten rekenen voor laminaat inclusief ondervloer en plintje, en op wat voor bedrag voor vinyl inclusief ondervloer... ik heb niet de flauwste notie... Scheve mond

Samantha_

Berichten: 10753
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:45

Wij hadden voor ongeveer 40 m2 laminaat zo'n 600 euro nodig. Nou was t ook geen goedkoop laminaat. Je hebt ook laminaat van 10 euro per m2. Dus als je huisje 65 m2 is, koop je 70 m2 en dan ben je zo'n 700 euro kwijt. Exclusief ondervloer en plintjes enzo. Maar dat is niet zo duur. Iets van 50 euro - 100 euro extra denk ik.

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:51

Bij de karwei is momenteel laminaat in de aanbieding, weet echter niet precies de kwaliteit ervan. Kost 5,79 euro/m2, korting van 35% geloof ik.
Leen Bakker heeft vinyl van 4 meter breed voor 19,99 per strekkende meter. Is dus zo'n 5 euro/m2. Maar dat is maar 2,3 mm dik en een slijtlaag van 0,2 mm.... Is net wat je wil.

Denk dat je het beste een hele reeks winkels kunt afgaan en noteren waar je iets gevonden hebt wat een optie zou kunnen zijn.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37104
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:48

Wij hebben vinyl gehad en kennen mensen met laminaat, maar allebei krast het toch behoorlijk vind ik als je er vaak met zanderige schoenen overheen loopt.

Tegels zou misschien een optie zijn in combinatie met en paar mooie kleden. Onverslijtbaar en perfect schoon te houden. En tegels bij de Gamma zijn niet zo duur en met wat handigheid is het goed zelf te leggen, dat scheelt weer in de prijs.

Laminaat kun je trouwens ook bij Ikea kopen, daar hebben ze wel een goede kwaliteit.

We hebben zelf nu een grindvloer, ideaal, je ziet er niks op, 4 keer per jaar schrobben, voelt lekker warm aan de voeten en is niet glad. Alleen een beetje prijzig.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:51

Ik heb laminaat liggen in de woonkamer en de hal. Helaas niet netjes gelegd/gelijmd, dus er zitten kieren in, en het is lichtgrijs van kleur. Ik zou wel weer laminaat willen, maar dan in een andere kleur (houtkleur e.d.)

Je wilt niet weten met wat voor prutpoten ik af en toe binnen kom, maar geen beschadigingen tot nog toe.

Volgens de vorige bewoner (heb het overgenomen) kwam het bij de Kwantum vandaan.

Je suis Charlie.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:55

600 euro?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Belker

Berichten: 15235
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:57

Op dit moment heeft de Macro laminaat in de aanbieding, zware kwaliteit, geschikt voor Zware bewoning en lichte industrie. Ik geloof voor 7.00 euro inclusief BTW. Als je mer dan 7 pakken neemt krijg je de ondervloer er gratis bij.
Deze advertentie loopt nog 1 week, mocht je willen kijken, PB me maar. Ik stel mijn kaart wel beschikbaar.
Ohja, het is kliklaminaat

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:08


Semper erit denique omnia


      Sylvia

      Berichten: 28818
      Geregistreerd: 22-07-03
      Woonplaats: Posterholt

      Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:13

      iefke schreef:
      www.swanenbergparket.nl mijn papa Haha!:D:D:D Je zegt gewoon dat je me héél goed kent Lachen Knipoog


      Werkt dat dan? Dan hou ik het even in gedachte voor als vriendlief nog een vloer in zijn bedrijfspand nodig heeft, of ik op m'n eigen gaat Haha!

      Vikki: mijn eerste gedachte is inderdaad ook (fatsoenlijk) zeil - is 's ochtends wel verdomd koud!!! - of middenklasse klik-laminaat...

      M'n vriend heeft voor zo'n 50 m2 800 euro uitgegeven, maar dat was erg duur laminaat. In het keukentje (15 m2 of zo) heeft ie laminaat van 3 euro per pak gelegt, maar die kwaliteit was niet al te best, merkte je ook met leggen al...

      Spoiler:
      Hier moet een nieuw onderschrift komen.


      Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

      Wie is er online

      Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Jolynne, Tigerboy en 27 bezoekers