Budget challenge!! Wie doet er mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 15:09

Jets schreef:
De Vivera aanbieding van Coop is al afgelopen, was tot en met vrijdag..


Ik heb net een uur geleden nog Vivera voor 1 euro gehaald.

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 15:13

Magrathea schreef:
Jets schreef:
De Vivera aanbieding van Coop is al afgelopen, was tot en met vrijdag..

O -O-

Nou, goed dat ik er nu achter kom en niet in de Coop :=

Die hebben we hier ook niet :')

Bedankt verder!

Jets

Berichten: 3552
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 15:30

phormicola schreef:
Jets schreef:
De Vivera aanbieding van Coop is al afgelopen, was tot en met vrijdag..


Ik heb net een uur geleden nog Vivera voor 1 euro gehaald.


Oh ik zie het inderdaad. Sorry, geen idee hoe ik daar dan bij kom :')

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 15:33

Elmira schreef:
Netjes Lau!

Ik ga morgen beginnen. Iemand nog tips qua goedkope vegamaaltijden/vleesvervangers? (Ga uiteraard ook even de folders doorspitten :) )

Bij de Lidl hadden ze gister groenteschijven, 1.49 voor 3 stuks in de aanbieding.

Jackie82

Berichten: 639
Geregistreerd: 05-10-15
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 15:34

Vegetarische producten koop in af en toe bij de Lidl als ik daar in de buurt ben, dat kost maar iets van 1.60 per pakje en kun je makkelijk 2 a 3 dagen mee doen. Bij de Jumbo en AH vind ik dat soort dingen te duur. Mijn stand voor deze week (4 personen) 33 euro incl. snacks enz.

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 15:37

Ik vind de meeste dingen van de Lidl echt niet te haggelen. Vergeleken met die van de Veg. Slager bijvoorbeeld. Misschien nog meer eens heroverwegen..

Jackie82

Berichten: 639
Geregistreerd: 05-10-15
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 15:47

Elmira schreef:
Ik vind de meeste dingen van de Lidl echt niet te haggelen. Vergeleken met die van de Veg. Slager bijvoorbeeld. Misschien nog meer eens heroverwegen..


Ik kom daar denk ik ok maar 3 keer per jaar?! Vind de Aldi en de Lidl gewoon geen prettige winkels, maar die vegetarische producten vind ik dan wel lekker en ze zijn goed geprijsd.

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 15:52

Ik vind ze wel prettig, maar de vegetarische dingen juist weer echt niet :'). Haha

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 16:15

Elmira schreef:
Ik vind de meeste dingen van de Lidl echt niet te haggelen. Vergeleken met die van de Veg. Slager bijvoorbeeld. Misschien nog meer eens heroverwegen..

Ik los dit meestal op door het te eten op een burgerbroodje ofzo, met groenten en saus. Dan zit het er alleen in als vulling. Op een broodje is alles wel lekker :D

XxLiindsaYxX
Berichten: 551
Geregistreerd: 22-09-10
Woonplaats: Halsteren (bergen op zoom) (noord brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 16:41

Ik doe ook mee als dat nog kan :).
Wij zijn met 2, in het weekend met 4..

Ik haal altijd dagelijks boodschappen, behalve in het weekend.. en ben gemiddeld zo'n 10€ p dag kwijt..
ij koop altijd zakjes voorgeschilde wn gekookte aardappels, en voorgesneden groente :$
Nu een keer boodschappen voor heel de week gedaan, en geen voorgeschild enz..

Was voor heel de week 40€ kwijt!
Had dan wel een keer geen bier en ander drinken nodig.. maar goed... scheelt aardig!

Jamiie
Berichten: 461
Geregistreerd: 13-07-06
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 16:53

Wij storten iedere week 50 euro op de boodschappen rekening (ieder 25) en daar redden wij het altijd mee!
Wel zijn we dan de ene week goedkoper uit en dan de andere week (zeker met feestdagen oid) weer iets duurder uit.
In principe zitten we eigenlijk altijd rond de 40/45 euro gemiddeld met z'n 2en.

MarloesHJ

Berichten: 2478
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 17:17

Ik wil ook graag meedoen. Ik ben sinds iets meer dan een week op mijzelf maar ik heb nog een lege vriezer :+

Ik ben nog even aan het kijken wat ik precies met het budget ga doen. Wel lees ik hier al een hoop nuttige tips! Wel vandaag een dikke €16 bespaard met de bonus aanbiedingen en voor twee weken vlees in de vriezer :)

Mijn kattenvoer ga ik in elk geval wel niet toevoegen aan het boodschappenbudget. Dat koop ik apart eens in de zoveel tijd in het groot in :D

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:03

Ik ging dus vandaag nog even wat bonusaanbiedingen meepakken, lag mijn kaart nog thuis -O- En natuurlijk trof ik net geen kassameisje dat zelf scant... Zucht. Nou ja, ik betaalde toch niet zelf :o

Ik heb een notitieboek opgezocht en ga eens het internet afstruinen voor de echt super mega goedkope recepten :) Kwam dit bijvoorbeeld al tegen: https://vegetus.nl/budgetchallenge-week ... voor-e-10/

lor1_1984

Berichten: 12062
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:05

Komende week is de laatste hamsterweek bij AH zag ik net in m'n mail. :)

Morgen neem ik m'n boodschappenzegelboekje mee naar Plus, kan ik hem gelijk inleveren voor het boodschappenpakket. :D

kking

Berichten: 1005
Geregistreerd: 24-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:31

Magrathea schreef:
Ik ging dus vandaag nog even wat bonusaanbiedingen meepakken, lag mijn kaart nog thuis -O- En natuurlijk trof ik net geen kassameisje dat zelf scant... Zucht. Nou ja, ik betaalde toch niet zelf :o

Ik heb een notitieboek opgezocht en ga eens het internet afstruinen voor de echt super mega goedkope recepten :) Kwam dit bijvoorbeeld al tegen: https://vegetus.nl/budgetchallenge-week ... voor-e-10/

Op FB deze groepen
Low Budget Koken & Boodschappen
budget koken met monique

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:41

Magrathea schreef:
Ik ging dus vandaag nog even wat bonusaanbiedingen meepakken, lag mijn kaart nog thuis -O- En natuurlijk trof ik net geen kassameisje dat zelf scant... Zucht. Nou ja, ik betaalde toch niet zelf :o

Ik heb een notitieboek opgezocht en ga eens het internet afstruinen voor de echt super mega goedkope recepten :) Kwam dit bijvoorbeeld al tegen: https://vegetus.nl/budgetchallenge-week ... voor-e-10/


Heb je hier wel om gevraagd? Want dit moeten ze dan wel gewoon doen hoor. En anders kunnen ze je ter plekke een nieuwe bonuskaart geven, die gebruik je en daarna gooi je hem weg. Simpel genoeg.

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 14:02

Ik heb er even op gelet, en het is me verrassend goed gelukt, al zeg ik het zelf.

Bij de Poiesz uitgegeven: €9
Boerenkool was 1+1;
Elstar appels 0.99 voor een kilo;
mandarijnen 1+1;
500 gram spruiten voor 0.79;
tomatensoep 1+1;
bloemkool voor 1.49
en nog een pak tampons :+

Bij de Jumbo uitgegeven: €15.60
Bananen, brood, appelstroop, honing, kokosbrood, crackers, eieren, vanille yoghurt, magere yoghurt, smeerkaas, vegetarische schnitzels;
aardappelen waren 1+1 voor een grote zak, dus maarliefst 10 kilo aardappelen voor €4.90!

Totaal dus: €24.60, en hier kan ik best nog wel even mee vooruit denk ik.

Nu nog even bedenken hoe ik dit allemaal in mijn vriezer etc ga passen :+

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 14:10

ik ben nog ff in afwachting of er komende week nog ergens zuurkool oid in de aanbieding komt.
Heb natuurlijk afgelopen week boerenkool en hutspot en 10 kg aardappelen gehaald..
maar 10 kg boerenkool word m niet

Nouja en anders maar met andere aanbiedingsgroente een stamppot maken. Verder eten wij eigenlijk nooit gekookte aardappelen

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 14:14

Vandaag een hoop ingeslagen bij AH.
Conimex was in de actie, dus gelijk sambal en ketjap ingeslagen :+ rijst was ook in de actie en prei en roerbakgarnalen 50% :9
Verder kook ik deze week wel één duur gerecht (met Hollandse garnalen), maar daar heb ik echt onwijs zin in.

ClaudiaHS

Berichten: 8063
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 14:21

Ik haal morgen bij de Turk 10 kilo biltstar voor 3 euro. :)
Dat is bij ons zo op met 3 kids.
Net bij de lidl nog gehakt gehaald met 30% kortingssticker. Die gaan mooi in de vriezer.

Maanlicht

Berichten: 6854
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 14:39

Ik ben zo blij met dit topic, het kost even wat tijd, maar ik ga zo veel bewuster om met mijn geld!
Deze week voor twee personen in totaal €38.65,- kwijt. Dat is inclusief vaatwastabletten en flink veel kattenvoer.

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 14:54

Net voor €16 bij de Lidl aan boodschappen gekocht. Kan daar 4 dagen van eten. Zat ook een stuk kaas bij (ja, echt :D ) en tomaten. Die zijn wel zo duur :\ maar ik vind deze het lekkerst, dus daar wil ik niet op besparen. Moet wel leuk blijven.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 15:01

Ik heb gisteren een zakje kikkererwten gekocht voor 1.19, over de nacht laten wellen, ze zijn verdubbeld in grootte :oo dus ik ga lekker veel hummus maken

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33849
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 15:14

Als je bij de AH niet willen scannen moet je zeggen dat jij het nummer wel uit je hoofd weet.
2600000014 is hem volgens mij. :P Is de algemene en is heel makkelijk. die moesten wij altijd intikken haha.

MelissaH1996

Berichten: 299
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: Zwolle

Re: Budget challenge!! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 15:20

2610400000012 is de code @MarlindeRooz, bijna goed haha :) Als een klant geen bonuskaart bij zich heeft tik ik deze zowat altijd in, is een service van Albert Heijn dus ik vind het niet kunnen dan een klant geen bonus krijgt omdat hij/zij de kaart niet bij zich heeft.