commentaar gevraagd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

commentaar gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 22:08

naast ontwerpster in dop , ben ik nu ook fotograven in dop Tong uitsteken (niet dus!)

maar hopelijk wel met jullie hulp graag commentaar gevraagd op deze foto Afbeelding

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 22:28

om eerlijk te zijn ben ik er niet helemaal kapot van (sorry!). je kantelt een toestel om iets te benadrukken, de horizon (staat trouwens scheef bij jou), of de grootte van iets. en nu heb je veel leeg spul en een klein stukje hoofd. verder vind ik hem ook onscherp. op zich jammer want je hebt juist zo'n mooi hoofdstel waar je mooi de details van had kunnen pakken, vooral als je ook meer (zon)licht had gehad. misschien als je een stuk dichterbij had gestaan dat het al beter was geweest.

je kan natuurlijk ook altijd nog een stukje wegsnijden.

Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 00:31

Nou ja voor een meisje van 11 vind het best knap dat er een paardenhoofd op te zien is. Valt ook niet mee hoor!

Zijn oortjes kan ik niet draaien, zijn hoofd wel! Voortaan wat beter opletten dat je de camera recht houdt of met opzet juist wel wat scheef houdt maar dan zo dat hoofd weer recht komt! Veel oefenen!

Afbeelding

Verder wat beter op de achtergrond letten, de bomen zijn een beetje storend. Wat voor fototoestel had je gebruikt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 00:35

ik heb een sony DCS F505 gebruikt , heb hem pas , de achtergrond kon niet anders deze was nog het mooist kwa achtergrond op de andere stonden allemaal containers en auto's , maar de plek , manege was niet ideaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 00:36

ohwjah , oortjes draaien had ik zel ookwel al geprobeert alleen toen ging die nog bozer kijken?\ Tong uitsteken