Wat maakt jou een mooi mens?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Storm

Berichten: 20872
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Wat maakt jou een mooi mens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-16 12:45

Naar aanleiding van deze mooie reclame;



Tijd om onszelf eens op een prachtige manier te bekijken.
Wat maakt jou een mooi mens? En volgens je familieleden?

Anoniem

Re: Wat maakt jou een mooi mens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:09

Zo dit is een lastige, ik hou er helemaal niet van om vol lof over mezelf te praten. Maar goed om dat eens een keertje wél te doen:

Ik ben een persoon met een groot hart. Liefdevol, behulpzaam en sta altijd klaar voor mijn geliefden. Volgens mijn familie ben ik een onwijs spontaan en lief meisje die het altijd met iedereen het beste voor heeft. Iemand die recht door zee is en uitkomt voor waar ze in gelooft. Maar hoor toch echt regelmatig het lieve en spontane.

En jij TS? Wat maakt jou mooi?

Anoniem

Re: Wat maakt jou een mooi mens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:14

Ik vind mezelf helemaal niet zo'n mooi mens, maar als ik de vraag zou moeten beantwoorden, zou ik zeggen dat ik heel zelfstandig ben. Ik probeer het altijd zelf op te lossen. Ik ben ook heel direct maar altijd met de beste bedoeling om anderen te helpen of uit een waanbeeld te halen.

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:15

Mag ik zeggen storm dat ik jou een mooi mens vind, dat je zon heerlijk positief topic maakt.

Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Wat maakt jou een mooi mens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:21

Ik zou het niet weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:26

Britta31 schreef:
Ik zou het niet weten.

Ik zie jou op bokt voornamelijk als je hulp biedt of tips geeft of leuke dingen in het glimlach-topic plaatst. Ik vind jou dus een mooi mens omdat je zo behulpzaam bent en de moeite neemt om je glimlach te delen!

Minimus

Berichten: 1759
Geregistreerd: 10-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:27

Hou dr ook niet van om zo over mezelf te praten, dat moeten anderen doen vind ik haha. Maar als ik dan toch wat moet vertellen ben ik een beetje een kruising tussen Dominique en Danique. Ik schijn eerlijk en spontaan te zijn maar toch ook recht door zee en direct en duidelijk. Probeer net zoals Danique mijn eigen dingen zelf op te lossen en anderen te helpen. Zo vind ik mezelf er echt een kreng mee, maar ik kan het niet voor me houden als ik weet dat er iemand vreemd gaat haha. Ik kan niet tegen (dat soort en in het algemeen) onrecht en probeer het altijd op te lossen.

Wat een leuk topic, ben het eens met Geerte!

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:29

Zo, dat is een lastige. Ik weet niet zo goed waardoor ik mezelf een mooi mens vind.
Ik denk mijn eerlijkheid, en het feit dat ik (bijna) altijd voor iedereen klaarsta.
Verder dan dat kom ik niet echt eigenlijk, lastig om zoiets over jezelf te zeggen! :wow:

Als ik nu zo lees, dan herken ik wel een aantal dingen, maar dan vooral omdat andere mensen dat over me zeggen, niet omdat ik mezelf echt zo zie eigenlijk :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:30

Mijn liefde is onvoorwaardelijk. Niet altijd goed voor mezelf overigens :=

Ik kan goed relativeren en luisteren en ik hoor vaak dat ik een heel warm persoon ben.

Ik zie de grote verbindingen tussen alle mensen.

Verder weet ik het niet zo goed :)

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Re: Wat maakt jou een mooi mens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:37

Ik hou er ook niet van om mezelf 'omhoog' te halen, maar ik ben best wel behulpzaam en kan goed luisteren denk ik

Storm

Berichten: 20872
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-16 13:47

geerte schreef:
Mag ik zeggen storm dat ik jou een mooi mens vind, dat je zon heerlijk positief topic maakt.


Wat lief Geerte en minimus :o

Wat mij mooi maakt...
Zelf zou ik zeggen dat ik heel erg toegankelijk ben en vrolijk. Enthousiast en ik heb een enorme hekel aan oneerlijkheid en leugens. En ik hou enorm, echt enorm veel van mijn kinderen.

Maar ik ben ook best benieuwd wat anderen van mij vinden, zal het vanavond eens aan mijn zoon en man vragen. Mijn dochter van 2 vind mij waarschijnlijk alleen maar lief :')

Anoniem

Re: Wat maakt jou een mooi mens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:51

Uh :')

Ik denk dat mijn sterkte gevoel voor rechtvaardigheid en loyaliteit mij een mooi mens maakt.
En ik heb mooi haar. *D

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:58

Das een moeilijke, mag ik zeggen dat ik zo niks kan versinnen waar ik blij mee ben? Evenetueel mn ogen, maar verder niet. :))

Edit!
Eventueel, het feit dat ik echt graag MBO wil doen. Weet niet hoe ik dat noem -O-

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wat maakt jou een mooi mens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:59

Dat je een doel hebt en doorzettingsvermogen.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Wat maakt jou een mooi mens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 14:00

Maar dat is het niet, motivatie, is zelfs een gebrek aan. Tis puur het feit dat ik me goed inlees en alles goed orienteer en op een rijtje zet. (Doe ik met veel dingen die ik wil maar niet te halen zijn). Dus dat ik kijk van, ja eerst drie jaar dit, dan kan ik twee jaar dat doen.. Etc.

palousa_boy

Berichten: 10427
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 14:03

Een mooi mens? Hihi, daar zullen de meningen over verschillen denk ik :P

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Wat maakt jou een mooi mens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 14:05

Wow wat een vraag...
Ik denk dat ik altijd wel voor de mensen om mij heen klaar sta.. Dat dat mij wel mooi maakt.

En mijn blonde haren. Ben gek op mijn blonde haren <3

Hutcherson

Berichten: 7429
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 14:08

Poeh, lastige.
Ik vind het zelf wel mooi dat ik eigenlijk veel met dieren heb, maar ik werk met mensen en ondanks dat ik altijd roep dat ik meer een dieren persoon ben, breekt mijn hart als een oudere bijvoorbeeld onrecht wordt aangedaan of vol emotie vertelt over vroeger of wat hij/zij heeft meegemaakt.
Verder probeer ik altijd groot en vooruit te denken en hoge doelen te stellen aan mezelf, maar de kern zit hem in het waarmaken van die doelen en dromen. Ook probeer ik mensen die ik vertrouw, en dat zijn er niet zoveel, mee te nemen in die groei of te helpen waar ik kan.

Maar ik heb ook wel evil in me hoor. :)

Storm

Berichten: 20872
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Wat maakt jou een mooi mens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-16 14:11

Raar dat iedereen wel precies weet wat zijn slechte eigenschappen zijn, maar als je vraagt wat iemand juist mooi maakt, men een beetje dicht lijkt te klappen.

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 14:13

Storm schreef:
Raar dat iedereen wel precies weet wat zijn slechte eigenschappen zijn, maar als je vraagt wat iemand juist mooi maakt, men een beetje dicht lijkt te klappen.

Omdat het heel gauw arrogant aanvoelt ofzo om goed over jezelf te praten... Althans zo voelt dat bij mij wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 14:15

Wat een lastige vraag..
Vind zelf dat ik best sociaal ben en ook wel spontaan ben.
'Ga je mee naar de stad?', 'achja, ik heb tijd dus waarom niet?!'. :)

En wat anderen mooi van me vinden.. Nog nooit echt gevraagd.. Denk mijn gezelligheid en dat ik over alles wel mee wil praten.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 14:16

Ja ik weet ook niks wat ik leuk vind aan mezelf. Wordt ook in het leven vaker afgekraakt dan dat ik complimentjes krijg {:)-:(
Dus dit was een moeilijke

Storm

Berichten: 20872
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-16 14:22

REnD schreef:
Ja ik weet ook niks wat ik leuk vind aan mezelf. Wordt ook in het leven vaker afgekraakt dan dat ik complimentjes krijg {:)-:(
Dus dit was een moeilijke


Nou, ik wil je best even helpen hoor :)
Je bent een lieve meid, hulpvaardig en sociaal in je posts op bokt en een dierenliefhebber. Verder is je taalgebruik keurig en je typt netjes, je lijkt me een intelligent meisje.

JenW

Berichten: 2597
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Beuningen,GLD

Re: Wat maakt jou een mooi mens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 14:25

Ik zou het ook echt niet weten, prijs mezelf altijd al amper iets goeds aan.

Storm leuk topic! :j

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 14:26

Oh poeh. Wat een moeilijke vraag.

Ik bedoel, ergens weet ik mijn goede kwaliteiten wel(misschien een beetje) Maar ik vind het ook moeilijk om over jezelf op die manier iets te zeggen. Arrogant inderdaad.

En ook ergens onzeker om het uit te spreken. Wie weet zien andere dat helemaal niet zo.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 12-12-16 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt