Nieuwe hobby: acrylverf :-)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Nieuwe hobby: acrylverf :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 20:55

Na 3 maanden revalidatie van mijn paard bleek dat hij nu weer een vers scheurtje in zijn kogel heeft en moeten we weer 6 - 8 weken stappen. Ik had echt zo ongelooooooflijk de balen! Vooral voor mijn paard natuurlijk, die vindt t ook niet grappig meer. Maar daarnaast is aldoor aan de hand stappen ook redelijk geestdodend. Dus om de dip te bestrijden dacht ik: ik ga weer schilderen! (Had ik 15 jaar niet gedaan). Inmiddels nog geen week verder heb ik 2 kleine doekjes af met veulens en nu vandaag mijn poes afgerond op t witte doek. Ik vind t ge-wél-dig!! Wat een lol, wat een feest, en het is echt een geweldige afleiding! Zijn er nog meer mensen die graag met acrylverd kliederen? Hoe passen jullie dit toe?Wat maken jullie? Etc, heel nieuwsgierig! *LOL*


IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 21:02

foto's!! Haha!

en hoe ik het toepas? muziek keihard aan (rock of metal Tong uitsteken ), hard meezingen en op de maat van de muziek met mijn kwast op het doek slaan *LOL* (eigenlijk misbruik ik het ipv gebruiken Bloos! ) en wat ik maak: ben bezig met portretten maken (lukt nog niet echt) en gewoon wat dingen die in mijn hoofd opkomen, schetsen maken en verder uitwerken op het doek.

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 21:02

Wat leuk zeg, iemand uit me familie doet dat ook heb toevallig vanmiddag nog wat van gezien erg mooi! en als je weer kunt rijden gewoon ook lekker doorgaan met schilderen! OK dan!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 21:06

Leuk Haha!

Mijn moeder schilderd ook met acrylverf.
Toevallig heeft ze zich net ook aangemeld op Bokt.
Haar username is Tervano.
Ik zal haar eens wijzen op dit topic Lachen

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 21:58

Klinkt leuk Haha!

Ik schilder met acryl paarden naam bordjes en mijn eind examen vormgeef opdrachten Tong uitsteken
Ik kom er nog niet echt aan toe om serieus op doek te gaan schilderen.

Wel een keer foto's van je werk he Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 22:15

ik heb laatst met acryl verf mogen kliederen op school voor mijn opleiding ... moet eerlijk zeggen vind het nog erg leuk ook en er nog niet eens wat enorm lelijks uit gekomen had een roos gemaakt met een pikzwarte achtergrond ...
*trots* Haha!

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 22:19

Ik wil erg graag foto's zien *LOL*
Zijn die spullen duur?

SaskiaB

Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 22:29

ik doe t ook wel graag, maar ik teken toch liever met grijze potloden . al vind ik schilderen wel erg leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 00:13

Wat een goed idee om weer met schilderen te beginnen! Heb ik nog eindexamen in gedaan, op het VWO. Lang leve de lol.... Schijnheilig. Acrylverf is toch die dikke verf die nergens meer af te krijgen is als het eenmaal zit?

Toevallig had ik er een tijdje geleden een hobby van gemaakt om doolhoven te schilderen in 3D, maar dan met plakkaatverf, want ik ben nogal een knoeierd Bloos... Inmiddels ben ik alweer een tijdje met die doolhoven gestopt, maar met dit bericht breng je me wel weer op ideeen hoor .

Ben trouwens ook erg benieuwd naar foto's....

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 01:32

Ik schilder ook, het is wel duur maar als je echt goede kwaliteit hebt heb je ook wat .

Ik maak vanalles, van paarden tot landschappen, niet dat ik het goed kan Schijnheilig

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 14:24

He Corine, grappig, ik heb het ook als eindexamenvak op het VWO gehad maar daarna nooit meer gedaan. Olieverf krijg je nooit meer ergens vanaf als t zit, acryl lijkt qua glans er wat op maar je kan heel mooi met water werken. Ik wil wel een foto plaatsen (heb van eentje een foto) maar hoe moet dat ook alweer....ff grasduinen in eerdere topics over foto's plaatsen.

...

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 14:29

Ja leuk een foto Lachen!
Ik verf af en toe, maar het wil nog niet zo lukken allemaal Knipoog en wat? vanalles en nog wat. Soms realistisch en soms ook abstract.

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 14:48

Ik heb ook al jaren niet meer geschilderd en wil graag weer beginnen maar ja iedere keer weer een smoesje zo van eerst dit doen en dan is er weer dat , maar ik moet het gewoon doen, ik ga eerst maar eens wat tekenen.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 15:09

Ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim? Ik heb wel tien sites bezocht en het lukt me niet de foto te uploaden....heb me volgens mij al op 4 sites ingeschreven en het lukt me gewoon niet....

...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:50


Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 19:39

Jemig, wat knap man!! Als het goed is gaat Corine de foto van mijn veulentje plaatsen, Corine is hier iets handiger in dan ik.... OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:40

Lot schreef:
Jemig, wat knap man!! Als het goed is gaat Corine de foto van mijn veulentje plaatsen


OK, daar komt het veulen van Lot:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:41

Ik vind hem echt heel erg mooi . Lot, je hebt echt talent!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:41

Wauw die is gaaf!

Super, niets op aan te merken.
Ik hoop ook ooit eens zo mooi te schilderen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:44

ik vind hem heel pakkend zo... echt mooi Lachen

in de categorie: totaal anders dan wat ik doe Lachen

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 01:03

Weird...ik had net een reactie geplaatst maar die is foetsie? Of het zijn mijn linkerhanden Knipoog

Heel gaaf hoor, echt knap!! Als het goed is gaat Corine een foto plaatsen van een van mijn knutselacties, Corine is daar iets handiger in dan ik!!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 01:05

dat heeft ze toch al gedaan? die *telt even* 4 posts hierboven? veulentje vanachter moeder/boom?

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 01:32

Tja die linkerhanden he. Ik zag er helemaal niks staan, ook na de 2e x plaatsen niet, maar heb vervolgens alle cookies opgeruimd en voila, ik ken weer lezen Lachen Dank Corine!!

...

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 08:55

Erg mooi! Dat kleurgebruik spreekt me erg aan, je moet er steeds weer even naar kijken. Toppie!

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Britta31, carineken, ComscoreBot, Facebook, Fair, linoleum, maj0, Mo_86, moonsparkle, Roosch, Selina, Telpeva, xSannee, YandexBot en 155 bezoekers