Goedkoper internet, geen extra aansluitkosten!

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Rhaia

Goedkoper internet, geen extra aansluitkosten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 10:48

Nadat de telefoonkosten op een gegeven moment de pan uit rezen hebben mijn vriend en ik besloten er iets aan te doen. Op zoek naar goedkoop internet. Omdat wij liever geen adsl wilden hebben, ivm extra aansluitkosten en een verplicht jaarabonnement enzo zijn we uitgekomen bij:

scarlet.nl

Super! We betalen nu ongeveer €15 voor 50 uur internet per maand. Dat scheelt wel. Dat was eerst €42 voor 30u per maand! En je hebt maar een maand opzegtermijn én je kan ook je abonnement iedere maand veranderen. Ze hebben al abonnemeneten va. €5!

Dit heeft ons echt inmiddels al een hoop geld bespaard en dat wilde ik graag met jullie delen. Misschien een oplossing voor andere fervente bokkers zonder adsl of kabel...

Er is een groot verschil tussen het hebben van een mening en het vormen van een mening op basis van door anderen ingegeven subjectieve informatie.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie