Sando heeft eindelijk een kleine!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
juval

Berichten: 13060
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 13:49

Gefeliciteerd met jullie dochter!!! wat een prachtige naam zeg. Heel bijzonder. Ik wil jullie heel veel geluk wensen en ik hoop dat je een heerlijke kraamtijd hebt.

In memoriam, Zoëy : [IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 14:18

Van harte, geniet van je kraamtijd en ik wens je heel veel geluk met de kleine voor de komende jaren!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 14:28

Gefeliciteerd!! Een prachtige naam voor een prachtig nieuw mensje. Heel veel geluk met elkaar.

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 16:34

Heeee Mama! Wat gaaf zeg, eindelijk is ze daar dan! en ook een erg mooie naam, heel apart! Nog veel geluk met zijn drieen (4-en, 5-en ....wie weet?)!

In my head I`m so ugly, but that`s oke because so are you!

3 jarige ruin Future x Farmer ..... Super paardje!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 16:37

Jeetje 27 uur, uithoudingsvermogen heb je zelf iig genoeg Haha!, ik had je al een paar dagen niet gezien in het endurancetopic, weet nu waarom Knipoog
Van harte gefeliciteerd met je kleine meid, geniet ervan, en idd wat een prachtige naam hebben jullie gekozen!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 16:45

Gefeliciteerd Mama Tamara EN Papa Frits!
Mooie naam zeg!
Veel geluk met jullie dochtertje!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 16:50

Ook van mij van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid Lachen !
Wat een mooie, apart naam zeg !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:16

GEFELICIBOKT!!! met de kleine meid. Wat een mooie naam zeg. Lachen

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:27

gefeliciteerd, en veel geluk met de kleine, en zoals iederen al zegt mooie naam zeg

So close,
no matter how far.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:28

Ik dacht net...hey...ik zie Sando niet meer...het zou toch niet?!?!
En toen stond dit topic er!

Gefeliciteerd met de kleine!!!!!!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:39

Hartelijk gefelicibokt met de kleine telg. Ik weet wat het is, die 27 uren, mijn eerste ging ook niet vanzelf en is na 30 uur zwoegen met de tang gehaald. Maar dat ben je als het goed is weer vergeten als je kleintje in je armen word gelegd. Heel veel geluk met de kleine

Leo

Berichten: 50010
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:40

Gefeliciteerd!!!!! Party!!

Echt een supermooie naam!! OK dan!

Nu veel geluk met de komende slapeloze nachten Knipoog

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Sall

Berichten: 6642
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:48

Gefeliciteerd, met de kleine meid, Sando!
Kom net terug van kraamvisitie, waar Michel en ik bijna met open mond naar dat kleine mini-mensje zaten te kijken en dan stom verbaasd naar die slungels van ons...'waren die van ons echt zooo klein??? neeeee.....'

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:48

Gefeliciteerd en veel geluk met de kleine.
Mooie naam.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 19:54

Van harte gefeliciteerd Sando&Co.
Geniet ervan!!!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:31

Van harte gefeliciteerd Sando! We zijn natuurlijk allemaal erg nieuwsgierig naar foto's van de kleine meid!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 21:05

Smaxie"]
Hej GEFELICITEERD!!!!
Sando en Frits.. wat een ontzettend mooie naam zeg!!
Alles is dus goed gegaan en in orde! Fijn om te lezen...
[/quote]


[quote="griebels schreef:
Ja mensjes, jullie lezen het goed!!! Haha!
Na 27 uren zwoegen en zweten in een zware bevalling is eindelijk het dochtertje van Sando ter wereld gekomen!!!
Ze heet Qiana, en weegt 3678 gram.
Sando maakt het goed, en Qiana naar omstandigheden ook. OK dan!

De rest laat ik aan Sando zelf over om te vertellen als ze terug is van het ziekenhuis...



Niet alles is gegaan zoals het hoorde, maar zoals ik al zei, gaat Sando alle details vertellen als ze terug is op bokt.

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Kana

Berichten: 9040
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 21:38

ooohhh wat lief

kan niet wachten op de foto's Bloos Ach gut

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 14:36

Hey Jongens !! Here I Am !!
Super bedankt voor jullie leuke reacties allemaal, en ik ben heel blij met mijn nieuwe mama smiley... hihi...
Nou ik zal jullie eens even vertellen hoe het zo`n beetje gegaan is, Ik lees hier namelijk dat er belangstelling is in mijn hels bevalling verhaal, hahaha.... komt ie......Heel verhaal hoor !

17 januari omstreeks 23.00 zat ik nog op een verjaardag en ik voelde me niet zo lekker, ik had telkens krampen en ik vond het een beter plan als ik eens op zou stappen en op bed zou gaan liggen.
Toen we thuis waren begonnen vrij snel eigenlijk mijn weeen. Niet echt hevig, maar wel al om de 3 minuten. Ik heb toen de verloskundige wakker gebeld omstreeks 03.00 uur en gevraagd wat ik moest doen, en of dit ook werkelijk wel weeen waren. Yep, het waren dus weeen en de bvalling was begonnen. Ik was alleen nog geen slijmprop verloren en mijn vliezen waren ook nog niet gebroken. Afwachten maar.....
Omstreeks 06.00 uur verloor ik mijn slijnmprop en waren de weeen echt wel heviger. De verlodkundige weer gebeld en die kwam om 11.00 uur kwam de verloskundige. Die voelde even hoe het zat en we besloten om naar het ziekenhuis te gaan.

Toen we daar aankwamen rond 11.30 uur, ben ik daar in de verloskamer gaan liggen en kwamen een aantal mensen zich voorstellen aan me. Dat was de 1e ploeg Haha! . Ze voelde en kwamen tot de ontdekking dat ik 2 cm ontsluiting had....2 cm, dat was niet zoveel... was immers allang bezig. Mijn vliezen werden door de gyneacoloog gebroken, dan zou het ook allemaal wat sneller op gang komen. ondertussen puftte ik gewoon door en de weeen werden steeds heviger, maar de ontsluiting wilde niet echt vorderen. 2 uur later, was ik maar 1 cm verder. De pijn werd erger en ze besloten om me een ruggeprik te gaan geven, aangezien ik waarschijnlijk nog wel even bezig zou zijn. Ook dat duurde erg lang en rond 16.30 kreeg ik eindelijk de ruggeprik en na 4 x er naast te hebben gezeten, zat ie dan eindelijk... wat heerlijk.. ik voelde niets meer, zelfs mijn kont niet meer.... Tong uitsteken

Ondertussen was de ploeg alweer gewisseld en had ik al met de nieuwe kennis gemaakt en iedereen had me wer van onder en boven onderzocht... : , ja, het moest toch gebeuren...

Rond 21.00 uur kwamen ze mij doorleuk vertellen dat het niet echt opschoot en dat ik pas 6 cm ontsluiting had.... dus ik kreeg een weeenopwekker. Gelukkig werkte mijn ruggeprik nog. Helaas kreeg ik koorts en begon ik heel erg te bibberen.
Hup, antibiotica infuus eraan, naast mijn blaasslang, hersendopje, voor op de baby`s hoofd, weeenopwekker, ruggenprik, dus al met al, lag ik goed aan de slangen....

Het bleek dat de baby in het water had gepoept, dus als ze eruit zou komen zou dat waarschijnlijk zijn in de gedaante van de hulk...
Daar kwam alweer de 3e ploeg aan....wisseling van de wacht....

Gelukkig werkte dat weeenopwekkend middel wel en al snel ging het wat beter.... omstreeks 00.30 uur had ik volledige ontsluiting en mocht ik gaan persen. Achteraf gezien mocht ik eigenlijk nog niet persen, dus op het moment dat ik dus eigenlijk wel mocht was ik al helemaal uitgeput....
tja, wat doen we dan.. nou dan doen we de vacuumpomp....
hmm... laat nou net zijn dat de baby al die tijd goed heeft gelegen en de laatste 30 minuten dacht, :"laat ik eens draaien", dus de pomp kon niet goed geplaatst worden......Toch hebben ze het geprobeerd en dat deed echt pijn.... de ruggenprik was namelijk al uitgeschakeld, omdat ze wilde dat ik de persdrang zou voelen.... Jaaaaa, die voelde ik wel..

Nou, dat met die pomp werd niet veel, maar de baby moest er ondertussen wel uit, want de hartslag werd steeds hoger en ik hoorde ze praten over een keizersnee... NEEEEE, niet na al die uren zwoegen en puffen, waarom hadden ze dat niet eerder gedaan ? Toen moesten we haasten wat de hartslag van de baby zat op 215, en we hadden geen tijd meer voor een keizersnee, dus ik moest toch met de vacuumpomp bevallen. Gas erop dus en persen als een gek ! Toen werd ik ingeknipt en na een aantal keren persen kwam ze eindelijk.....19 januari om 02.34 uur werd Qiana Frederique Esperanza geboren !!!!

Ze werd op mijn buik gelegd, maar ze zagen dat ze het vruchtwater met ontlasting had ingeslikt en bovendien ging het knippen van de navelstreng fout (deed de gyneacoloog) en ze werd meteen van mijn buik gehaald en naar de kinderafdeling en de Intensivecare gebracht.
Ik was dood en dood op. Ik was zelf een liter bloed verloren en was dus zo`n 27 uur bezig geweest. Ik heb Qiana niet eens kunnen zien na haar geboorte want ze werd dus meteen meegenomen. Ik werd daarna gewassen en gehecht (duurde een uur, aaarrggghh) en ik mocht eindelijk na 2 uur naar haar toe..... eindelijk ! Ik was zo ongerust en bezorgd. En daar lag ze dan.... met haar vacuumhoofdje, allerlei slangetjes in haar neusje, voetje, armpje.. zoooooo zielig.... Huilen

Maar nu, sinds vandaag, ligt ze op de kinderafdeling...slangetjes loos en ze doet het erg goed. Ze hoeft alleen maar haar antibioticakuur af te maken en dan mag ze naar huis.... ik hoop dus dit weekend....

Zo, dat was een heel verhaal.... en nu zijn jullie natuurlijk ook erg benieuwd naar een foto..... Het lukt me niet echt om die hier nu op te zetten, maar dan doe ik dat vanavond wel even denk ik.....

Billy

Berichten: 20690
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 14:41

heel erg gefeliciteerd.

Goedgekeurd onderschrift :)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 14:59

Jeetje wat een verhaal.. Ik kan me voorstellen dat je ongerust en vreselijk uitgeput was..
Gelukkig dat ze nu snel al naar huis kan..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Irsa

Berichten: 562
Geregistreerd: 02-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 15:07

heel erg gefeliciteerd! Ik hoop ook voor je dat ze snel naar huis mag!
Dit klinkt niet echt asl een fijne bevalling. Hmm, dat inknippen,de rillingen lopen over m'n rug. Ik hoop dat asl ik ooit kinderen krijg, dat in ieder geval niet hoeft!
Any way, Heel veel geluk toegewenst!

petraaken

Berichten: 44182
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 15:19

nou nou Sando, je hebt wel een erg lastige bevalling gehad. Gelukkig dat je kleine meid het nu goed doet. Gefeliciteerd hoor.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 15:35

Jeetje wat een verhaal, gelukkig is je kindje gezond op de wereld gekomen en we zijn nu helemaaaaaal nieuwsgierig naar foto's Haha!

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 15:49

Onwijs gefeliciteerd..... en geniet ervan als ze lekker thuis is!! Heel veel succes en geniet van je kraamtijd!!

Van vallen leer je opstaan...!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desireeee_x, Facebook, Nathalie18x, roosjenat, roucha1, Schuur_, StefanieT, xChoco en 34 bezoekers