Hoe ver ga jij voor gelaatsverandering

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 19:19

aan mijn lichaam veranderd NIKS!
Ik ben blij dat ik gewoon gezond ben!
Maar dat een vriendin van me een borstverkleining overweegt omdat ze altijd last van haar rug heeft, ja, daar kan ik in komen...

Maar dat om te groeien..... kunnen ze mij niet 10 cm kleiner maken Tong uitsteken (geintje)

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 19:36

Ik denk dat ik ooit aan een ooglidcorrectie moet, omdat ik er niet uit wil zien als Lubbers met z'n hangogen. Ik vraag me alleen af of ik het wel durf. Verstandkiezen trekken vind ik al een nachtmerrie.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 19:44

Ik zou een borstvergoting willen.... maar toch ook weer niet Verward Ik ben tevreden met mezelf.... maar als ik ooit de kans zou krijgen om dit te laten doen dan zou ik toch nog eens goed na gaan denken.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 19:58

Ik zou best weleens wat kleiner geschapen willen zijn....Maar goed, je kan niet alles hebben.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 20:11

Ik heb hele diepliggende ogen. Nu vind ik dat alleen nog maar 'niet zo mooi' maar het is onvermijdelijk dat ik als ik ouder word dus echt overhangende oogleden krijg. Niet alleen is dat beperkend qua zien, maar je ziet er dan ook altijd uit alsof je depressief bent en drie nachten niet geslapen hebt. Als het zo sterk word en er is op een goede manier iets aan te doen zal ik dat misschien wel willen tegen die tijd ja.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 20:15

Ik laat niets aan mijn lichaam veranderen. Ik ben dan wel niet perfect, maar dat houd ik dan liever zo. Ik vind het zowiezo voor mezelf ontzettend vreemd moest ik morgen plots een andere neus hebben. Dan lijkt het zo alsof het 'mijn' neus niet meer is, hetzelfde met een borstvergroting. Ik vind het idee alleen al vies dat er iets in mijn borsten zit waardoor ze zo groot lijken..

Maar ik kan mensen wel begrijpen die een ingreep willen doen voor medische redenen. Zo is een borstverkleining niet mis als die dingen echt in de weg zitten, ook kan ik een plastische ingreep begrijpen als je bv door een ongeval een zwaar verminkt gezicht hebt, of iets dat niet meer niet perfect is maar echt ronduit lelijk en het mikpunt van pesterijen, enorme flaporen ofzo, maar gewoon omdat je lippen niet vol genoeg zijn of omdat je een paar bijna onopvallende minirimpeltje hebt vind ik wat te ver gaan, maar ja jouw lichaam hé.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 20:15

Mijn voortanden staan een klein beetje naar achteren ten opzichte van die ernaast. Het is niet veel maar ik stoor me er toch aan. Ik ben dus bij de orthodontist geweest om te kijken of er wat aan te doen was.

Hij zou dan mijn voortanden naar voren moeten halen omdat er anders niet genoeg ruimte zou zijn. "Dan heb je alleen grote kans dat je voortanden uit je mons steken. Maar dat kunnen we wel oplossen hoor, dan breken we je onderkaak en zetten die dus ook naar voren. Dan komt alleen je kin te ver uit het lood te staan, als je je gezicht van opzij bekijkt, dus dat moeten we die afslijpen en evt een implantaat opzetten voor de vorm"

...

Heb hem bijna gevraagd of ie dan mijn voorgevel ook even kon verbouwen Haha!

(ortho zelf raadde het hele verhaal ook af hoor, maar het kwam er zo mooi uit)

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 20:20

Was ik maar 10 cm kleiner, dan zou ik me echt geweldig voelen denk ik, maar idd een mens kan niet alles hebben en je bent zoals je bent.
Ik heb echter niets tegen 'verbouwen' alleen mensen die vet af laten zuigen vind ik een beetje maf; ga toch sporten

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 20:21

ArwenLune"]
[quote="KellyenXena schreef:
Ik vind het schandalig dat ze dat meisje die zichzelf te klein vind zo'n operatie hebben toegestaan..Dat zou echt niet moeten mogen..


Wat een onzin. Ik heb het programma niet gezien, maar dit soort operaties worden heus niet voor de lol uitgevoerd hoor. Meestal zijn dat mensen met een groeidefect, die dus nooit groter zullen worden als 120cm ofzo. En dan kan ik me best voorstellen dat je zoiets over hebt voor het verschil van "Over de toonbank heen kunnen kijken"

Ik geloof niet dat dit meisje 1.55 was en 1.65 wilde zijn.
[/quote]

Goed oke, in dat geval begrijp ik waarom mensen zo'n operatie ondergaan en toestaan..Ik kan me er dan zeker wel iets bij indenken..Zelf zat ik meer in de richting van jouw laatste zin te denken...In het laatste geval zeg ik Nee....

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 20:21

ik ben niet tevreden met mijn uiterlijk maar laten snijden om er leuker uit te zien, of knapper naar de maatschappelijke maatstaven?
echt niet
of er moet echt iets aan de hand zijn door een ongelukje of iets met medische oorzaak
maar anders ikke niet
meer dan een maskertje om de poriën leeg te zuigen en bodylotion ga ik niet