eet zowat de hele dag door maar kom geen gram aan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:09

Volgens mij heeft het een jaar geduurd voordat ik weer de oude was. Maar nog steeds heb ik het idee dat het eens in het half jaar weer een beetje terugkomt. Het is nu bij mij al 10 jaar geleden, maar ik ben nog steeds sneller moe als andere mensen om mij heen, en ik ben echt geen aansteller ! Meestal zet ik me er over heen, maar de rust moet ik dan wel een andere keer echt inhalen.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:18

gouda schreef:
ja ik weet het er moet meer pit in mij komen. ben n beetje n saaie muts geworden. en lust geen bier maar wel mixjes *LOL*
Ik voel mij ook vaak in het weekend door de stress van door de week (werk) ziek zwak en missuluk moet eigenlijk een paracetamolletje nemen en dan gewoon gaan.


Tja heb een 40 urige werkweek een paard met teveel aan energie een hondje en ook nog een leven (vriend) en een eigen huis. Doordeweeks best rennen maar tussendoor zoek ik mijn rust wel op en dat is vaak even TV kijken naar een leuke serie (komisch) en dan hup naar stal. De hinnik van leys maakt de dag altijd weer goed. S'avonds lekker aan de bar nog wat drinken en me ontspannen. Voordat ik ga slapen nog even wat tv kijken zodat ik ontspannen ga slapen. Als ik zag hoe ik een jaar geleden leefde en dan nu is het totaal anders maar voel me wel veel beter. Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik een weekend thuis was. Ben 32 en ik leef nog volop op de bank hangen kan ik nog altijd doen?.

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:26

Ja, zoiets heb ik ook. Ik wil er ook nooit aan toe geven. Maar soms worden mijn klieren weer opgezet en dik (kenmerk van Pheiffer) en heb ik dus weer een waarschuwing te pakken Haha!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:13

gouda schreef:
natalie: astronautenvoeding? is dat niet vies? ik ben ook nog eens moeilijk met eten ik lust alleen lekkere dingen. hou ook niet van hollandse pot (behalve stamppot). meer rijst en pasta en dat zit wel goed lees ik hier.


Om heel eerlijk te zijn is het van de meeste fabrikanten echt niet te eten Misselijk. Ik heb er tijdens mijn stage nog onderzoek naar gedaan en over het algemeen vinden de meeste mensen het echt smerig.

Welke wel goed bevallen zijn alle energieverrijkte producten van nestle . Zijn ook hartige smaken in, maar een apotheek wil nog wel eens moeilijk doen met leveren.
En de ensure plus fres van abbott. Dit is een drinkvoeding op yoghurtbasis.

Uiteraard is het wel van belang om na te gaan of er een medische oorzaak achter het niet willen aankomen zit. Als je dit weet kun je ook kijken of je de drinkvoeding vergoed kunt krijgen via de verzekering.