Vriend snurkt, ik Bok....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:48

Wat nog erger is dan snurken is tandenknarsen.. bah bah..

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:51

ahahh dat lijkt me ook ja daar zou ik echt helemaal gek van kunenn worden denk ik dan had ik die arme jongen echt gwoon steeds wakker gemaakt.. hahaha

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 17:42

youngster schreef:
Wat nog erger is dan snurken is tandenknarsen.. bah bah..


Hihi,daar kan mijn vriend over mee praten...Ik knars tanden.....
Maar heb er zelf gelukkig geen last van Haha!
Snurken is inderdaad vreselijk vervelend,mijn vader lag aan de andere kant van het huis (wel op de zelfde verdieping) maar ik hoorde hem vaak nog...Verschrikkelijk!

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:32

Haha, wees blij dat je nog nooit met min vader op een kamer hebt geslapen *LOL* Die snurkt zo hard dat het verboden zou moeten worden.. Die snurkt dwars door een muur heen, gelukkig slaap ik nu op zolder *LOL*

Maarja, dan ga je een weekeind naar parijs en dan lig je met je ouwelui op een kamer, ma heeft nergens last van en ik lig me heel de nacht dood te ergeren.. Boos!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:43

mn broertje en ik praten beiden in onze slaap, kom ik boven: zit mn broertje hele verhalen op te hangen Tong uitsteken
k schijn zelfs een keer gezongen te hebben in mn slaap Scheve mond

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:44

Lautjuh123 schreef:
mn broertje en ik praten beiden in onze slaap, kom ik boven: zit mn broertje hele verhalen op te hangen Tong uitsteken
k schijn zelfs een keer gezongen te hebben in mn slaap Scheve mond


Haha, dan ben jij best gezellig in je slaap! Als je broertje dan niet kan slapen kan hij mooi met je mee gaan praten! Haha!

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 01:58

youngster schreef:
Wat nog erger is dan snurken is tandenknarsen.. bah bah..


Dat klopt Boos! Mijn man die knarst ook in zijn slaap, en hij snurkt en is onrustig, ligt af en toe de de hele nacht te draaien, slaap ik bijna dan gooit hij een arm of een been over me heen.....ook praat hij van tijd tot tijd 1x vroeg hij of ik het geweer Verward op wilde halen, toen ik vroeg waarom zei hij dat hij die k*tmug ging afschieten Toen ik zei dat we helemaal geen geweer hadden moest IK ophouden met liegen
Ach ja, af en toe lig ik dan wel in een deuk maar al dat gesnurk, geknars en gedraai mag van mij wel verdwijnen Boos!

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 02:23

hahaha, leuk is dat praten in de slaap!!! Ik doe hetzelf ook maar mijn dochter van 3 kan er ook wat van... Die kletst ook hele verhalen en liedjes in de slaap... Leuk hoor over de babyfoon. Mijn man snurkt weleens maar daar klets ik gewoon overheen hoor.... Ach, we zijn een luidruchtig stel 's nachts.... Gelukkig hebben we een vrijstaand huis dus de buren hebben er geen last van.

somexx

Berichten: 119
Geregistreerd: 22-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:38

jaja nou hoor ik t...zal ik us n keertje je vriendje voor de gek houden!