Arabieren in de VS

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 19:02

Ik vindt het natuurlijk vreselijk wat er is gebeurd in de VS maar dit moet ik ook ff kwijt. Ik vindt het heel rot om te horen hoe de arabieren e.a op dit moment worden behandeld in de VS. Er zijn diverse berichten gekomen over moskeeen en scholen die in de hens zijn gestoken en personen (ook kleine kinderen) die met stenen werden bekogeld door een woedende menigte.
Ik heb het idee dat nu echt het rechtse in sommigen komt bovenzetten. Niet alleen in de Vs maar ook hier in Nederland. ik hoorde laatst al iemand zeggen dat ze het beste al die moordenaars in het midden-oosten plat kunnen bombarderen..
Wat vinden jullie daar nou van?? Ik vind het echt niet kunnen dat die mensen openlijk worden vernederd en mishandeld omdat de dader waarschijnlijk een arabier is.. Boos!
Niet iedereen is hetzelfde...

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 19:06

Vind ik ook, maar de mensen moeten hun frustraties kwijt, dan heb je wel kans dat die bekogelde mensen opeens wel aan de kant van de arabieren staan... Scheve mond\

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 19:43

ik vind niet dat je die frustraties dan op die mensen af moet reageren. het is echt heel ergw at er gebeurt is maar om daar nou gelijk ALLE arabieren de schuld van te geven?! er zijn zoveel onschuldige mensen (OOOK ARABIEREN!!!!!!!!!) op de wereld. dat nou zo'n groep terroristen gelijk het hele arabische volk het zwarte schaap moeten maken is echt verschrikkelijk. ik kan zowiezo al niet tegen racisme discriminatie en alles wat daarmee te maken heeft