Lang leve de maatschappij! auto ontvreemd.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 01:08

jacq, ik zie het niet als een fiets van je ouders lenen.
Hij wil uit en pakt dus zonder toestemming de autosleutels....waarbij ik voor 100% zeker weet dat hij al wist dat hij de auto niet mee zou krijgen en daarom niks gezegd heeft.
Waar moet het dan eindigen ? eerder heeft hij mijn fiets al zonder toestemming meegenomen en naar de kl*te geholpen, maar daar heb ik minder problemen mee dan met een auto!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"


manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 01:13

Ja dat weet ik Knipoog. Maar zo bedoelde ik de vergelijking niet helemaal eigenlijk. Maar ik laat die ook maar even zitten denk ik.
Ben het met je eens hoor dat het 100% fout is. Dus daar gaat het niet om.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 01:17

Uhh.. Heike, dat mijn zoon op bokt zoveel los kan maken Lachen
Ik vind wat hij nu presteert te belachelijk voor woorden, maar om alles in detail uit te leggen voert te ver in dit topic. Dan vrees ik dat ik wel heeel erg "offtopic" zou moeten gaan en dat mag nu eenmaal niet on bokt Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 01:26

misschien kunnen we een keer een uitzondering maken?

Amor Vincit Omnia

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 01:27

Hij moest eens weten Knipoog.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 01:30

oke nu ben ik nieuwsgierig Haha!

vertelvertelvertel

tot in de details graag Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 01:30

Bertus, dit topic gaat over Gijs, dus alles wat met Gijs te maken heeft, past hier in Haha!. Dus, wat voor sokken draagt Gijs???

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 01:37

Uhhh... als het hem zo uit komt mijn sokken ?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 01:41

laat ik maar niet vragen wat jullie met jullie onderbroeken doen...

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 01:42

lageveld schreef:
Uhhh... als het hem zo uit komt mijn sokken ?

OMG is het er zoeentje???

Hebben jullie het corvee-rooster al opgesteld voor Gijs??? Onkruid wieden is ook nog leuk om te doen voor hem, levert wel spierpijn op.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 01:45

Opgesteld wel, maar je wilt niet weten hoe de tuin er momenteel uitziet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 01:48

Hopelijk niet te netjes, je wilt natuurlijk wel resultaat zien .

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 09:37

Ik vind het te belachelijk voor woorden dat de politie niets doet. Of heb je hem niet verteld dat hij met een bezopen kop achter het stuur zit? Dat had hem dus zijn rijbewijs kunnen kosten. Tja, bakkie koffie gaat voor bij de leden van de sterke arm

Hoe is het nu?

'Paint' it 'Black'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 10:27

Ikvind het niet raar dat de politie er niets aan doet, die doen namelijk nooit wat Stoom uit je oren

Maar het is wel een raar en onduidelijk verhaal hoor, maar dat zal wel aan mij liggen...

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 11:01

Ik ben benieuwd of de auto al terug is.......

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 11:19

Hm... zo te horen ben ik maar een braaf meisje hier.. maja, ik heb ook geen rijbewijs etc omdat ik 15 ben Tong uitsteken Maar hoe haalt hij het in zijn kop om dat te doen Verward

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 11:51

Autorijden en alcohol is voor hem ook niet de eerste keer hoor Boos!.
Maar ja, tis toch wel een van mijn beste vrienden, net als Mirjam, dus heb ook weinig zin om hem verder de grond in te boren. Hij is gewoon flink stom geweest, maar ik denk dat ze het in huize schuurman best onderling weten op te lossen.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 12:03

Oke, hoe het verder is gegaan .... ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik op zijn voicemail heb ingesproken dat we de auto vandaag nodig hadden. Dit heeft hij namelijk als excuus gebruikt om met zijn dronken kop terug te rijden naar huis.
Er lag een briefje op tafel "Ik ben met de auto teruggegaan aangezien jullie hem zo hard nodig hebben" Boos!
Verantwoordelijk is hij blijkbaar niet, maar goed .... de auto is terug (op het eerste gezicht onbeschadigd) en de sleutel heb ik weer in mijn zak gestopt. Ik hoop voor Gijs dat hij genoten heeft van zijn ritje.
En ja, de politie wist dat hij gedronken had (ongeveer 3 blikken van 0,5 L), maar alsnog konden ze weinig doen. Moesten ze hem maar net tegenkomen ...

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:06

Had je van te voren wel kunnen vertellen dat ie dat zou doen hoor. Is niet de eerste keer volgens mij. Had ik gister nog willen zeggen: je moet maar hopen dat ie niet terug rijdt. Maar goed dat jullie zo buitenaf wonen enzo. Het is daar in ieder geval rustig met weinig ander verkeer. Heb je de minste kans dat het fout gaat.
Wat gaan jullie nu verder doen dan?

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 12:08

Ik ieder geval kan hij wat mij betreft voorlopig de autosleutels wel vegeten. Verder .... wachten tot hij zijn bed uitrolt en hem duidelijk maken dat dit echt te ver gaat.

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:33

Snap je titel niet zo goed Verward
Lijkt me meer met zijn opvoeding te maken te hebben dan met de maatschappij.
Als ik dit vroeger geflikt zou hebben waren me ouders zeker opgebleven tot ik thuis en dan zou ik zo ongenadig op m'n flikker hebben gehad dat ik de eerste 2 weken niet eens meer auto had kunnen rijden.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-01-04 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:36

ik zal niet eens wavhten totdat hij uit zichzwelf eens uit zijn nes kwam, ik had hem er persoonlijk allang uit geschopt Boos!

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 13:22

Ilindra schreef:
Snap je titel niet zo goed Verward
Lijkt me meer met zijn opvoeding te maken te hebben dan met de maatschappij.
Als ik dit vroeger geflikt zou hebben waren me ouders zeker opgebleven tot ik thuis en dan zou ik zo ongenadig op m'n flikker hebben gehad dat ik de eerste 2 weken niet eens meer auto had kunnen rijden.


Ik denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat Ilindra...
En de titel... neem het me niet kwalijk, ik was echt laaiend en wist niks te bedenken.
Maar ja ... als dit toegelaten wordt, waar trekken we dan een grens ? En opvoeding heeft toch ook indirect met de maatschappij te maken ?

Susan ... ik had ook bijna een emmer water over zijn kop gegooid vanochtend, maar ik wil wel een Gijs hebben waar ik fatsoenlijk mee kan praten en ik denk niet dat ik dat hiermee bereik.

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:24

En de maatschappij..........dat ben JIJ Knipoog. Nee grapje. Maar hier kwam ook wel degelijk een probleem met de politie in voor enzo. En dat is wel degelijk maatschappelijk probleem (luie donders Knipoog)

Zie je wel dat Gijs bij de politie moet Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:28

Maar Westernfreak, als ik het goed begrijp is deze jongen niet eens familie van jou. Is het dan niet verstandiger om het op te laten lossen door zijn familie??

Ik krijg overigens een beetje een rare smaak in mijn mond van dit verhaal... Verward


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, GrapeshotBot, HorsePhoto, IASCrawler en 8 bezoekers