mn kamertje en mn pav..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 11:34

pav staat voor paviljoen..
ik slaap in pav. 3 boven...

vorige week zaterdag heb ik dus mn sleuteltje opgehaald en toen moesten mn moeder en ik de auto leeg halen... (zat echt helemaal vol)...
zondag moest ik werken en daarna weer met n mega volle auto daarna toe gereden...

zondag was ieder1 er al.. ik zit op de verdieping met nog 13 andere meiden..
ik slaap op n 2pers kamer maar dat andere meisje is nooit gekomen.... (yeah... meer ruimte voor mn zooi!~!)

1 groot nadeel mn kamer stinkt... heeeeeeeeeeel erg.. eerst dacht ik dat het wiet was maar nu ruikt het gewoon mega muf...
als ik mn raampjes dicht doe en mn deur dan word het zo erg dak er misselijk van word!

beneden... pessies onder mij stinkt t ook... niet zo erg als bij mij... maar wel dezelfde lucht...
volgens die man van de technische dienst meot het gewoon uitluchten...
mmmm... we shall see...

het is bij ons altijd gezellig omdat die jongens van beneden geen tv hebben komen ze bij ons kijken..
met die meisjes is het ook wel gezellig..
maar na 3 dagen begonnen de irritaties al..
niet te geloven... tuurlijk komen er irritaties.. zo realistisch ben k ook wel weer...
maar in zo'n korte tijd....

er is elke avond wel wat te doen in de bar die op het terrein staat maar ik ga dr nie elke avond heen...
tja... uiteindelijk ben ik daar toch wel op iets te leren en niet om als vaatdoekje in de les te zitten...

nu alles weer wat rustiger wordt zal ik weer veeeeel vaker gaan bokken!!!!

Sharda

..... leeg .....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _Lois_, Alik, Amazonbot, Bullebeest, ComscoreBot, Earth, flash40, Galeo, gonniee, Iselda, Josien_, judithM, MarJon, maxi90, Muronia, Nanu, OmgiliBot, Poety, Roosch, secricible, Sizzle, veerledec, Westerntrail en 156 bezoekers