onze buurt ook al niet meer veilig :'(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Marjon_
Berichten: 10659
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

onze buurt ook al niet meer veilig :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 22:58

en ik dacht nog wel dat ik in een nette buurt woonde waar niks gebeurt.. nou bekijk het maar! een paar maanden geleden was ineens op een dag mijn vader's fiets gestolen uit het tuinhuisje! Iemand is gewoon door de tuinpoort gekomen en heeft die fiets gejat, tuinhuisje open gelaten en de poort ook! Fiets is niet terug gevonden . En het gekke is, ik was thuis met mijn broertje, ouders beiden niet thuis! Ik stond onder de douche, broertje keek tv (geen overzicht op de tuin dus, maar zoiets verwacht je niet) Ik voelde me zo poedersuiker, alleen het gevoel dat er een vreemde in je tuin is geweest terwijl je thuis was! maarja paar maanden later dus, vandaag: zit op bokt, WEER alleen met mijn broertje, moeder in Den Haag, vader op werk. Hoor ineens een klap, kijk uit het raam zie ik een schim de poort uit lopen, weer de poort open, en er staat bijna geen wind! Er is gewoon weer iemand de tuin in geweest Verdrietig alsof ze het weten dat we alleen thuis zijn Huilen , mijn broertje doet maar alsof het niks is, die kijkt weer rustig tv.. maar ik vind het best eng.... kan jeje nu zelfs niet meer veilig voelen in je eigen huis? Scheve mond

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23


Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:01

Zit er geen slot op jullie poort dan? Da's ook niet zo handig, dat is het eerste wat ik zou doen als er zoiets zou gebeuren :/

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:04

misschein moet je zoiets certellen aan je ouders zodat ze daar rekening mee kunnen houden.
en zorg altijd dat je ouder bereikbaar zijn.
en wie weet waren het wel van die kleine ettertjes die kattekwaat uit willen halen.

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

_Marjon_
Berichten: 10659
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 23:24

_Scarlet_ schreef:
Zit er geen slot op jullie poort dan? Da's ook niet zo handig, dat is het eerste wat ik zou doen als er zoiets zou gebeuren :/


overdag zit er geen slot op omdat we constant erdoor komen, nou vanmiddag is mijn broertje er voor het laatst doorheen geweest, en die vergeet altijd alles Scheve mond hij gaat ook gewoon weg met alle deuren open!

EDIT: tuinhuisje is normaal wel op slot omdat dus mn vader zn fiets eruit was gejat. tuinhuisje is opengebroken Boos!:(:(:( en ik heb gewoon niks gemerkt Verdrietig

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

_Marjon_
Berichten: 10659
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 23:40

lovergirl schreef:
misschein moet je zoiets certellen aan je ouders zodat ze daar rekening mee kunnen houden.
en zorg altijd dat je ouder bereikbaar zijn.
en wie weet waren het wel van die kleine ettertjes die kattekwaat uit willen halen.


mijn ouders weten het! politie gebeld, maar we kunnen niks doen! Mijn broertje is ook zo dom geweest de poort gelijk dicht te doen, daar gaan de afdrukken Boos! Denk niet dat kleine ettertjes om half 10 's avonds nog kattekwaat uit gaan halen, en denk ook niet dat die proberen een heel slot eraf te mollen! (of heb jij het over andere ettertjes)

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 00:02

Wat eng zeg!! Bloos!

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 00:09

Ik denk niet dat de politie er wat aan doet afdrukken of niet.. Er is (nog) niets gebeurd..
Wij wonen ook niet in een al te beste buurt, er is al 2x in de box (beneden de flat) ingebroken.. Door de (ex) buren nota bene!! 2x aangifte gedaan maar nooooooit meer wat gehoord van de politie.. doen nergens wat aan...

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

_Marjon_
Berichten: 10659
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 00:15

MacavityL schreef:
Ik denk niet dat de politie er wat aan doet afdrukken of niet.. Er is (nog) niets gebeurd..
Wij wonen ook niet in een al te beste buurt, er is al 2x in de box (beneden de flat) ingebroken.. Door de (ex) buren nota bene!! 2x aangifte gedaan maar nooooooit meer wat gehoord van de politie.. doen nergens wat aan...


politie komt als het goed is wel zo langs voor de zekerheid!

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 00:16

dat zal dan vast al een hele geruststelling zijn!

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

_Marjon_
Berichten: 10659
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 00:36

politie is net geweest, moest zo'n verslag afleggen gingen allemaal vragen stellen enzo omdat ik dus thuis was! Echt erg als ik gewoon naar rechts had gekeken had ik die inbreker echt gewoon gezien maar ik zat op bokt... (soms is een boktverslaving niet echt handig Knipoog)

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 11:31

Tjah... Nooit denken dat je buurt veilig is want dat is geen één buurt!
Ben al blij dat het bij ons nog niet is gebeurd ofzo, we laten sowieso als we weggaan lichten in de woonkamer aan, en in ons kleine huisje maken ze dan toch weinig kans als ze al licht zien... Knipoog Op achterdeur 3 sloten en voordeur ook één die dichtgedraaid kan worden, doen me ouders alleen nooit Verward Ben ook blij dat ze de Bonedijkestraat dichtgooien, kijken wat er dan komt, misschien dat gelijk al die gasten ergens anders naartoe oprotten! Maar, nooit leuk natuurlijk, pogingen tot inbraak! Ik zou zeker 'savonds en als je alleen bent met je broertje het keukenlicht of ander opvallend licht aandoen! Kan soms nog wel eens afschrikken!

    If you can dream it, you can do it ...

_Marjon_
Berichten: 10659
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 11:37

fJoRdAhLuVeR schreef:
Ik zou zeker 'savonds en als je alleen bent met je broertje het keukenlicht of ander opvallend licht aandoen! Kan soms nog wel eens afschrikken!


het keukenlicht was aan! maar juist dan zie je weinig buiten door dubbel glas enzo! Ze hebben mij gewoon zien zitten voor de pc! ze hebben geluk gehad dat ze de kans kregen om nog de tuin in te komen! en nu ook niemand gaan zeggen van moet je maar beter opletten, alsof je zoveel ziet als het donker is, als ik die klap van dat slot niet had gehoord hadden ze gewoon weer wat gejat zonder dat ik het zag!

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 11:39

Beter opletten... Dat kan niet altijd, want je verwacht het gewoon niet! Met dubbelglas kan je het wel gewoon zien hoor, want dat is bij ons ook, en als het gordijn naar beneden is in de woonkamer dan zie je het licht er toch nog wel doorheen en er zeker onderdoor, want me moeder 'm expres niet helemaal naar beneden... Ik zou iig toch maar beter slot op het tuinhuisje doen en toch zeker ook maar op de poort, die dan maar gewoon dichtmoet, want anders komt er straks nog wel een 3e poging, 2 is denk ik al genoeg!

    If you can dream it, you can do it ...

_Marjon_
Berichten: 10659
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 12:44

Ja zeker maar ik ga mezelf echt niet de schuld van alles geven hoor ben blij dat ik tenminst nog wat zag! en dat er niks weg is. Ja die poort is zeker niet mijn schuld ben gisteren wel weggeweest maar door de voordeur gekomen! mn broertje is door de poort gekomen en laat hem open, standaard omdat mn vader of moeder hem 's avonds altijd dichtdoet! maar die waren er nu niet.

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, chanelle14, Drico, Mutti, spookyskippy en 160 bezoekers