Wat is bij jullie NU in huis het meest genant ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 05:53

mijn kamer Knipoog

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 09:27

De kerstboom! Bloos

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:18

pmarena schreef:
Een komkommer die nog netjes helemaal dicht in het plastic op de aanrecht ligt en inmiddels al voor een kwart soep is Misselijk


zo'n komkommer heb ik gisteren toevallig ook eindelijk weggegooid Haha!
Verder weet ik dat er nog een pakje kruidenboter in mijn koelkast staat die ook toe is aan een enkeltje vuilnisbak Knipoog

Ik heb afgelopen week hier alles opgeruimd en schoongemaakt, dus verder valt het wel mee Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:24

Euhm... mijn slaapkamer Haha! Op de grond ligt vuile was wat goed is voor 3 ladingen in de wasmachine Haha! op het logeerbed ligt 3 ladingen schone was waar ik geen ruimte voor heb in de kast *bedenkt zich dat hij maar eens naar de Ikea moet om kasten aan te schaffen* Haha!

Voor de rest ziet het er wel redelijk opgeruimd uit in mijn huis, hoewel ik wel de eigenschap heb dat als ik iets pak (bijvoorbeeld een boek) ik het niet zo snel meer in de kast zal zetten Haha!

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:29

als ik het hier zo lees zijn wij thuis behalve ik heel netjes .
bij ons staat geen afwas niets alles in huis is netjes en scoon.
zelfs dat ik nog 2 stiefbroertjes van 7 en 9 bij ons wonen.
maar totdat je de deur van mijn kamer opentrekt is alles netjes maar zie je die van mij schrik je je dood heb bijna geen kleding meer in me kast liggen ligt allemaal op de grond.
boeken zwerven ergens rond ,
zo kan ik nog wel uren door gaan

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:33

Citaat:
zo'n komkommer heb ik gisteren toevallig ook eindelijk weggegooid


dat had ik net met een zak appels, ik pak hem van de kast en *plof* verrotte appels over de keukenvloer *getver* en ik had net alles schoongeboend omdat er vanmiddag bezoek komt..... Boos!

moet nu dus ook nog vuilniszakken wegbrengen naar de schuur, want die stinken naar die verrotte appels.....

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:39

Ik heb die komkommer maar meteen buiten in de container gemikt Haha!

pmarena

Berichten: 48097
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 13:56

*splash* Hihihi Naz , toch geen Appie kruidenboter he , die heb ik ook maar eens weggegmikt gelijk gisteren Haha!

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:58

Gatverdamme dat jullie zo kunnen leven zeg!! Misselijk
Ik heb een klein flatje met 2 katten een hond en nog 4 stuks klein spul en bij mij is het altijd brandschoon! Er staat nooit afwas, ligt nergens haar en elke week worden de vloer en de dierenhokken ontsmet met dettol. Ik ben toch echt een paardenmens maar bijvoorbeeld tuig wat in de kast hangt word echt eerst schoongemaakt en ingevet.
Ik kan er echt niet tegen als er rommel is of als iets vies is.
Zou ik smetvrees hebben ofzo? Verward

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:02

Citaat:
Zou ik smetvrees hebben ofzo?


ik zou het dolgraag zo doen als jij, maar helaas: werk, paard en de dag is weer om.....geen tijd dus.....

pmarena

Berichten: 48097
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 14:16

Nou...niet bokken en mailen zou een hoop schelen denk ik smurf Haha!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:18

99% van mijn bokken doe ik op school en 's avonds in het donker kan je niet schoonmaken (zegt mijn moeder Schijnheilig ) en ben ik bovendien gewoon te moe om nog te bewegen.....dus i.p.v. tv kijken, zit ik achter de pc tot ik naar bed mag van mezelf

ik zou heel erg graag die 2 dames van de tv die je huis schoonmaken eens een dagje hier hebben *LOL*

pmarena

Berichten: 48097
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 14:20

Nouja , bij mij zou het dan toch een boel schelen Haha!

Maar je krijgt toch 2 dames op bezoek straks ?
Tel uit je winst ! OK dan!

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:29

Bij ons thuis is het meestal ook een zooitje, koelkast moet weer es leeg geruimd worden, overal stapels met tijdschriften, kranten dolders. etc. De kelder wil je al helemaal niet zien. Overal liggen paardenspullen en nog steeds spullen van de verhuizing, 10 jaar geleden Schijnheilig (is wel mn ouders schuld) En dan mn kamer nog, dat was helemaal een ramp, vanochtend toch maar ff wat opgeruimd, maar halverwege had ik geen zin meer dus nu ligt er nog steeds een puinhoop Bloos

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:29

het wordt 1 dame Pmarena.....en die komt voor Morrie, helemaal uit Spanje (en voor een zadel natuurlijk)

Hoe doe je dat: een huis zonder haren als je 2 verharende langharige katten hebt????
uitleg graag.....

pmarena

Berichten: 48097
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 14:30

Katten wonen buiten zeker Haha!

Of inpakken in folie Clown

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:37

Ikzelf

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:40

Dit topic geeft mij weer moed, er zijn dus toch meer mensen zoals ik Haha!

We zitten nu ook nog eens midden in een verbouwing zodat we tijdelijk de benedenverdieping niet kunnen gebruiken. De meubels zijn elders opgeslagen, maar de rest ligt dus verspreid over de rest van het huis.
Mijn moeder wast tijdelijk voor me, dus gisteren heb ik maar eens alle was bij elkaar gezocht, omdat ze daar de hele week al over aan het zeuren was Knipoog Het waren maar 8 wasmanden vol Bloos! , waarvan 1 gevulde wasmand uit de badkamer en de rest her en der uit de slaapkamers kwam Haha!
Gymkleren voor de kids zijn ook altijd een probleem, dat is de ochtend van de dag dat ze gym hebben gauw ergens een broek en shirt vandaan trekken.
Ik neem me regelmatig voor de boel eens wat netter te houden,maar ja, tijd he Schijnheilig Bij mijn pony's ben ik dus wel heel netjes, veeg dagelijks, spullen hebben vast plekje etc. Misschien toch maar eens de pony's in huis halen

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:58

mijn kamer Scheve mond Haha!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 16:29

Wat een wereld topic OK dan!

Manlief is van de week vrijgeweest en heeft de muren gewit. Na 3 jaar en 4 honden moet dat echt wel eens een keer gebeuren.. Toen hebben we ook maar gelijk de vitrage gewassen.. Dus dat ging goed.. Daarna werd San ziek en ben ik niet meer met het huishouden bezig geweest Bloos! Ziek

Maar momenteel moet er gewassen worden, badkamer schoongemaakt. Buro waar ik nu aanzit opgeruimd worden er ligt n.l. een halve zak chips, een schaaltje van de appelmoes, een koffiekopje en papieren.......
troep dus. Verder valt het beneden mee. Daar moet alleen gezogen worden...
Op de bovenverdieping is er echt een bom ontploft, in 3 slaapkamers inclusief badkamer ligt er kleding op de grond.. De trap ligt vol jassen en sjabrakken.. Schijnheilig en van het weekend krijg ik een loge.. dus moet het boven en beneden opgeruimt zijn. Gelukkig ben ik donderdag en vrijdag vrij dus dan moet ik aan de bak. ~~}>

Ik hou ook absoluut niet van onaangekondigde visite Cool

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 17:09

Hmmm, voor mijn doen is het een redelijke puinhoop in mijn slaapkamer. Ben over het algemeen nogal netjes, maar heb komende week tentamenweek, morgen beginnen met economie en dat zijn 2 boeken, 3 schriften en een heleboel stencils. En dat ligt werkelijk overal, op de grond links en rechts, op mn bureau, op mn nachtkastje, op mn bed..... Bloos!

Verder zwerven er zo links en rechts wat kleren rond die nog in de kast moeten, ligt er nog een soortemet van verjaardagskunstwerk op de grond en staan ongeveer alle kastdeurtjes (met uitpuilende inhoud...) open.

Er moet nodig weer eens gestoft&gezogen worden, de ramen moeten gelapt aan de binnenkant (zie wat spinragen....) en ik loop er zelf ook niet al te netjes bij. Spijkerbroek, 2 paar sokken over mekaar (ja ik had koude voeten Tong uitsteken ), enorme slobbertrui...

Ach, over 5 dagen is de tentamenweek weer voorbij en misschien dat ik dan..... Heel misschien.... Haha!
Laatst bijgewerkt door Tamara op 18-01-04 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 17:10

MirandaB schreef:
Ik hou ook absoluut niet van onaangekondigde visite Cool



Zo stond voor de verbouwing begon de loodgieter op de stoep die even wilde weten hoe bepaalde leidingen liepen. Mag ik even boven kijken, mevrouw? Ehhhh ja, als u maar niet op de rotzooi let Bloos! Bloos! Haha!

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 17:56

Citaat:
Hoe doe je dat: een huis zonder haren als je 2 verharende langharige katten hebt????
uitleg graag.....


Nou je katten regelmatig goed kammen en dagelijks stofzuigen. Voor bv de gordijnen heb je van die handige plakrollers waarmee je alle haren eraf krijgt! En mijn hond heb ik geleerd om gestofzuigd te worden, dus als ie verhaard dan gaat er dagelijks de stofzuiger overheen!
En de was wordt door de wasdroger haarvrij gemaakt, dan heb je toch een haarvrij huis?!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 19:17

Mijn kamer heb ik nog steeds niet op kunnen ruimen Schijnheilig
Maar bij de computer is het alweer netjes *gaat nu hamsterkooi schoonmaken*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 19:49

***UPDATE***

Mijn huis is wat meer toonbaar geworden na een rondje stofzuiger en stofdoek ))