Hoe vaak was je je auto?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:27

Euh... Haha! 3 keer per jaar ofzo *LOL* Een auto is om in te rijden en om mij te vervoeren, zij het wel met een beetje luxe en hij moet een trailer kunnen trekken Hoe de auto er van de buitenkant en binnenkant uitziet boeit mij niet zoveel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:35

Mijn vriend doet het best vaak; het zit bij de leaseprijs in en wasstraat is dus gratis Haha!

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:36

Wassen? Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik dat de laatste keer gedaan heb Bloos!.

Ik heb hem vorig jaar wel door een bedrijf in de was laten zetten. Dat vind ik zulk rotwerk en het moest echt gebeuren en ik had zelf niet zoveel tijd dus heb ik het maar uitbesteed. Hij is er echt heel mooi van geworden. Kost wat maar dan heb je ook wat

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:45

Wassen? Verward De laatste keer was geloof ik minimaal een half jaar geleden Haha!

dolfijn

Berichten: 132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:38

Ik was me auto denk ik 1 keer in de 2 maanden en als hij eerder echt smerig is doe ik het eerder.
Als ik me auto was doe ik meteen de binnen-en buitenkant.
En 1 keer in het half jaar doe ik hem in de wax zetten.

Specialized
Berichten: 4
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Ranst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 19:34

Best de auto na de winter altijd wassen, strooizout is heel schadelijk voor de carroserie. Dit maakt de auto niet alleen vuil maar daar gaat ook roestvorming van optreden. waxe is ook niet altijd eve gezond, dit maakt de lak van je auto veel lichter. en zeker niet te veel naar car wash gaan daar wordt te veel gewerkt met hoge drukken en hoge temperatuur.

best de auto me spons en zeemvel wassen.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:55

Ik leen hem wel eens uit aan mn pa (eigenlijk neem ik dan zijn auto mee, en heeft hij de keuze om niets te hebben of mijn auto) en dan vind hij hem zo vies van buiten dat hij hem ff door de wasstraat haalt Haha!

Goeie deal, maar t komt ook maar 1x per jaar voor Boos!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 17:12

Heb hem nu ook al een half jaar niet meer gewassen Tong uitsteken

carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 17:25

3 tot 4 keer per jaar. Toevallig is ie vorige week gewassen door de garage na de grote beurt en apk. Ik denk dat ze medelijden met me hadden omdat er nogal een dure reparatie bij kwam te kijken Haha! . Eigelijk is het verspilde moeit want na een halve week is ie weer goed vies Schijnheilig

Gulpje

Berichten: 8072
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 17:59

Ik ben echt net een vent..Boos!

Ik schrob m'n autootje (VW Polo '01) 1x per maand. De buitenkant maakt me niet zoveel uit, want drie keer door de plassen op het stalerf en hij is weer vies. De binnenkant daarentegen móet schoon zijn. Maar zo ben ik met m'n huis ook, t wordt een beetje dwangmatig.. Lachen

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:09

een keer int half jaar.....als de kleur dus al maanden niet zichtbaar meer is Haha!
zo is ie net na het wassen :
Afbeelding

en zo is ie normaal Haha! Bloos!
Afbeelding

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 19:19

En zo hoort het Haha!

Had hiervoor een Jeep Cherokee, en als die echt vies was ging mn vader hem ook wassen.... maar dathoort nou juist NIET met een jeep! die moeten gewoon een flinke straal opgedroogde modder langs de deuren hebben!