Wie wil er voor AR een logo maken ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AR_Directie
Berichten: 39
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: - - -

Wie wil er voor AR een logo maken ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 12:54

Hoi !
Ik had een vraagje aan de bokkers hier, ik zal het even uitleggen.

Ik en met mij nog een aantal anderen zijn druk bezig aan de weg te timmeren met AR (www.animalrescue.tk) het wordt dus hoog tijd voor een serieus logo, dat herkenbaar is en ook voor alles kan worden gebruikt.

Ik hoop dat iemand ons hiermee kan helpen aangezien wij zelf niet handig genoeg met bewerkingsprogramma's etc. zijn om dit zelf te doen !

Alvast bedankt,

AnimalRescue
Berichten: 28
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:55


Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:15

Wat voor iets moet het worden?

AR_Directie
Berichten: 39
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: - - -

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 13:19

Een duidelijk herkenbaar logo, mensen moeten als ze het zien gelijk denken aan AR en alles wat eromheen zit. Een beetje dat idee wat je krijgt bij het logo van het WNF etc... mensen weten als ze die panda zien gelijk dat het om het WNF gaat...

snap je wat ik bedoel ? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:50

Er is toch iets wat ik mij afvraag. Wat zijn jullie? Jullie vermelden op de site dat een bijdrage altijd welkom is. Dus ik neem aan dat jullie als stichting ergens staan geregistreert Verward
Heb je dan ook een nummer? Het is namelijk verplicht die op de site te vermelden...

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:10

ik vind het allemaal niet echt betrouwbaar overkomen Scheve mond
wat sorane zegt en wat betreft wat er op de website staat, bij nieuws bijv. die hondenhalsbanden, bij sommige honden is dat gewoon nodig en als je het weet te gebruiken is er niets dieronvriendelijks aan, het is gewoon de dreiging en voor een corrigerend 'rukje' (zoals een zweep bij paardrijden) dat sommige mensen er niet goed mee weten om te gaan is iets anders. en het tweede verhaal over dat paard komt rechtstreeks van bokt. hebben jullie wel toestemming gehad om dat te plaatsen? en waarom zijn iig de namen niet weggehaald?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:23

Ik ben het met IcePrincess eens!!
Het komt totaal niet betrouwbaar en zeer zeker niet professioneel over. Als ik een website bezoek en ik zie dat ik alleen contact kan leggen met de beheerders via een hotmail adres dan haak ik al heel snel af.

Die halsbanden zijn bij sommige honden inderdaad nodig ja!! Het plaatsen van de brief van Hornbach is dan ook absoluut niet gepast! Wees blij dat die onderneming die brief op jullie site niet gezien hebben, anders had je flink in de ellende kunnen komen...

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:43

IcePrincess schreef:
ik vind het allemaal niet echt betrouwbaar overkomen Scheve mond
wat sorane zegt en wat betreft wat er op de website staat, bij nieuws bijv. die hondenhalsbanden, bij sommige honden is dat gewoon nodig en als je het weet te gebruiken is er niets dieronvriendelijks aan, het is gewoon de dreiging en voor een corrigerend 'rukje' (zoals een zweep bij paardrijden) dat sommige mensen er niet goed mee weten om te gaan is iets anders. en het tweede verhaal over dat paard komt rechtstreeks van bokt. hebben jullie wel toestemming gehad om dat te plaatsen? en waarom zijn iig de namen niet weggehaald?


ik ben het hier ook mee eens

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 16:36

e_l_m_o"]
[quote="IcePrincess schreef:
ik vind het allemaal niet echt betrouwbaar overkomen Scheve mond
wat sorane zegt en wat betreft wat er op de website staat, bij nieuws bijv. die hondenhalsbanden, bij sommige honden is dat gewoon nodig en als je het weet te gebruiken is er niets dieronvriendelijks aan, het is gewoon de dreiging en voor een corrigerend 'rukje' (zoals een zweep bij paardrijden) dat sommige mensen er niet goed mee weten om te gaan is iets anders. en het tweede verhaal over dat paard komt rechtstreeks van bokt. hebben jullie wel toestemming gehad om dat te plaatsen? en waarom zijn iig de namen niet weggehaald?


ik ben het hier ook mee eens
[/quote]

Tsja, ik ook wel een beetje...
Ben vooral benieuwd naar de respons hierop van Animal Rescue...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:36

En dan ook nog een .tk adres...ook een tikkie onprofessioneel.
Dit zaakje stinkt.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:41

XoNo schreef:
En dan ook nog een .tk adres...ook een tikkie onprofessioneel.
Dit zaakje stinkt.


Ze zullen wel een .tk adres hebben omdat je dat gratis kan registreren...
Daar is op zich niks mis mee, als het later echt professioneel zou worden kan je altijd nog een ander adres nemen...