Marleen Konings vermoord in Zuid Afrika...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Marleen Konings vermoord in Zuid Afrika...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 21:44

Dat was net op het nieuws...
Mijn collega kende haar heel erg goed. En hoopte zo dat het niet zo zou zijn, maar toch.
De dader is al wel gepakt. Hij had haar creditcard gebruikt en daardoor konden ze hem volgens mij opsporen.
En het had voor haar zo'n mooie reis moeten worden in Zuid Afrika Huilen


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:45

Jeetje zeg..ben er stil van..
Heel veel sterkte voor jou en je collega, en voor de rest van haar familie natuurlijk..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Machie

Berichten: 15997
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:16

ze is toch weer gevonden?
dat wist ik wel, maar dood? dat wist ik niet, BAH! vreselijk! Mn naamgenoot nog wel (zowel voor als achter)

Sterkte ermee(:)

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:23

Wat erg zeg. Wat zal dat een klap zijn voor haar familie en vrienden.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:26

Ja ik heb het ook gehoord, wel goed dat ze haar lichaam gevonden hebben, nu weet de familie tenminste ook waar ze aan toe zijn, en kunnen ze beginnen met verwerken (voor zover mogelijk)

Wens je collega veel sterkte, en de familie natuurlijk ook!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:29

Ik volg dit al sinds bekendgemaakt werd dat ze verdwenen was. Omdat ik ook vaak in mijn eentje heb rondgereisd in het buitenland, en nu maar weer eens blijkt dat dat niet zonder gevaren is. Vanmiddag hoorde ik het nieuws op de radio. Ik was er stil van. Had wel een voorgevoel dat ze niet levend gevonden zou worden, maar misschien, wie weet... En nu dit.

Op het Radio 2-nieuws hoorde ik dat haar lichaam is gevonden in een kloof, niet ver van de plek waar ze voor het laatst is gezien. Haar huurauto is honderden kilometers verderop gevonden en die kerel die met haar meereisde is aangehouden op weg naar de grens met Namibië, ook honderden kilometers verderop. Hoezo verdacht? Scheve mond

Sterkte voor iedereen die haar heeft gekend, dit moet een enorme klap zijn...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:30

jeetje, vreselijk, en dan te bedenken dat iemand zich verheugd op zn vakantie, dat het dan zo moet eindeigen.........

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:33

echt heel triest vind ik dit, heel erg...

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:35

wat erg zeg veel sterkte

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:38

Was ze daar op vakantie (begrijp ik toch goed)?
Bah wel erg... Scheve mond Het moet wel vreselijk voor haar familie zijn, ga je op reis zwaai je elkaar uit en dan kom je niet meer terug. Scheve mond

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:40

x
Laatst bijgewerkt door janna op 10-06-22 08:27, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:47

Fonnie schreef:
Was ze daar op vakantie (begrijp ik toch goed)?


Ze was via haar studie voor een uitwisselingsprogramma in Zuid-Afrika. In haar vakantie daar is ze in haar eentje gaan rondreizen, ondanks waarschuwingen van ouders en vrienden.

Die man scheen trouwens geen lifter te zijn die ze had opgepikt, maar een man die ze in een hostel had leren kennen waar ze had overnacht. Maar dan nog...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 00:17

Hè bah, ik had het eigenlijk niet meer gevolgd. Wist wel dat ze vermist was, maar niets meer over gelezen (ook niet echt opgelet).
Heel veel sterkte voor je collega ik denk dat ze je steun wel kan gebruiken!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 14:02

Tja ik had erduzz ook al een topic over geopent, ik vind het ook vreselijk, mijn collega, was kennissen van hun!!!

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 14:08

Dit topic dus: [AM] Vreselijk.......(Marleen Konings)

Ik zet de link nog even hier neer voor Meiske16 en voor de mensen die erin hebben gereageerd. Het lijkt me alleen handiger om één centraal topic over dit onderwerp te hebben, vandaar dat ik het topic van Meiske16 op slot heb gezet met een verwijzing.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:43

http://www.nu.nl/news.jsp?n=262394&c=25

Citaat:
Man (46) bekent moord op Marleen Konings

Uitgegeven: 19 januari 2004 17:09
Laatst gewijzigd: 19 januari 2004 17:17

KAAPSTAD - Een 46-jarige man heeft bekend de Nederlandse studente Marleen Konings, die in Zuid-Afrika stage liep, te hebben vermoord. Konings stierf aan de gevolgen van een schotwond, zo heeft de Zuid-Afrikaanse politie maandag laten weten.


Het bericht meldt nog meer, zie de link hierboven. Vrij confronterend, zeker voor degenen die haar kenden, daarom niet nodig om de hele tekst hier zo op Bokt neer te zetten.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amazonbot, IASCrawler, Ine23, lideli, rien10, Rijsa, Roosch, rosalie_a, Vavane, Westhof, xPabloBokt, Zoe_97 en 155 bezoekers