Ontroerend.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 06:59

[img]../upload/344/sept.112001.jpg[/img]
Ik kreeg deze vandaag in de mail en dat symboliseert toch weer hoe Amerika zich voelt over het hele gebeuren....(en ik denk eigenlijk wel de hele wereld)



_________________
you can lead a horse to water,
but you can't make it drink

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Caballo op 2001-09-14 07:04 ]</font>


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 07:01

Ik heb er maar weinig woorden voor.
Ik vind het erg mooi, maar tegelijkertijd ook diep triest....

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 07:21

Wat een mooie foto!! Ik voel precies hetzelfde als Honeybee.
Tegelijkertijd zo mooi, maar ook verdrietig

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 15:09

Ik vind het wel een mooie foto, maar ik vind het echt supererg. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat die torens daar niet meer staan... Kan je nagaan hoe de mensen in Amerika zich voelen..

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 15:17

Ik vind deze een tíkje glossy, maar da's heel Amerikaans Haha!

Het doet me een beetje denken aan die jongen op tv die vertelde dat mensen tijdens de herdenkingsbijeenkomsten in het park de afgelopen dagen naast al hun verdriet toch ook heel blij waren, omdat ze zoveel steun vonden bij iedereen (en dus vooral de mensen die daar waren).

Heel indrukwekkend vond ik die foto die ze op CNN lieten zien met die brandweermannen voor het "karkas" van het WTC dat toen nog overeind stond. Het was donker, en dan met die wittige rook daarboven heel spooky. Scheve mond\

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 15:44

Echt een amerikaans plaatje maar het symboliseerd wel datgene wat er zich nu afspeelt.

Continue ben ik aan de buis gekluisterd. Wat een ellende. Van mijn vader die zich nog steeds in washington bevindt krijg ik e-mailtjes waarin hij het verdriet, maar ook de ontroerende saamhorigheid beschrijft. Ik voel die e-mailtjes haast, het komt heel dichtbij. Ik lees ze met gemengde gevoelens. Het is een hele rare gewaarwording. Nog steeds is er die angst, vooral toen ik hoorde dat er mogelijke terroristen weer waren opgepakt, terwijl er een paar zich al aan boord van het vliegtuig bevonden. Ik zou willen dat ik mijn vader weer in mijn armen kon sluiten, wetend dat hij echt veilig was. Maar tot die tijd blijf ik hem steunen, opdat hij zoveel mogelijk slachtoffers bijstaat in deze vreselijke situatie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, Amazonbot, Astridhorse, Berdien, colinneke, Cowboy55, Flux, FlyingShadow, hagelslag, Ineke2, J0anieke, Jara, Mo_86, rocky_1995, Rox87 en 162 bezoekers