HELP creabea's: creatief idee gevraagd :j

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

HELP creabea's: creatief idee gevraagd :j

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 11:35

Hoi allemaal,

Wij zijn met ons bedrijf voor een expositie bezig maar we zijn nog bezig met het ontwikkelen van een creatief idee voor de uitvoering ervan. Alleen ontbreekt het mij aan creatieve ideetjes.. terwijl het wel mijn werk is. Dus vandaar HELLUP gevraagd van creativelingen op bokt. Misschien willen jullie mij een keertje helpen? Willen jullie alsjeblieft met mij meedenken.

Het gaat erom dat TIJDWINST centraal staat en dit moet tot uiting komen op de expositie. Er bestaan ook twee stripfiguurtjes hiervoor, namelijk de tijdwinner en de tijdvreter. Centraal onderwerp is Jules Verne.

De tijdwinner zorgt voor een juiste tijdwinst, iets waar een klant geïnteresseerd in zou kunnen zijn als je een product wilt kunnen verkopen. Dit zorgt voor een beter resultaat...

Hopelijk is het idee een beetje duidelijk Verward Misschien komt de expositie iemand op bokt wel bekend voor Clown

Als jullie met mij mee willen denken, zou heel gaaf zijn OK dan!

Onwijs bedankt...

Groetjes
Myke

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:29

ik wil wel meedenken, maar 'expositie' is een breed begrip...

er spring mij een idee van de maanraket uit de boeken van Verne ten binnen, als je daar een soort wipwap van maakt, en aan de ene kant de tijdvreter, en aan de andere de tijdwinner zet, en die laatste laat 'winnen'

maar zoals ik al zei: wat voor expositie moet het worden?

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:32

Eigenlijk snap ik niet helemaal wat de bedoeling is, maar misschien zou je klokken kunnen ophangen die te snel lopen, dit om tijdwinst te weer te geven.En dan maak je een barricade van die klokken, waar de tijdvreter dan achter staat en de tijdwinner staat ervoor en houd een mooi praatje (verkleed dus iemand als tijdwinner en iemand als tijdvreter) Of zit ik nu helemaal verkeerd te denken Verward

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 13:10

Super ideetjes al, dank je wel ellende/mikkie. Daar heb ik wat aan. Het gaat om een beurs die specifiek gericht is op elektronische/industriele producten. Beetje ingewikkeld uit te leggen, maar is nogal branche specifiek. Maak ik het hier iets duidelijker mee...
Denk het niet Cool
Maar jullie: SUPER BEDANKT!!!

Nog meer mensen creabea met goede ideetjes...

Door de karakters tijdwinst en tijdverlies in te zeten wordt op speelse, visuele manier het product krachtig weergegeven. Pling

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 13:15

Ellende, weet jij welk boek het is wellicht of in welke context? Dat van die maanraket. Thanks. Myke

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 14:42

Ik had trouwens ook het idee van een klok, alleen dan een scheepsklok. Dat sneller laten tikken is een goed idee geweest! Thanks!!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:16

Hee, zeg, als je dadelijk promotie maakt, dan eisen wij wel een percentage, he Ellende Tong uitsteken Cool

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:28

'reis naar de maan' geloof ik dat het heette...

en ja, ben het helemaal met Mikkie eens Knipoog

misschien kan je de 'tijdwinner' en de 'tijdvreter' middeleeuws en futuristisch aankleden. Dus de tijdwinner leeft nog vroeger, heeft alle tijd, en de tijdvreter is eigenlijk al lang dood omdat alles zo snel gaat...

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:07

Ja en als je dan nog een receptie ofzo hebt, dan laat je ze rondlopen en de klanten/ partners/ medewerkers vermaken, door ze op te jagen (de tijdvreter) en door ze te laten relaxen (de tijdwinner).
Zeg Ellende: Zin een partnerschap, beginnen we samen een crea-bea bedrijf Pling